Skocz do zawartości

Po zaślepieniu EGR


Gość MAGIK18

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jak widać jestem tutaj nowym użytkownikiem forum. Mam nadzieje że jakoś mi pomożecie ja również bd się starał pomagać wam:P :( Mam problem o to taki iż po zaślepieniu EGR od strony kadłuba silnika (czyli przed EGR, uszczelką metalową tylko z przepływem na ciecz chłodzącą) gdy mam włączony 5 bieg silnik nie kreci wiecej niz 3,5k-4k obrotów;/ poprostu nic się nie dzieje, prędkość nie zwiększa się ani nie maleje choć pedał gazu można wcisnąć bardziej;/ ale wciskając też nic sie nie dzieje :beer:. Co może być przyczyną tego. Od razu pisze iż na biegu nawet 4 można do odcięcia go wkręcać:beer:. Nie mam pomysłu co jest grane. ;) I aby wszystko było ok i nie świeciła kontrolka check engine to mam podłączony nadal EGR w układ elektryczny i aby oczywiście nie był włączony tryb awaryjny:). I gdy właśnie dojdzie do obrotów 3.5-4 na prostej drodze (około 140km/h) to czasem są szarpania i włącza sie check engine.

Ale wiem napewno iż to nie EGR bo szarpania także zachodzą przy tych samych obrotach bez podpiętego EGR-u. Dodam też, że normalnie na niższych biegach ma większą moc niż z normalnym układem EGR bez zaślepienia. Tylko dlaczego nie chce więcej iść?? A z układem EGR bez zaślepki spokojnie 180 ma bo więcej w okolicy mojej to się nie uciągnie ze względu na drogi. A na autostradzie A4 też można sobie pomażyć:)

THX z góry za wszelkie wskazówki!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z braku waszych propozycji postanowiłem spowrotem przywrócić autko do porządku. Zaślepke wyciągłem jakieś dwa dni temu:) a dziś rano spotkała mnie nie miła nie spodzianka;/ autko nie chciało zapalić choć akumulator 100% sprawny. Na pycha odpalił od razu z małym jakby problemem gdyż puszczając sprzęgło miałem uczucie jakby silnik był zapowietrzony ^^ i miał dosyć mocny akcent stłumienia;/ oraz szarpnięcia. Dosyć mi się spieszyło z tego wzgldu cisłem mu dosyć dobrze i tak do 3.5-4 tys obrotów. aż tu nagle na 3 biegu on nie wkreca się dalej. i tak na biegu 3-4-5 to nie wiecej niż 4 tys a 1i 2 nie wiecej niz 5 tys obrotów;/. A prędkość maksymalna tak jak wczęsniej z tym 5 biegiem 140 więcej nie pójdzie;/ a na 4 nie wiecej niż 110 :D a 3 bieg to ok 80;/ max. Co to może być:D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie tak myśle nad tym wałkiem. ale wiesz co nie mam jak dziś sprawdizć tego a normalnie check się nie świeci. Ale gdy już nie wkręca się dalej to wtedy na chwilke się zapala wiec nie odlacze akumulatora w zadnym wypadku i blad powinien zostac zanim bd u kumpla na OBD II

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś byłem podpiałem autko pod kompa i wykazało czujnik położenia wału korbowego wiec tamat zamknięty a z EGR nie mam czasu się bawić, pewno go zatkam spowrotem i mam nadzieje że bd ok:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności