Skocz do zawartości

Zgasł i nie chce palić


Gość lesny1113

Rekomendowane odpowiedzi

Obyło sie bez ściągania tego dziadowstwa. Wyczyściłem styki kopułki z zewnątrz, sty cewki i styki przewodów i o dziwo pali za kazdym razem :D

No ale tą kopułkę i palec i tak by wypadało wyczyscić i ta śruba co jej nie mogłem odkręcić to już prawie łba nie ma. Wbiłem w nią przecinak młotkiem i próbowałem kręcić to pół łba odleciało :lol: Jakieś pomysły jak to odkręcić? Myślałem żeby całkiem ten łeb urwać, odkręcić śrubkę z drugiej strony i próbować kręcic kopułką to może by zlazło dziadostwo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Czy taki stan rzeczy mógłbyć spowodowany tym?

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

 

Oczywiście i palec i kopułkę wymieniłem. I przewody przy okazji ??? Niestety nie moglem sprawdzic jak chodzi i czy pali bo akumulator rozladowany. Jutro sprobuje odpalić i dam znać. I żeby ściągnąć kopułkę urwałem łeb tej śruby i jej gwint został w aparacie zapłonowym ??? Nie moge tego odkręcić i nowa kopułka jest przykręcona tylko z jednej strony. Ale wydaje mi sie że przylega... może tak zostać?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

asterka odpala już elegancko za kazdym razem :lol: nie wiem czy to po wymianie kopulki i palca czy przewodow ale śmiga :lol: ciekawe czy nie bedzie juz gasnąć w trakcie jazdy jak to lubiała robić :drunk:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kabelkami też poruszałem ;-)

mam kolejny problem. Obroty na jałowym sięgają 1500 czasem więcej. Czujnik temp na ecu wymieniony. Silniczka krokowego nie mogę wyczyścić bo śruba wyrobiona i nie da się odkręcić. Kupiłem też potencjometr przepustnicy i wyczyscilem przepustnice. Zaślepiłem egr.

Myślicie że po wymianie tego potencjometru wroci wszystko do normy? Czy to silniczek krokowy? Co będzie jak odepne od niego wtyczke?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie teraz są błędy?

Śrubę krokowca natnij brzeszczotem i śrubokrętem powinna pójść.

Opisz, jak zaślepiłeś EGR?

Wężyk nim sterujący tez zaślepiłeś?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odkręciłem dwie śruby, zdjąłem, przykręciłem zaślepkę z uszczelką i zatkałem ten wężyk co do niego szedł ;-)

 

komp nie wyświetla żadnych błędów

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dobrze zaślepileś. ;-)

No to czekamy na wymiane potencjometru.

Ale myślę, że tu juz tylko krokowy szwankuje.

A próbowałeś na noc odłaczyć akumulator?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności