Skocz do zawartości

Wyjecie pompy Astra G 2.0 DI


Gość maruder11

Rekomendowane odpowiedzi

pytanie ostatnie pompa trzyma się tylko na tych dwoch torxach po prawej i wyjdzie

Nie wyjdzie, te śruby zaznaczone na czerwono są od wspornika którym też przykręca się pompę. Jeśli zdemontowałeś pierwszą zębatkę weź latarkę i małe lusterko i popatrz dokładnie na wnętrze to zobaczysz śruby. Tu masz jeszcze jeden temat do przeczytania http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/51070-demontaz-pompy/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 45
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość tutoslaw

Właśnie odebrałem pompę. Robiłem ją w Gładysku. Koszt (wymiana sterownika i tłoka przestawiacza + uszczelnienia) to 2600zł.

 

Jak wiecie wyciągałem ją w garażu według instrukcji Brzozy. Przy odbiorze zapytałem jak to jest z tą blokadą (oddałem im z wiertłem). Facet powiedział, że jest zblokowana na wałku. Problem w tym, że teraz nie widzę żadnej blokady, wszystkim można kręcić...

Czy oni coś zawalili, czy ja jestem za głupi? Będę wdzięczny za jakiekolwiek porady dotyczące montażu tego ustrojstwa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tutoslaw

Tutaj mam zdjęcie

http://img155.imageshack.us/img155/810/cimg1231.jpg

 

Czy to ma być w ten sposób ustawione? a teraz muszę odpowienio dopasować do zębatki, ktora została na łańcuchu? W sumie to już cały głupi jestem i zastanawiam się nad wizytą u mechanika na montaż.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maruder11

Moje auto zrobione i śmiga :)

Dzięki wielkie wszystkim za pomoc ;-)

Rozrządu nie blokowałem w żaden sposób (poza pompą) - zrobiłem na mazaka :D

Jedyne co mnie "boli" to to że w przedziale obrotów między 1500 a 2000 wyskakuje check. Co dziwne po przyspieszeniu znika... Czasem problem w ogole nie występuje albo na niższych obrotach. Głównie gdy "tocze się powoli" i utrzymuje dane obroty.

Macie jakieś podejrzenia?

W weekend jak będe miał czas pojade na kompa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

edyne co mnie "boli" to to że w przedziale obrotów między 1500 a 2000 wyskakuje check.

Głównie gdy "tocze się powoli" i utrzymuje dane obroty.

To mi wygląda na zbyt niskie podciśnienie. Sprawdź układ i waku pmppę oraz elektrozawory.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maruder11

Tutaj mam zdjęcie

http://img155.imageshack.us/img155/810/cimg1231.jpg

 

Czy to ma być w ten sposób ustawione? a teraz muszę odpowienio dopasować do zębatki, ktora została na łańcuchu? W sumie to już cały głupi jestem i zastanawiam się nad wizytą u mechanika na montaż.

Tak, dokładnie tak ma być to ustawione. Ja zębatki na łańcuchu nie ruszałem, poprostu wsunąłem pompę przykrecilęm, założyłem odpowiednio wg znaków drugą żebatkę i tyle.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maruder11

To mi wygląda na zbyt niskie podciśnienie. Sprawdź układ i waku pmppę oraz elektrozawory.

Dzięki - też na to stawiałem. Szczególnie że przy tej pompie vacum urwała mi się ta żółta zawleczka- ale czy ona jest aż tak istoitna?

Sprawdzę i zobaczymy.

 

wygląda to tak:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisałem wcześniej sprawdź układ i waku pmppę , elektrozawory i przewód do serwa. Podciśnienie mierzy się wakuometrem, sama pompa powinna mieć -0.9 do -1 bara, cały układ ok-0.8 bara, minimum to -0.6 bara. Najlepiej jakbyś podpiął pod kompa i odczytał błędy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maruder11

Czy pompą gdy auto jest na luzie nie powinna generowac podciśnienia? Zdjałem z niej ten przewód na dole czarny i dotykając palcem ne czułem żadnego zassania ani nawet smuzki powietrza to normalne? Cała pompa jest strasznie gorąca nawet bardziej niż pokrywa zaworów tuż obok. H

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy pompą gdy auto jest na luzie nie powinna generowac podciśnienia?

Podciśnienie powinno by utrzymywane.

Cała pompa jest strasznie gorąca nawet bardziej niż pokrywa zaworów tuż obok.

To normalne.

Poczytaj to może ci się przydać http://forum.opel24.com/regeneracja-pompy-vacum-vt8819.htm

http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/38841-wymiana-pompy-prozniowej/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności