Skocz do zawartości

opel omega a '88 manual kilka pytan technicznych


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Szukaj złącza przy prawym kielichu, tak pokazuje autodata, ale może ktoś z omą podpowie.

 

Co do filtrów.Jak nie musisz, nie zakładaj stożka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 41
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

No właśnie ja tak mam.Stożek i gaz.

W sumie nic się nie dzieje, pali nieźle, nie mogę narzekać, ale jednak wolałbym sportową wkładkę filtra powietrza, niż stożek.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

szukalem w instrukcji ale mam po niemiecku a nie kumam tego jezyka i nie moglem znalezc

ktory bezpiecznik jest od pompy paliwa ? i ile ma on miec amper ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

fajny programik masz :)

mozesz go spakowac i wstawic gdzies gdzie moglbym sobie sciagnac ?

ten opis wszystkich bezpiecznikow itd :lol:

ewentualnie jesli to nie problem prosze na mejla [email protected]

dzieki z gory

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

mam taki problem dzisiaj

remontuje moja ome i chcialem wymienic lozysko lewy tyl

nie wiem jak to rozkrecic

sciagnalem tarcze ale nic wiecej nie moge sciagnac

powinna byc tam srubka w srodku (sorry za slownictwo ale nie znam sie i nie wiem jak to nazwac), ponizej rysunek, powiedzcie jak sie dostac do lozyska w tylnim kole ??, czy to trzeba rozkrecac cala piaste ? z tylu za tarcza kilka srubek na imbus ale tego nie ruszy za chu....

Dołączona grafika

 

i jeszcze jedno pytanie, pomecze Was :wesoly:

kopulka aparatu zaplonowego, jak sie tam dostac zeby to wymienic ? i czy jakims normalnym kluczem mozna to wymienic ? bo tam sa srubki takie specjalne jakies :mrgreen:

moge to wymienic sam jak sie tam dostane ? zadnego zaplonu nie przestawie podobno bo tam proc tym steruje

 

i jescze jedno ;] bo przymierzam sie do wymiany parownika , chcialem kupic jakis lovato srednio wychodzi 250 zl

ale uslyszalem ze zamist tego lepiej kupic BLOS'a za 300 zl, lepsza moc i mniej spala i mniej strzela

co to jest wogole ten blos ? i czy faktycznie lepiej go wlozyc zamiast parownika ?

bo jesli dobrze rozumiem to on calkowicie zastepuje parownik, parownik do kosza blos do silnika http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności