ja37 Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Szukaj złącza przy prawym kielichu, tak pokazuje autodata, ale może ktoś z omą podpowie. Co do filtrów.Jak nie musisz, nie zakładaj stożka.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 przy gazie ze stożkiem bym nie eksperymentował   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 No właśnie ja tak mam.Stożek i gaz. W sumie nic się nie dzieje, pali nieźle, nie mogę narzekać, ale jednak wolałbym sportową wkładkę filtra powietrza, niż stożek.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 szukalem w instrukcji ale mam po niemiecku a nie kumam tego jezyka i nie moglem znalezc ktory bezpiecznik jest od pompy paliwa ? i ile ma on miec amper ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 20A żółty   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 fajny programik masz mozesz go spakowac i wstawic gdzies gdzie moglbym sobie sciagnac ? ten opis wszystkich bezpiecznikow itd ewentualnie jesli to nie problem prosze na mejla [email protected] dzieki z gory   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 A jak mam ci spakować 1,56Gb??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 hehe duzo to podaj chociaz jak mozesz nazwe, wersje czy cos , sciagne sobie gdzies z internetu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 To Info-Tech, widziałem to na forum peb.pl   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 mam taki problem dzisiaj remontuje moja ome i chcialem wymienic lozysko lewy tyl nie wiem jak to rozkrecic sciagnalem tarcze ale nic wiecej nie moge sciagnac powinna byc tam srubka w srodku (sorry za slownictwo ale nie znam sie i nie wiem jak to nazwac), ponizej rysunek, powiedzcie jak sie dostac do lozyska w tylnim kole ??, czy to trzeba rozkrecac cala piaste ? z tylu za tarcza kilka srubek na imbus ale tego nie ruszy za chu.... i jeszcze jedno pytanie, pomecze Was kopulka aparatu zaplonowego, jak sie tam dostac zeby to wymienic ? i czy jakims normalnym kluczem mozna to wymienic ? bo tam sa srubki takie specjalne jakies moge to wymienic sam jak sie tam dostane ? zadnego zaplonu nie przestawie podobno bo tam proc tym steruje i jescze jedno bo przymierzam sie do wymiany parownika , chcialem kupic jakis lovato srednio wychodzi 250 zl ale uslyszalem ze zamist tego lepiej kupic BLOS'a za 300 zl, lepsza moc i mniej spala i mniej strzela co to jest wogole ten blos ? i czy faktycznie lepiej go wlozyc zamiast parownika ? bo jesli dobrze rozumiem to on calkowicie zastepuje parownik, parownik do kosza blos do silnika http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.