Gość Anonymous Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 Chyba po sprawie, ustawiłem w obieg zew i odłączyłem silniczek, a filtr kabinowy był jeszcze względny tylko odkurzyłem w środku i na razie nie paruje! Dzięki za wskazówki, Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/4/#findComment-321802 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 No panowie ja miałem problem z parujacymi szybami ale mala przerobka i posprawie. Chodzi o to ze woda szła na filtr przeciwpylkowy. Filtr ten jest niby zabezpieczony takimi platikami odporwadzającymi wode z przedniej szyby pod maske i dalej do kanalikow spływowych ale niestety te plastiki sa do d.. i gdzies przeciekały wiec machnalem silikonem na calej dlugosci tychze plastikow i dziekuje 10 min pracy i zero parowania Dokladnie tak jest tez przerabialem ten temat troche silikonu lub mala przerobka uszcelki i jest ok przynajmniej w F -ce.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/4/#findComment-315927 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Witam! Woda pod dywanikami i z tym zwiazane parowanie szyb! W moim przypadku, okazalo sie ze przy wlaczonej klimie, woda zamiast na zewnatrz dostawala sie do sirodka(uszkodzil sie przewod ktory odprowadza wode na zewnatrz) Objaw tego typu uszkodzenia mozna rozpoznac po wodzie pod dywanikami, pomomo faktu ze od dluzszego czasu nie padalo i nie bylismy na myjce, no i oczywiscie jezdzuimy na wlaczonej klimie. Pozdrawiam M. Sz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/4/#findComment-314155 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Luknijcie sobie na to http://astra.autokacik.pl/technika/napraw/parowanie/parowanie.html (ogólnie to extra stronka)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/4/#findComment-313755 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Witam. Otóż mój problem jest następujący. Szyby parują maksymalnie jak tylko mogą, wystarczy deszcz lub chłód na dworzu i już jest kaplica. Wymieniłem filtr pyłkowy w kabnie, ale niestety to niepomogło. Jeśli chodzi o obieg powietrza to przy włączaniu tego przycisku z obiegiem nie zapala się on wogóle a ta kopułka która jest widoczna po wymontowaniu schowka od strony pasażera jest cały czas otwarta. Juz nie wiem co może być przyczyną. Może powinienem sprawdzic wszystkie miejsca którymi woda odpływa, czy jeszcze raz zerknąć na filtr pyłkowy czy czasem niezamontowałem go odwrotnie,ale tam nie było żadnego kierunku zaznaczonego strzałka jak to koledzy pisali.Juz naprawde nie mam pojęcia co to może być.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/4/#findComment-309814 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arty Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Jeśli chodzi o obieg powietrza to przy włączaniu tego przycisku z obiegiem nie zapala się on wogóle a ta kopułka która jest widoczna po wymontowaniu schowka od strony pasażera jest cały czas otwarta. Co znaczy otwarta - czy klapka dociska do powierzchni od strony kabiny - czy odwrotnie i od strony kabiny jest pusto? Przy otwartym obiegu zewnetrznym klapka powinna dociskac do powierzchni od strony kabiny i jesli tak nie jest to szyby paruja baaaaardzo szybko - wiem bo czesto mi sie psuje ten obieg i blokuje na obiegu wewnetrznym.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/4/#findComment-309792 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Więc tak. Popełniłem mały błąd gdyż lampka na przycisku od obiegu wewnętrzengo nie zapali się i nie działa gdy mamy nawiewy ustawione na szyby;-) Tu rzeczywiście nie wykazałem sie przytomnością;-)he he. Czyli ok jeżdżąc bez włączania obiegu zamkniętego(wewnętrznego) jeżdże na obiegu zewnętrznym, czyli powietrze jest zasysane z zewnatrz czyli podejrzewam,że musze rozebrać klapke przy podszybiu i sprawdzić jak tam ma sie sytuacja. Być może właśnie tam jest niezaciekawie. Interesuje mnie czy tam tez jest filtr który trzeba wymieniać. Bo jak już mówiłem pyłkowy pod schowkiem od strony pasażera wymieniłem, ale to nie dało żadnego rezultatu. A i jeszcze jedno: Czy żeby zdjąc tą osłonę przy podszybiu muszę odkręcić i zdjąć wycieraczki? Hm. nie wiem bo nigdy tego nie robiłem ale chyba inaczej nie da rady zdjąć tej osłony. Robił to juz ktoś? Może jakies uwagi, które będą pomocne. Z góry dziękuje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/4/#findComment-309769 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Trzeba zdjąć wycieraczki, następnie jest uszczelka pomiędzy silnikiem a podszybiem (ciągniemy do góry) no i na koniec jest uszczelka pomiędzy podszybiem a szybą czołową, która może być skorodowana (może się okazać że trzeba kupić nową).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/4/#findComment-309767 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arty Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 czyli podejrzewam,że musze rozebrać klapke przy podszybiu i sprawdzić jak tam ma sie sytuacja. Być może właśnie tam jest niezaciekawie. Można i z tej strony, ale po co - jak wyjmiesz schowek to mozna juz latwo wymontowac caly zespół dmuchawy - chyba 3 srubki i wyjmujesz wszystko na wierzch, ale mozna jeszcze latwiej - 2 srubki i wyjmujesz silniczek przelanczajacy ten obieg - jak go wykrecisz to po przekreceniu zaplonu powinien sie zaczac obracac w jedna, albo drugą strone, jesl isie nie obraca to jest cos nie tak. A jesli sie obraca i zamyka obieg to jest OK z tej strony i trzeba szukac gdzie indziej. Zresztą jak wyjmiesz schowek to spróbuj poprzełanczac obieg na zamkniety i otwarty, to zobaczysz czy sie dobrze zamyka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/4/#findComment-309609 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 Panowie i Panie... Opel nie przyznał sie do błędu podłączenia regulatora dmuchawy( jw silniczka) i w wielu astrach i zafirach podłączony jest od odwrotnie tzn gdy włączamy obieg wewnętrzny klapa dmuchawy zamyka się, obieg zewnętrzny otwiera czyli ciągnie powierze ze środka... Radzę dokładniej przyjrzeć się astrą G od 1998 marzec do 2003 listopad oraz zafirom od 1999 luty do 2003 listopad... Jak można zauważyć błąd został odkryty po 4 latach w listopadzie Rozwiązanie jest jedno- wypiąć i zamienić kabelki-zielony z czerwonym miejscami. Wszyscy którzy pisali ze wywalić filtr kabinowy... sory vinetau ale to właśnie błędne podłączenie dmuchawy. Błąd występował najczęściej przy nagrzewnicy delphi. Pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/4/#findComment-309016 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.