Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

jest jeszcze jeden wariant zapchany spływ wody w przedziale silnika trzeba go udrożnić w ten spływ wchodzi przewód od sterowania obiegiem wewnętrznym jak ten spływ jest zapchany to woda wlewa się do środka po nagrzewnicy i parują szyby jak wściekłe

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/5/#findComment-308360
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Miałem problem ze strasznie parującymi szybami. Były wręcz mokre.

Przy wymianie filtra pyłków okazało się, że stary jest cały mokry.

Składając plastiki, miejsce styku tego plastiku co się demontuje oraz tego co styka się z szybą, uszczelniłem sylikonem. OD tego czasu widzę przez tylną szybę, przez którą nie pamiętam kiedy ostatnio cokolwiek widziałem.

Oczywiście, przy kolejnej wymianie będzie mały problem z pozostałościami sylikonu, jednak wolę mieć niezaparowane szyby.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/5/#findComment-305616
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

mam pytanie odnosnie wlacznika/wylacznika obiegu wewnetrznego w astrze f. mianowicie czy ma on byc wcisniety czy nie, aby uniknac parowania szyb :evil: niestety w zadnej z tych pozycji nie swieci sie podswietlenie tego przycisku, wiec nie wiem, jak byc powinno

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/5/#findComment-292473
Udostępnij na innych stronach

musisz sprawdzic czy to wogule dziala - klawisz po wcisnieciu powinien zostawac w srodku

 

po wcisnieciu podcisnienie podnosi klapy

powtorne jego nacisniecie zwalnia te kalpy w dol slychac to w aucie (silnik musi pracowac)

jak tego nie ma to sprawdz czy te wezyki sa dobrze podlaczone

 

z podswietleniem to chyba jakas choroba

ja raz mam raz nie - zmienialem juz 3 razy zarowka ale jak ja wloze gdzie indziej to dziala

 

rozbierajac to uwazaj na maly metalowy krazek ktory pracuje w tym klawiszu - a jak bys go nie mial albo mial go zgubic to pisz mam namiary na dobrego tokarza co to dorabia

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/5/#findComment-292421
Udostępnij na innych stronach

dzieki za rzeczowa odpowiedz :)

 

sam wlacznik dziala - nie odskakuje, zostaje wcisniety jak go wcisne. no ale wlasnie - czy ma byc wcisniety czy nie, aby zmniejszyc parowanie szyb :evil:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/5/#findComment-292387
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Od jakiegoś miesiąca jestem (czy szczęśliwym to się jeszcze okaże) posiadaczem Corsy B (97r). Jest to mój pierwszy samochód, a moja ogólna wiedza o motoryzacji jest delikatnie mówiąc średnia. Jak na razie samochód spisuje się bdb, tylko te cholerne parowanie. Jest to po prostu straszne, kiedy na dworze jest poniżej zera to rano jazdę trzeba zaczynać od wyskrobania szyb (niby nic dziwnego ale ja to od środka robie). Kiedy już udaje się zeskrobać to po uruchomieniu silnika zaraz zaczyna parować i co chwila trzeba wszystko ścierać z szyby. Jedynym sposobem jest danie ogrzewania na full i zamienienie wnętrza w saunę, wtedy zamglenie znika ale na dłuższą metę to i tak nic nie daje, bo nie dość że jest gorąco nie do wytrzymania, to szyby zaczynają sie jakby...pocić i cały czas trzeba ścierać wilgoć, bo nic nie widać, a regulowanie temperatury dawanie zimniej, cieplej itp. nic nie daje, a wręcz pogarsza sprawę.

Kiedy jest trochę cieplej (ok 5-10 st) to jest trochę lepiej bo wtedy uchylenie szyb i zachowanie tej samej temperatury na zewnątrz i wewnątrz powoduje, że przednia szyba nie zaparowuje (bo z tylną dzieje się to zawsze), tylko że zimą przy takiej temp z reguły pada deszcz, a to jest najgorsze, jazda przy zimnym deszczu jest właściwie niemożliwa, NIC nie pomaga (poza ścieraniem szyb co 2 min). Wczoraj w nocy wracałem do domu w deszczu i musiałem się 3 razy zatrzymywać, bo po prostu NIC nie było widać, szyby trzeba było non stop przecierać.

To nie jest normalne, więc wydaje mi sie, że jakoś można to poprawić, bo jazda takim samochodem to jest katorga, czytałem już na forum, ze ten problem mam nie tylko ja ludzie wymieniali jakieś filtry, uszczelki itp. jednym to pomagało inni płakali,że nie ma żadnej różnicy itd. Cz wie ktoś może co należy zrobić, żeby SKUTECZNIE i REALNIE rozwiązać ten problem, aby dało się z samochodu normalnie korzystać również zimą? Proszę o pomoc i jakieś pomysły.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/5/#findComment-292360
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności