Skocz do zawartości

Corsa C - pompa wtryskowa


Gość jakicek

Rekomendowane odpowiedzi

Lepiej dołożyć te 450zł i mieć nową niż regenerować za 1500 obecną. I nie patrzcie na ceny aso z EPC bo tylko to sieje niepotrzebną panikę... jak widać w tym przypadku.

BAD, ceny z ASO są podane po to aby zorientowac sie jaka jest rozpietość cen pompy CR a nie do "siania paniki". Czytaj ze zrozumieniem to co masz napisane i nie siej fermentu!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ta "nowa" gdzie oddajesz w rozliczeniu starą, to regenerowana...

 

Pytałem, i pan wyraźnie powiedział, że jest to nowa, katalogowa pompa boscha z roczna gwarancją. Oczywiście przed zakupem będę sie jeszcze upewniał.

 

 

Dzięki za wszystkie rady!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem jeszcze jedną firmę - koszt nowej pompy 2000 a przy oddaniu starej 1600.

to bedziooe regenerowana pompa bez niczego....

 

Wiadomo, że nikt przy zdrowych zmysłach nie kupi części w ASO.

dzięki dzięki :wink: Ja kupiłem pompe do 1,7 w aso bo z 20% rabatem koszt był ok 450zł wyższy niz na wolnym rynku, ale za to są na pompe 2 lata pełnej gwarancji a nie jak w przypadku sklepów czy dystrybutora denso tylko 1 rok...

 

Bosch robi to samo że na pompe dają tylko rok gwarancji....

 

Jak będziesz kupował pompę gdzieś to uważaj bo częśc sklepów wciska pompy regenerowane jako fabrycznie nowe...

Przy okazji dowedz się jak jest z gwarancją na bosch-a bo np denso udziela pełnej gwarancji tylko w przypadku montązu częsci w autoryzowanym przez nich serwisie lub aso marki pojazdu...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja niestety też miałem (mam) ten sam problem. Długo szukałem może używka ale dałem se spokój nie wiadomo co za gówno kupisz może nawet gorszą niż moja.

Zdecydowałem się na regenerację bo już się sporo pociła. Kupiłem Corsę już z tym.

Między czasie wymieniłem łapę pod silnikiem bo ropa rozpuściła już troszkę gumę.

No ale wracając do tematu. Już śmierdziało też ropą w kabine.

Regeneracja ... 1200zł w plecy i ... . Minęło pół roku. Padł bezpiecznik. Zaglądam pod maskę a tam kur..... pompa mokra nie tak jak wtedy ale chyba znowu zaczyna się pocić.

Moje spostrzeżenia. Comonrail jest do DUPY,

Mam też Merive z tego samego rocznika ale silnik 1.7 DTI i co ?

I nic żadnych problemów, żadnych wycieków.

Żałuje że kupiłem 1.3 CDTI. Albo miałem wyjątkowego pecha albo teraz to widzę że to częsta usterka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Część

 

Ciekące przewody przy filtrze paliwa (orinigi) i cieknąca pompa to typowe usterki w 1.3 cdti ze sporym przebiegłem powyżej xxxxxxxxx , u mnie tez "cieknie" nie dużo ale poci się, polecam stosowanie środków smarujących dodawanych do paliwa , typowe przyczyny polskie paliwo , kręcenie liczników i "butowanie" samochodu. :hyhy: , pompa z rozbitka z niskim przebiegiem który krotko stał to może być alternatywą!!

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności