Gość KubaK Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 To jest zaślepka "częściowa" ograniczająca przepływ spalin do EGRa a nie taka że zupełnie odcina ich dostęp   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40372-zaw%C3%B3r-egr-w-13-cdti/page/3/#findComment-409027 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro1 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 aha no i ... zalozone, dziala , nie ma bledow egr po zalozeniu ? i ciagnie dobrze ? Ja znalazlem firme z kielc maja same wklady do przeplywomierzy ale caly czas sie zastanawiamy czy to aby napewno to. Rano czasami jak zapali to w pierwszej chwili zadymi troche na niebiesko, czy to moze juz turbina puszcza i przez to wczesniej zasyfila egr a potem caly dolot bo byl strasznie zabrudzony   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40372-zaw%C3%B3r-egr-w-13-cdti/page/3/#findComment-409050 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KubaK Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 aha no i ... zalozone, dziala , nie ma bledow egr po zalozeniu ? i ciagnie dobrze ? Wczoraj wieczorem odebrałem już auto z wyczyszczonym dolotem i założoną zaślepką na EGRa. Syfu było tyle, że mój kumpel pierdzielił się z tym cały dzień praktycznie; mówił, że jakaś rurka idąca od EGRa do kolektora była prawie niedrożna. Po tym całym czyszczeniu i założeniu zaślepki dużo ładniej chodzi i w końcu nie szarpie nic przy przyspieszaniu. Żadne błędy się nie pokazują.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40372-zaw%C3%B3r-egr-w-13-cdti/page/3/#findComment-409143 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Kubak masz wymiary tej zaślepki? Pytam, bo zleciłbym za darmo docięcie tego zamiast kupować na allegro za 30zł czy ileś. Tak na wszelki wypadek, bo u mnie ponad 230tys i EGR nigdy nie ruszany i na razie jest wszystko OK.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40372-zaw%C3%B3r-egr-w-13-cdti/page/3/#findComment-409159 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DanieloFT Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 ja tez mam 208tys i nic nie ruszane. Pyt czy jak na kompie wychodzi blad egr to jest napisane tez ze swiece zarowych. Bo mi taki wyskakuje swiece zarowe/zawor egr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40372-zaw%C3%B3r-egr-w-13-cdti/page/3/#findComment-412850 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro1 Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 swiece zarowe napewno pokazuje oddzielnie bo juz jestem po wymianie dwoch. Jak na kompie pokazal sie blad to tez z EGR akurat ale to zbieg okolicznosci bo jak sprawdzilem najpierw zarowka potem zwyklym multimetrem swiece to jedna byla padnieta. Jak ja wymienilem to po skasowaniu bledow, pojawil sie ponownie EGR a swiece juz nie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40372-zaw%C3%B3r-egr-w-13-cdti/page/3/#findComment-413645 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek1aa Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Ja dzisiaj walczyłem z egr i kolektorem niestety nie udało mi się zdjąć kolektora, dojście tragiczne i nie umiałem odkręcić śrubki za alternatorem:/ dlatego go nie zdejołem, egr miałem dosyć czysty szmatkom przetarłem i się świecił za to wlot do kolektora ssacego był tragiczny, troche to poczyściłem ile sie dało zdemontowałęm ten cypelek pośrodku wlotu powietrza do kolektora był cały zaklejony prawie wszystkie dziurki były zatkane, poskładałęm i szału niema auto dalej wpada w tryb awaryjny tyle że pociągnie do 120km/h a przed czyszczeniem zdażało się że nawet przy 80 łapał tryb a. no i troche elastyczniejsze się zrobiło, ale co dalej EGR do wymiany??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40372-zaw%C3%B3r-egr-w-13-cdti/page/3/#findComment-415457 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mile_end Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 U mnie sytuacja wygląda następująco: auto miało problemy z odpalaniem poza tym chodziło ok po tygodniu złapało muła, nie wkręcało się na obroty ect ect w końcu w ogóle przestało odpalać dobre 20h siedziałem nad nim o oto do czego doszedłem: po odłączeniu rurki od EGR z kolektora auto odpala bez problemu obecnie częściowo zaślepiłem tą rurkę i auto chodzi ok z tego co zauważyłem EGR podaje mi tyle spalin w kolektor, że auto nie może odpalić rozebrałem je było zapieczone, przeczyściłem rozruszałem chodziło lekko, ale sytuacja dalej ta sama na kompie 0 błędów... obecnie jest w dużej części zaślepiony dopływ spalin do kolektora i auto chodzi lepiej niż kiedykolwiek. cokolwiek rozkręcić w tym aucie to jest istna parodia, a kolektor dolotowy zapewne wygląda tragicznie w środku   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40372-zaw%C3%B3r-egr-w-13-cdti/page/3/#findComment-421105 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hanzel10 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Witam Dołanczając się do temetu parę dni temu pojechałam do serwisu opla żeby sprawdzili silnik i wyszło że uszkodzony jest termostat i prawdopodobnie zawór ERG , mam 100tys przebiegu auto ma ducha do przyśpieszania praktycznie brak usterek jedynie co skłoniło mnie po pojechania do serwisu była dziwna praca silnika ,gdy włączyłem silnik czasami dziwnie zapalał jak by chciał wyskoczyć spod maski i po przejechaniu ok 10km nawet nie tylko na wolnych obrotach miał takie nie wiem jak to opisać tak jak by przeskakiwał chodzi równo pojawia się ten dzwięk 1,2 sek i znowu ok wystarczy pokręcić auto na trasie chwile i stanąć to dzwięk pojawia się dosłownie w 2,3 sek odctępach i wtedy trwa non stop w serwisie powiedzieli że zawór wogóle nie reaguje jak chcieli zrobić test ale w aucie żadne błędy nie wyskakują jak na komputerze czy to może być znak że ten zawór pomału zionie ducha proszę o opd   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40372-zaw%C3%B3r-egr-w-13-cdti/page/3/#findComment-422926 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 powiedzieli że zawór wogóle nie reaguje jak chcieli zrobić test ale w aucie żadne błędy nie wyskakują jak na komputerze czy to może być znak że ten zawór pomału zionie ducha proszę o opd niekoniecznie musi w aucie wyskakiwac blad egr-u zalezy czy jest uszkodzony czy zatkany... ja w swoim wymienilem juz 3 razy egr... i raz czyscilem caly kolektor, bo byl kompletnie zakitowany... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40372-zaw%C3%B3r-egr-w-13-cdti/page/3/#findComment-422972 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.