Skocz do zawartości

Zawór EGR w 1.3 CDTI


Gość pitthegreat

Rekomendowane odpowiedzi

Gość impress

Błąd zapalił się przy podpiętej wtyczce EGR , auto ciągnęli normalnie , skasowałem błąd i znowu cisza nie wyskakuje . 

Jak będzie wyskakiwał to wypne wtyczkę i będę jeździł bez podłączonego EGR olewając wyskakujący błąd.   

 

Tylko jak zrobić żeby mieć pewność że EGR jest zamknięty i wtedy odłączyć wtyczkę  ? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 156
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

16 minut temu, impress napisał:

Tylko jak zrobić żeby mieć pewność że EGR jest zamknięty i wtedy odłączyć wtyczkę  ? 

 

Komputer 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, mati11294 napisał:

(pod warynkiem ze nie jest zablokowany)

 

 

I tutaj jest pies pogrzebany.

Jak sprawdzi?

Albo zdemontuje izobaczy czy zamknięty albo podglądając w komputerze wyłączy w momencie gdy będzie 0%

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli slyszy po  okolo minucie  ze silnik zmienia dzwiek  to znaczy ze sie zamyka :)  czyli pracuje luzno  wiec z odpiętą wtyczką jest zamkniety

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam, mam problem w corsie c 1.3 cdti. Sprawa wyglądała tak, że auto od jakiegoś czasu zaczęło mocno kopcić na czarno przy intensywniejszym przyspieszaniu, później dołączyły się gwałtowne spadki mocy w trakcie jazdy (nagłe przerywania) i falujące obroty na luzie. Byłem u mechanika, na początku wpadli na pomysł że rura intercoolera jest nieszczelna. Po wymianie jakiś czas 2-3 miesiące faktycznie był w miarę spokój ale potem objawy powróciły i to w większym stopniu tak, że praktycznie nie dało się używać samochodu. Po podłączeniu do komputera wyskoczył błąd egr, który Panowie w serwisie skasowali i powiedzieli ze wypadałoby wymienić egr. I tu robi się ciekawie, bo po skasowaniu błędu, auto jedzi znakomicie, objawy zniknęły. Ktoś ma pomysł o co może chodzić? Możliwe, że zawór tylko sie przyblokował i wystarczyło usunąć błąd na komputerze i poki co nie trzeba nic więcej robić? Nowa oryginalna cześć kosztuje 500 zł, nie chciałbym wyrzucać pieniędzy bez sensu. Zamienniki na iparts zaczynaja sie od 200 zł wzywyz jest sens kupować taki zamiennik, czy będzie on pasować i czy będzie trwały?

z góry dzięki za pomoc :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności