adam1954 Opublikowano 23 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2019 10 minut temu, impress napisał: Czy jazda z wypiętym szkodzi ? Będzie walił błędem. Ja bym poszedł w inną stronę i go programowo usunął. https://forum.opel24.com/topic/62321-usuwanie-elektroniczne-egr-czy-zaślepienie-z13dt-z13dtj-z13dth/   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 23 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2019 (edytowane) 37 minut temu, adam1954 napisał: Będzie walił błędem. Ja bym poszedł w inną stronę i go programowo usunął. https://forum.opel24.com/topic/62321-usuwanie-elektroniczne-egr-czy-zaślepienie-z13dt-z13dtj-z13dth/ Błądem na desce bym się nie przejmował chodzi mi o to czy szkodzi innym osprzetowi ? Dziwne jest że po ponownym podpięciu wtyczki do EGR i skasowaniu błędu auto zbiera się tak jak z wypiętym (czyli zdecydowanie lepiej ) ale od wczoraj od czyszczenia EGR a dałem mu mocniej po garach , możliwe , że był zawieszony po czyszczeniu ? Błędów zero Edytowane 23 Maja 2019 przez impress   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 23 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2019 Bo może jeszcze jedzie jeszcze z map. Podepnij do komputera i sprawdź ja się zachowuje. I poczekaj na to co powie mati bo może faktycznie TIS ma błąd.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 23 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2019 (edytowane) Jeszcze jeżdżę z map ? Nie jestem tak biegły w temacie ? Edytowane 23 Maja 2019 przez impress   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 23 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2019 Wypinałeś wtyczkę od EGR. Sterownik pewnie wszedł w tryb awaryjny. Nie wiem czy u ciebie się tryb kasuje po podpięciu wtyczki czy po skasowaniu błędu. Podłącz się komputerem to się dowiesz.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Odpięcie wtyczki tylko wywołuje błąd ale nic nie przeszkadza. Tylko pomarańczowa lampka denerwuje oko.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 (edytowane) dobrze dam rade prostą jak drut , robilem tak wiem ze nawet zdaje egzamin, bierzesz odpinasz wtyczke od egr i wkladasz w nią jakis rezystor np 300 - 700 ohm miedzy piny i niech wtyczka se tam kolo vacum lezy . services zapali sie podczas jazdy jak sie ecu jorgnie ze egr niepracuje , ale checka nie wywolasz , w zimie nie zauwazy a na wiosne lato i jesien jak temperatura okolo 17st to tak ale to nie problem. bez egr silnik pracuje bardziej twardo, w sumie rozgrzej silnik zostaw na wolnych obrotach jak prze okolo minute nie dotkniesz gazu egr sie zamknie powinienes uslyszec zmiane w glosnosci pracy Edytowane 24 Maja 2019 przez mati11294   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 (edytowane) 4 godziny temu, mati11294 napisał: dobrze dam rade prostą jak drut , robilem tak wiem ze nawet zdaje egzamin, bierzesz odpinasz wtyczke od egr i wkladasz w nią jakis rezystor np 300 - 700 ohm miedzy piny i niech wtyczka se tam kolo vacum lezy . services zapali sie podczas jazdy jak sie ecu jorgnie ze egr niepracuje , ale checka nie wywolasz , w zimie nie zauwazy a na wiosne lato i jesien jak temperatura okolo 17st to tak ale to nie problem. bez egr silnik pracuje bardziej twardo, w sumie rozgrzej silnik zostaw na wolnych obrotach jak prze okolo minute nie dotkniesz gazu egr sie zamknie powinienes uslyszec zmiane w glosnosci pracy Zrobiłem jak piszesz rozgrzałem auto stanąłem i po jakiejś minucie (więcej ) silnik zaczął pracować ciut głośniej , podkręciłem obroty znowu ucichł i po jakimś czasie znowu pracował głośniej . To nie jest bardzo duża różnica w głośności ale odczuwalna , chyba że to moja fata Morgana . narazie jest wszystko ok , dziwne że po złożeniu auto chodziło słabo , po jeździe i dawaniu mu torche po garach później odpięciu wtyczki od EGR przejechaniu się , ponowne podłączenie i skasowaniu błędu wszystko jest ok . Błędu nie wywaliło od 130 km ( temperatura otoczenia 20 stopni ) więc oby już było ok. Dzięki za odpowiedzi Edytowane 24 Maja 2019 przez impress   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 26 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2019 No i niestety błąd wyskoczył ponownie , jechałem przez chwilę na stałych obrotach coś ponad 2 tysięcy i auto z kluczykiem na desce po wyłączeniu silnika i włączeniu zgasł błąd ale w pamięci jest . Auto jeździ normanie .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 26 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2019 o to mi chodzilo ze sie kluczyk pokaze ale to nie szkodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.