Skocz do zawartości

Op-com - funkcje, możliwości, obsługa, porady


Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

Czy ktoś z Was używa OP-COM z silnikiem isuzu? Na niektórych aukcjach sprzedawcy piszą że nie obsługuje silników ISUZU. tzn nie można się skomunikować z silnikiem? czy nie można robić jakichś "poważniejszych" testów? Miałem kiedyś fejs TECH2 (rs232) i nie mogłem wejść w bloki pomiarowe, mogłem tylko kasować błędy... Proszę o jakieś wskazówki czy można sprawdzić parametry doładowania, przepływomierza, EGR itp. w oplu z silnikiem ISUZU oczywiście ;-)

 

ja nie spotkałem się z problemami w isuzu

 

a jaką masz wersję softu i F/W ? ja nie mogę wejść w el. testów wykonawczych w silniku ISUZU

 

  • 2 tygodnie później...

Wersja Angielska ma tą funkcję aktywną ja mam Polską wersję i nie mogę wykonać testu natomiast zassałem Angielską wersję i test jest aktywny.

 

Wersja Angielska ma tą funkcję aktywną ja mam Polską wersję i nie mogę wykonać testu natomiast zassałem Angielską wersję i test jest aktywny.

 

nie mam silnika isuzu ale tak jak wczesniej pisalem, ja tez tak mam ze jedne opcje dzialaja na wersji angielskiej, a inne na polskiej. Probowalem na wielu komputerach i ciagle jest tak samo (!)

Trudno sie mowi i latam z dwoma instalacjami OP-COM.

 

W takim razie muszę sprawdzić wersje angielską.

 

Jeżeli chodzi o temperaturę zasysanego powietrza to czujnik znajduje się w przepływomierzu - zgadza się, ale ta temperatura ma wyższą wartość np. 60 stopni, temperatura zewnętrza np. 17 a temperatura na wyświetlaczu TID np 26 a temperatura silnika jeszcze inna np 85 stopni... Wydaje mi się że jest tam jeszcze jeden czujnik temperatury. 1 w zderzaku to temperatura na TID, 2. w przepływomierzu to temp. zasysanego powietrza. 3 w bloku temperatura silnika 4 który podaje temperaturę zewnętrzną - myślę że może być połączony z barosensorem. Już zamówiłem go - jak podłączę to sprawdzę czy pokazuje 81 kPa czy prawidłowe 100 kPa

Edytowane przez adams4lta

 

Jak dobrze zrozumiałem to założyłeś chip-opornik (IAT) oszukując temperaturę w dolocie, auto jedzie na bogatszej mieszance = więcej pali = ma lepszego kopa ? To taki wynalazek jak na allegro sprzedają heh :maruda: Sprawdzę temperaturę w dolocie i dam znać jak zamontuję nowy baro sensor (czekam na przesyłkę)

 

Witam.

Proszę o pomoc lub wyjaśnie.

1. Po podpięciu op-com do ZA 1.8 125km 2004r mogę połączyć się tylko przez KWP-2000 nie przez CAN - czy to prawidłowo?

2. Nie mam aktywnego przycisku KOMPLETNY ODCZYT Z POJAZDU - czy to prawidłowo?

3. Opcom nie łączy się z wyświelaczem MID ?

 

Pytam czy wszystko jest ok czy też opcom zawodzi?

Proszę za wskazówki.

 

up up up

Edytowane przez bykmark

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności