Skocz do zawartości

Op-com - funkcje, możliwości, obsługa, porady


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Grabek85

Źle doprecyzowałem. Jest gdzieś opcja wyboru czy kierownica po lewej/prawej. Tylko tyle, źle się zrozumieliśmy. Zaraz zejdę do samochodu i sprawdzę. A możesz napisać coś w sprawie pozostałych pytań?

 

Te opcje które nie są podświetlone są albo nie obsługiwane przez Opcoma albo przez sterownik.

 

Co do połączenia się z innymi urządzeniami na twoim miejscu nic nie uaktywniaj bo możesz namieszać.

Najpierw trzeba doprowadzić do pełnego połączenia się z autem.

Możliwe że masz uszkodzone przekaźniki.

 

Dla pewności pisz do drahe.

On je naprawia

 

Gość Grabek85

Opcoma- myślisz o interfejsie, czy programie? Można coś z tym zrobić?

A co z tą "optymalizacją prądu spoczynkowego"? Tu to mnie ciekawość zżera.

Podobno niektórzy dysponują poradnikiem do programu. Szukałem, ale wszędzie tylko luźne porady dotyczące konkretnych przypadków.

 

Nie wiem dokładnie na czym ona polega ale to będzie związane z zabezpieczeniem przed pożeraczami prądu aby aku nie padło.

Służy chyba do programowania czasu po jakim same odbiorniki się wyłączą na postoju.

 

 

Kompletne poradniki pewnie ktoś ma ale pewnie na tym zarabia więc wiesz jak jest .

 

Gość Grabek85

Wiadomo, wiedza kosztuje. Ale jeśli nie za dużo to warto taką nabyć.


Te opcje które nie są podświetlone są albo nie obsługiwane przez Opcoma albo przez sterownik.

 

Co do połączenia się z innymi urządzeniami na twoim miejscu nic nie uaktywniaj bo możesz namieszać.

Najpierw trzeba doprowadzić do pełnego połączenia się z autem.

Możliwe że masz uszkodzone przekaźniki.

 

Dla pewności pisz do drahe.

On je naprawia

Teraz dopiero doczytałem. Chodzi o przekaźniki w interfejsie?

 

Ale nie każdy sie przyzna ze ma bo byłby nękany a to pewnie jego zarobek zrobić za 200> niż sprzedać za 100 :D

 

Gość Grabek85

W miedzy czasie sprawdziłem połączenie przez interfejs Vscan MD136 https://viaken.pl/pl/interfejs-vscan-md136.html. Ten nie miał problemu z połączeniem, czyli raczej wykluczam problem z samochodem.

Pisałeś o przekaźnikach. Chodzi o te w interfejsie?

 

Ale w opisie masz AK a piszesz o roczniku 2005?

Nie koniecznie, na wyspach już Opel Kadet ostatniej generacji był jako Astra Mk. II

Edytowane przez dawidb750

 

Gość Grabek85

Problem z połączeniem rozwiązałem za pomocą innego kabla, zamówionego na Ali... Ten łączy się bez problemu.

Mam tylko problem z opcją automatycznego otwierania w przypadku wypadku post-58138-0-54616000-1520716669_thumb.jpg

Interesuje mnie to, ponieważ chciałbym uaktywnić opcję auto zamykania i w razie wypadku wolałbym, żeby ta funkcja działała.

 

Mam tylko problem z opcją automatycznego otwierania w przypadku wypadku attachicon.gif4.jpg

Interesuje mnie to, ponieważ chciałbym uaktywnić opcję auto zamykania i w razie wypadku wolałbym, żeby ta funkcja działała.

A skąd wiesz, że nie działa??? Mi się wydaje (i tak kiedyś czytałem przy opisie programowania zamykania automatycznego po przekroczeniu prędkości 15km/h), że funkcja otwierania w przypadku wypadku jest zawsze aktywna... i może dlatego jest niedostępna, żeby ktoś sobie i pasażerom nie zamknął możliwości ratowania.

 

edit: z drugiej strony znalazłem na: https://opel2015.wordpress.com/2016/01/19/op-com-instrukcje-techniczne/ poradnik i tam jest możliwość ustawienia sposobu działania w razie wypadku, ale najpierw trzeba funkcję aktywować i później zmienić.

 

"AKTYWACJA ZAMYKANIA ZAMKÓW PRZY ZADANEJ PRĘDKOŚCI

1. klikamy diagnostyka / rok auta / model auta

1. nadwozie

2. Klikamy REC

3. Programowanie

a) Konfiguracja wariantów programu (wpisujemy Security Code)

B) w pozycji „Blokowanie drzwi zależne od prędkości” zmieniamy na „Występuje”

c) klikamy „Programuj” i OK

4. Wracamy do punktu 2

5. Wybieramy UEC

6. Programowanie

a) Konfigurowanie wariantów programów (wpisujemy Security Code)

B) w pozycji „Przekaźnik odryglowywania podczas wypadku” zmieniamy na Występuje

c) klikamy „Programuj” i OK

7. Uruchamiamy silnik

8. Wciskamy i trzymamy przycisk ryglowania drzwi – zamki się blokująi po 4 sekundach same się otworzą

Teraz po osiągnięciu 15 km/h zamki zamkną się automatycznie.

Zamki otwierają się w sytuacji:

– wyjęciu kluczyka ze stacyjki

– pociągnięciu za wewnętrzną klamkę

– naciśnięciu guzika ryglowania drzwi (opcjonalnie, w zależności od wersji pojazdu)

– podczas wypadku (opcjonalnie, w zależności od wersji pojazdu)"

i te trzy pierwsze opcje tak u mnie działają, a tej ostatniej nie sprawdzałem :lol:

Edytowane przez bogoes

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności