Skocz do zawartości

Pompa wtryskowa - przepuszcza paliwo do oleju


Gość Madison

Rekomendowane odpowiedzi

W tym modelu nie ma DPFa.

 

Sprawdziłem już ciśnienie w magistrali olejowej i jest ok. Trzyma równo i nic nie skacze.

 

Olej faktycznie się podniósł od ostatniej wymiany. Zrobiłem około 600 km.

Z połowy bagnetu podniósł się do max.

 

Olej jest rozrzedzony i bardzo płynny, a wlany był 10x40 czyli gęsty dosyć.

 

U mnie przy odpalaniu jest tylko kontrolka samochodu - obrys auta i nie ma kontrolki auta z kluczykiem.

Poza tym jak włączam zapłon to przez chwilę powyższa kontrola ma takie mignięcie, a wcześniej tego nie było.

 

Moja diagnoza osobista z doswiadczenia na zgaszonym silniku nie domyka ci sie któryś z wtryskiwaczy

A nie domyka się z powodu mechanicznego czy elektroniki?

 

 

Jeśli nie macie innych sugestii to jadę na wymianę uszczelniaczy w pompie wtryskowej.

Edytowane przez Madison

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przy odpalaniu jest tylko kontrolka samochodu - obrys auta i nie ma kontrolki auta z kluczykiem

Nie wazne jaki zarys :wesoly: sa z kluczykiem z silniczkiem wazne ze jest i działa

 

A nie domyka się z powodu mechanicznego czy elektroniki?

 

Z powodu mechanicznego ,wystarczy złe paliwo z wodą np. troche nagaru itp. i paliwo splywa do cylindra

to jadę na wymianę uszczelniaczy w pompie wtryskowej.

 

Jezeli pompa z otworu nie cieknie to co będziesz uszczelniał??Po to on jest by nie dostał sie olej napedowy do silnika. ale jak przyczyniłes sie do tego, twój mechanik lub poprzedni własciciel zaslepiajac otwór to poco ten temat.. To samo robią w dti ,dth ASIA G Vb VECTRA zaslepiają powrót paliwa z nadmiarów na pompie i klopot gotowy :placze: moze to trwać kilka miesiecy/tygodni ale kiedyś pójdzie do silnika ,po to sa trawersy z uszczelniaczami na podcisnienie by do tego nie dopuscić..Inna sprawa że sa z nimi kłopoty jak zapowietrzenia i olej w silnikowy w baku, ale lepiej miec olej jak zatarty silnik

Edytowane przez brzoza

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wazne jaki zarys :wesoly: sa z kluczykiem z silniczkiem wazne ze jest i działa

 

Z powodu mechanicznego ,wystarczy złe paliwo z wodą np. troche nagaru itp. i paliwo splywa do cylindra

 

 

Jezeli pompa z otworu nie cieknie to co będziesz uszczelniał??Po to on jest by nie dostał sie olej napedowy do silnika. ale jak przyczyniłes sie do tego, twój mechanik lub poprzedni własciciel zaslepiajac otwór to poco ten temat.. To samo robią w dti ,dth ASIA G Vb VECTRA zaslepiają powrót paliwa z nadmiarów na pompie i klopot gotowy :placze: moze to trwać kilka miesiecy/tygodni ale kiedyś pójdzie do silnika ,po to sa trawersy z uszczelniaczami na podcisnienie by do tego nie dopuscić..Inna sprawa że sa z nimi kłopoty jak zapowietrzenia i olej w silnikowy w baku, ale lepiej miec olej jak zatarty silnik

 

Cieknie jak powiedzieli simeringami do michy olejowej - przecież zaraz obok jest łańcuch?

 

Nic nie zaślepiałem - nie robię takich szopek z autem. Dzwoniłem do specjalistów i cena za regenerację pompy bez wałka 700 zł, wymiana samych simeringów 280 zł, jak wałek będzie powichrowany to dojdzie jego cena 200 coś zeta.

 

Nie wiem czy robić same simmeringi czy całą regenerację.

 

Gwarancja na pół roku lub 20 tyś km.

 

Regenerowaliście już te pompy, starcza to na dłużej? Nie wiem co robić ręce mi opadają. Nie mam na to sił.

Edytowane przez Madison

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z regeneracją różnie bywa i to loteria

 

jeszcze jest jedna ewentualność - jeśli masz pewne źródło kup używkę z rozbitego anglika po małym przebiegu, ale to tylko jeśli masz pewność i wiesz co kupujesz

 

co do kontrolki nie słuchaj głupot - jest tak jak powiedziałem - kontrolka auta z kluczem nie ma prawa się pojawiać nawet na chwilę...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuźwa w Astrze H 1.7 DTH z 2006 r. zapala się przed uruchomieniem silnika kontrolka samochodu z kluczem i z samym samochodem - pomarańczowe lampki.

 

Po czym znikają tak jak lampki kontrolne przed uruchomieniem motoru. Wszystko chodzi i jest ok.

 

U mnie nie ma z kluczem lampki tylko pomarańczowy obrys samochodu - znika przed samym odpaleniem motoru.

 

Na ale. są pompy wtryskowe cena około 450 zł, ale cwaniaki nie piszą jaki rocznik auta, przebieg itp.

Swoją drogą to mnie to wkur bo jak zapytać gostka o dane to nagle kontakt się urywa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, fakt kontrolka auta z kluczem zapala się przed uruchomieniem na chwilę i powinna szybko znikać. Nie wiem co mi się popier...

Nie może palić się po uruchomieniu auta, bo oznacza to usterkę któregoś z układów.

 

Używki fakt - dlatego napisałem, że musi być pewne i zaufane źródło w innym wypadku nie warto ryzykować.

 

Znajomy ma CC w Warszawie i kupuje z pewnego źródła po małym przebiegu, ale gdzieś koło Kielc. Jeśli chcesz, mogę się dowiedzieć co i jak.

Edytowane przez bad

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dowiedz się skąd ma przy okazji jak możesz.

 

Swoją drogą to znalazłem za cenę 500-600 z 9-10 roku z przebiegami do 40 tyś km.

 

Tylko warto kupować z takim przelotem czy regenerować? Jak regeneracja 700 zł (bez wałka). Ja dam 500-600 za używkę + montaż z jakieś 200 wyjdzie.

 

Może się okazać, że po regeneracji polata ładnych parę.

 

 

P.S. Pytanie nie do tematu - jakie są klucze do spustów oleju w Corsa C 1.3 cdti i Astra H 1.7 DTH?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz regeneracja może być droższa, zależy co wymaga regeneracji a poza tym nie zawsze przynosi efekt i po roku masz to samo. Oryginał to oryginał, ale musi być autentyczny mały przebieg i wtedy pojeździ (ja mam 225tys i od nowości pompę). Wymiana samodzielna i koszt odejdzie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty masz ponad 200 tyś, a ja mam 120 tyś i przepuszcza więc to też loteriada.

Samodzielna wymiana odpada - źle ustawisz i kaplica.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam 1.3 CDTI jeżeli pompa wtryskowa się rozszczelni to zaczyna ciec z dołu z obudowy paliwo po skrzyni czyli uszczelniacze poleciały. Pompa ma dziurki żeby paliwo nie przedostawało się do silnika górą. koszt Pompy wtryskowej nowej to 4700 zł oryginalnej. najlepiej kupić z rozbitka wtedy wiemy co mamy tak jak wspomniał kolega na forum albo zregenerować ale to nie wiadomo ile pochodzi.

Edytowane przez deepower
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności