Gość Mariusz_760301 Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 przez otwory z komory pewnie dostawac ma sie tylko olej zeby bylo smarowanie.tak ale ten olej nie może dostawać się do komory próżniowej pompy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4600-regeneracja-pompy-vacum/page/3/#findComment-150494 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 przez otwory z komory pewnie dostawac ma sie tylko olej zeby bylo smarowanie.tak ale ten olej nie może dostawać się do komory próżniowej pompy do komory próżniowej? czy to tam gdzie są te łopatki czyli gdy rozkręcimy pompe na czesci to o tą komorę chodzi?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4600-regeneracja-pompy-vacum/page/3/#findComment-150441 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Tak Sprawdź również czy ten zaworek zwrotny w pompie trzyma. A najlepiej vacuuometr i do dzieła - podciśnienie od 0,6 do 0,9 bar   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4600-regeneracja-pompy-vacum/page/3/#findComment-150435 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 ok pompa vacum okazala sie sprawna ... sprawdzalem vacuomierzem i bylo nawet wiecej troszke jak -1.0 bo do tylu tylko koles mial skale ... zreszta mysle ze nie do konca potrzebny jest vacuometr, wystarczy wypiąć z elektrozaworów np. przy turbo oba przewody i przytknąć je do siebie i sprawdzic czy dzwignia sie otworzy tam przy turbinie ... tak samo z klapką dolotu ... tylko EGR nie wiem jak sprawdzic czy sie otwiera. To tak z biegu zeby sprawdzic czy pompa się nadaje do otwierania ... problem zlokalizowany padnięty elektrozawór od turbiny. Dzięki za pomoc. Czeka mnie zakup nowego bo stary mimo rozebrania działał tylko chwilę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4600-regeneracja-pompy-vacum/page/3/#findComment-150429 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Witam koledzy. Mam problem z tym podciśnieniem i nie wiem jak mam sobie poradzić. W aso powiedzieli że elektrozawór ale jak go podmieniliśmy to i tak było tak samo a więc zapalał się awaria tylko na wolnych obrotach. Byłem u elektronika samochodowego powiedział mi że pompa vacum daje za małe podciśnienie. Już sam nie wiem kogo mam słuchać. Proszę o pomoc. Jak mam sam przeprowadzić diagnozę. Paweł z Giżyca. Do mnie nr telefony 722392610, adres email pawelsza@op.pl.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4600-regeneracja-pompy-vacum/page/3/#findComment-150142 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 ok pompa vacum okazala sie sprawna ... sprawdzalem vacuomierzem i bylo nawet wiecej troszke jak -1.0 bo do tylu tylko koles mial skale ... i więcej mieć nikt nie będzie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4600-regeneracja-pompy-vacum/page/3/#findComment-149050 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość infusio Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 ok pompa vacum okazala sie sprawna ... sprawdzalem vacuomierzem i bylo nawet wiecej troszke jak -1.0 bo do tylu tylko koles mial skale ... i więcej mieć nikt nie będzie No nie zupelnie bo sa i o duzo wiekszej dokładnosci tyle ze elektroniczne...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4600-regeneracja-pompy-vacum/page/3/#findComment-148624 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Koledzy miałem problem z brakiem mocy w astrze 2.0 DTI. Problem pojawił się w zapalaniem się kontrolki CHECK. Na początku zapalała się na wolnych obrotach a przy dodaniu gazu gasła. Byłem w aso i u kilku mechaników. Problemem była pompka vacum dawała za małe podciśnienie. Po wyeliminowaniu tej usterki CHECK zapalał się przy 3000-3500 obrotów na 3-5 biegu. Robiłem cuda z elektrozaworkami zaworem ERG a problem okazał się w przepływce. Kupiłem zamienniki i nie był dobry jak wymieniłem na orginał to wszystko wróciło do normy. Rozpisałem się ale może komuś to pomoże.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4600-regeneracja-pompy-vacum/page/3/#findComment-148173 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Ja rozwiązałem (tymczasowo) problem z checkiem zapalającym sie na 4tym biegu powyzej 3tyyś obrotów. Wystarczyło wyczyszczenie z oleju przewodów podciśnieniowych. Z tym, że to prowizorka bo problem napewno wróci gdyż olej cały czas dostaje się przez pompę. [ Dodano: Nie Sie 09, 2009 17:43 ] http://www.allegro.pl/item687661391_pompa_vacum_opel_vectra_astra_zafira_2_0_dtl.html Myślicie ze jest sens kupować coś takiego? Teraz (odpukać) nie zapala mi sie chceck w zadnej sytuacji, ale mam co chwilę wspomniany olej w przewodach podciśnienia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4600-regeneracja-pompy-vacum/page/3/#findComment-148154 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Witam, ja mam teki sam problem i mam jedno pytanie, o którą sprężynkę chodzi? Ja mam ople astrę 1.7 TD i u mnie vacum pompa też na wirniku ma takie 2 łopatki ale nie są one spięte żadą sprężynką. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4600-regeneracja-pompy-vacum/page/3/#findComment-111535 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.