Skocz do zawartości

Regeneracja pompy Vacum...


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mariusz_760301

przez otwory z komory pewnie dostawac ma sie tylko olej zeby bylo smarowanie.

tak ale ten olej nie może dostawać się do komory próżniowej pompy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 40
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość Anonymous

przez otwory z komory pewnie dostawac ma sie tylko olej zeby bylo smarowanie.

tak ale ten olej nie może dostawać się do komory próżniowej pompy

do komory próżniowej? czy to tam gdzie są te łopatki czyli gdy rozkręcimy pompe na czesci to o tą komorę chodzi?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariusz_760301

Tak

 

Sprawdź również czy ten zaworek zwrotny w pompie trzyma.

A najlepiej vacuuometr i do dzieła - podciśnienie od 0,6 do 0,9 bar

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

ok pompa vacum okazala sie sprawna ... sprawdzalem vacuomierzem i bylo nawet wiecej troszke jak -1.0 bo do tylu tylko koles mial skale ... zreszta mysle ze nie do konca potrzebny jest vacuometr, wystarczy wypiąć z elektrozaworów np. przy turbo oba przewody i przytknąć je do siebie i sprawdzic czy dzwignia sie otworzy tam przy turbinie ... tak samo z klapką dolotu ... tylko EGR nie wiem jak sprawdzic czy sie otwiera. To tak z biegu zeby sprawdzic czy pompa się nadaje do otwierania ...

 

problem zlokalizowany padnięty elektrozawór od turbiny. Dzięki za pomoc. Czeka mnie zakup nowego bo stary mimo rozebrania działał tylko chwilę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam koledzy. Mam problem z tym podciśnieniem i nie wiem jak mam sobie poradzić. W aso powiedzieli że elektrozawór ale jak go podmieniliśmy to i tak było tak samo a więc zapalał się awaria tylko na wolnych obrotach. Byłem u elektronika samochodowego powiedział mi że pompa vacum daje za małe podciśnienie. Już sam nie wiem kogo mam słuchać. Proszę o pomoc. Jak mam sam przeprowadzić diagnozę. Paweł z Giżyca. Do mnie nr telefony 722392610, adres email [email protected].

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

ok pompa vacum okazala sie sprawna ... sprawdzalem vacuomierzem i bylo nawet wiecej troszke jak -1.0 bo do tylu tylko koles mial skale ...

i więcej mieć nikt nie będzie :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok pompa vacum okazala sie sprawna ... sprawdzalem vacuomierzem i bylo nawet wiecej troszke jak -1.0 bo do tylu tylko koles mial skale ...

i więcej mieć nikt nie będzie :)

No nie zupelnie bo sa i o duzo wiekszej dokładnosci tyle ze elektroniczne...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Koledzy miałem problem z brakiem mocy w astrze 2.0 DTI. Problem pojawił się w zapalaniem się kontrolki CHECK. Na początku zapalała się na wolnych obrotach a przy dodaniu gazu gasła. Byłem w aso i u kilku mechaników. Problemem była pompka vacum dawała za małe podciśnienie. Po wyeliminowaniu tej usterki CHECK zapalał się przy 3000-3500 obrotów na 3-5 biegu. Robiłem cuda z elektrozaworkami zaworem ERG a problem okazał się w przepływce. Kupiłem zamienniki i nie był dobry jak wymieniłem na orginał to wszystko wróciło do normy. Rozpisałem się ale może komuś to pomoże.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ja rozwiązałem (tymczasowo) problem z checkiem zapalającym sie na 4tym biegu powyzej 3tyyś obrotów. Wystarczyło wyczyszczenie z oleju przewodów podciśnieniowych. Z tym, że to prowizorka bo problem napewno wróci gdyż olej cały czas dostaje się przez pompę.

 

[ Dodano: Nie Sie 09, 2009 17:43 ]

http://www.allegro.pl/item687661391_pompa_vacum_opel_vectra_astra_zafira_2_0_dtl.html

Myślicie ze jest sens kupować coś takiego? Teraz (odpukać:beer:) nie zapala mi sie chceck w zadnej sytuacji, ale mam co chwilę wspomniany olej w przewodach podciśnienia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Gość Anonymous

Witam, ja mam teki sam problem i mam jedno pytanie, o którą sprężynkę chodzi? Ja mam ople astrę 1.7 TD i u mnie vacum pompa też na wirniku ma takie 2 łopatki ale nie są one spięte żadą sprężynką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności