Gość szekir Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Jest to efekt rzeczywiście "wypalania" się DPF, pamiętaj tylko, żeby w trakcie nie wyłączać silnika, a najlepiej jechać sobie dalej, aż DPF dopali się   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamil1986 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Tak tez zrobilem po dotarciu na miejsce zostawiłem auto na kilka minut na wolnych obrotac profilaktycznie , mam nadzieje ze teraz troche pojezdze zanim DPF wypali sie ponownie im więcej zrobie km to będę wiedział że jest wszystko ok tak przynajmniej przreczytałem....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szekir Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Aby "wypalić" DPF przy pomocy interfejsu diagnostycznego, wprowadza on silnik w określone warunki pracy, między innymi wysokie obroty, dlatego pozostawianie samochodu na wolnych obrotach po wypalaniu niczemu nie służy. Jeżeli DPF wypalił się w czasie jazdy i po zatrzymaniu - najprościej- widzisz, że spalanie spadło do około 0, 5 l/h to możesz wyłączyć silnik, zamknąć samochód i wypić jakieś dobre piwko   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.