Skocz do zawartości

Z22SE nie chce odpalić


Gość wojew

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam problem z silnikiem z22se. Kupiłem auto które nie odpala. Poprzedni właściciel stwierdził, że jak jechał na stacje coś zaczęło syczeć tak jak by powietrze z koła przez około 30s. stracił moc i zgasł. Teraz nie chce odpalić. Po dłuższym postoju prawie odpali ale go zdusi. Nie chciał mi się też połączyć z kompem.

Ma ktoś jakieś pomysły ?

 

Edit:

Zapomniałem dopisać:

Paliwo dostaje, cewka była podmieniana.

Edytowane przez wojew

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rafcio693

sprawdz pompke paliwowa i czy dochodzi paliwo..potem swiece czy jest iskra...moze rozrzad jest przestawiony..albo walniety czujnik wału..zacznij od typowych podstaw..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obok koła fonicznego jest ten czujnik, odkręć prawe koło to go zobaczysz.

 

Dzięki za odpowiedź, idzie go jakoś zdiagnozować ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to, mierzyłem kompresje dzisiaj. I niestety nie wskazuje to dobrze. Na jednym prawie 0 a na innych 4 albo 6. Więc albo pęknięta głowica albo uszczelka pod głowicą.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli kompresji nie ma a rozrzad na znakach to glowice i tak musisz podniesc,byc moze wydmuchalo tylko zazwyczaj jeden cylinder rozszczelnia i silnik powinien klekotac,jeszcze to syczenie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli kompresji nie ma a rozrzad na znakach to glowice i tak musisz podniesc,byc moze wydmuchalo tylko zazwyczaj jeden cylinder rozszczelnia i silnik powinien klekotac,jeszcze to syczenie

 

Czyli sugerujesz uszczelke?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacznij od sprawdzenia rozrzadu,jesli masz 0bar na cylindrze to wydaje mi sie ze grubsza sprawa,niedomkniety zawor lub cos podobnego.nigdy nie widzialem uszczelki wydmuchanej w kilku miejscach.zazwyczaj koroduja przy kanalach wodnych ze starosci lub miedzy cylindrami z przegrzania,raz widzialem wygiety zawor wydechowy,facet rozkrecil silnik do odciecia i nastapil kontakt tlok zawor.kompresja na jednym tloku spadla ale przejechal jeszcze kilka km,jesli masz rozrzad ok to sciagaj glowice bo tylko pod nia znajdziesz problem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności