Skocz do zawartości

Opel Astra F Klawiatura


Gość maersk

Rekomendowane odpowiedzi

Gość tomekc16nz

Tłoki musiały uderzyć...dzwigienki same nie pękają...weż każdy zawór z osobna, wkręć w wiertarke (jakąś lepszą nie wyłechtaną) i zakręć to sie upewnisz że są proste, ogólnie jeśli prowadnica zaworu jest w jakiś sposób wykrzywiona, niesymetryczna, to ciężko to ocenic na oko... jeśli zawory są proste to docieraj, nowe gumki, zakładaj głowice i heja :roll:

Edytowane przez tomekc16nz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm Znalazłem ciekawą ofertę dźwigienek zaworowych na allegro ale pisze tam że pasują do Kadeta ale hmm one i pasują z tego co się orientuje do Astry f 1.4 postawiłem sobie za cel spróbować ją zrobić i zobaczyć czy będzie palił ponieważ mam już używaną drugą głowice w przyszłym tygodniu będę montował ale najpierw poskładam tą :cwaniak: Zrobiłem tak jak mówisz wkręciłem w wiertarkę i no na moje oko są proste

 

Zdjęcie Dźwigienek od Kadeta

post-2206-0-60943700-1332925138_thumb.jpg

Edytowane przez maersk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc jutro przystępuje do odpalenia autka zobaczymy czy odpali ale jeszcze jedno czy wystarczy silikon jakiś odpowiedni na temp itd... czy uszczelkę ? I jaka to uszczelka ewentualnie bo nie wiem w sumie

post-2206-0-32998700-1333291834_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mariusz23and

Wysokoteperatorowy sylikon lub uszczelniacz specjalny jako uszczelka u mnie on kosztuje 25zl tubka jest czerwony lub szary i z bialym sie spotkalem,ale czerwony sylikin wysoko... starczy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc tak kupiłem do temperatury 315+ wszystko elegancko poskładałem i nie pali powiem szczerze że już mi się pomysły skończyły generalnie jak odpalam raz strzeli z wtrysku raz strzeli z rury wydechowej i tak cyklicznie nawet nastąpił samozapłon we wtryskiwaczy niby źle zapłon ale tam nikt nic nie ruszał tłok pierwszy z czwartym w GMP palec rozdzielacza ustawiony jest na pierwszy cylinder od strony rozrządu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kable są na pewno ok jeszcze ciśnienie zostało do sprawdzenia właśnie wydaje mi się że może być coś z ciśnieniem a jeszcze jedno prawidłowe ciśnienie na cylindrach powinno wynosić 13 bar ?? na każdym

Edytowane przez maersk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności