Skocz do zawartości

Check Engine zgasł dopiero po 2 km


Gość piotrek2308

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marti82

Co muszę wiedzieć przy odkrecaniu. Od czego ten przewód idzie, nic mi się nie wyleje?

 

Odpowiem ci po krótce!, otóż w 1 kolejnośći to zdejmujesz klemy z aku!

najlepiej jest potem spuścić płyn chłodniczy a raczej go sprytnie zassać ze zbiorniczka! i zlać do butelki!! po operacji ponownie go zalejemy tym samym płynem!, dodam że płyn chłodniczy jest w motorze i w przewodzie co idzie do egr-a!, będzie ci potrzebny klucz nzasadkowy 10 z grzechotką na krótkiej przedłużce, śrubokręt aby ściągnąć przewód z egr-a, do zdjęcia obejmy co trzyma przewód cieczy od egr-a użyłem żabki czyli popuściłem tą objemkę i przesunołem w dół parę cm aby umożliwić sobię zdjęcie tego przewodu z egr-a!, jest z tym trochę gimnastyki! :wink: no jak się uporasz z przewodem wyleci trochę płynu tak więc naszykuj sobie przeciętą butelke po mineralnej abyś mógł zlać tą resztkę i nie narobić przy tym bałaganu w postaci plamy na ziemi!, jest tam mało miejsca zatem musisz to pod skos umieścić (mówię o tym kawałki przeciętej butelki) jak zlejesz tą resztkę płynu i przestanie cieknąć bierzesz się za demontaż zaworu!

 

może zapodam ci link do pobrania gdzie masz czarne na białym wraz ze zdjęciami co i jak zrobić aby go zdemontować itp.

 

Poradnik jak wyczyścić Zawór EGR:

 

Link

 

hasło do rar-a: marti82

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość piotrek2308

Dzięki za pomoc. Jak tylko zakupię uszczelkę i ewentualnie zaślepkę to postaram się to zrobić. Trudne się to nie wydaje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość piotrek2308

Wyjąłem go i przeczyściłem, ale chciałem podać 12V żeby ruszył. Mam jakiś zasilacz 12v 100mA który daje na mierniku 11,80V ale trzpień się nie rusza. Mam długo czekać czy od razu powinien ruszyć. Trzymałem gdzieś tak 30 sekund i nic.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marti82

Wyjąłem go i przeczyściłem, ale chciałem podać 12V żeby ruszył. Mam jakiś zasilacz 12v 100mA który daje na mierniku 11,80V ale trzpień się nie rusza. Mam długo czekać czy od razu powinien ruszyć. Trzymałem gdzieś tak 30 sekund i nic.

 

Klepać powinien od razu! po podaniu napięcia! ale napięcie powinieneś podać z własnego aku! i nie z zasilacza! można łatwo uszkodzić elektrozawór! trzeba wiedzieć które piny podłączyć! wiem że skrajne ale nie pamiętam który jest minus a któy plus!? musisz doczytać a może ktoś pamięta!, a może jest tak że dobrze podłączyłeś ale zawór egr masz uszkodzony albo działał a podłączyłeś pod zasilacz i poszło przepięcie i się uszkodził ale mam nadzieję że nie i że jest sprawny!!

napięcie koniecznie podaj z aku swojej corsy!! nie z zasilacza bo możesz zjarać egra!! i doczytj który pin jest plus a który minus i podłącz dobrze!, jak będzie klepać to naftą go poczęstuj i poklep ale ostrożnie!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość piotrek2308

Nastraszyłeś mnie z tym speleniem egr że bałem się podłączyć pod akumulator. Wyczyściłem, zaślepiłem i na razie CE się nie świeci. Mam nadzieję że tak zostanie i że też kapać nie będzie. Dzięki za pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności