Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marcin2907

Witam.Od pewnego czasu pojawił mi sie problem ze świecami, a mianowicie lewa świeca ciagle zachodzi przepalonym olejem auto kopci jak cholera. Tydzień temu wyżuciło mi uszczelke i olej dostał sie do płynu. żaprowadziłem auto do mechanika wymienili uszczelka ale jak twierdzom nie było potrzeby planować głowicy. Odebrałem auto ale myśle ze nadal bieże olej bo za autem kłemby dymu a świeca co jakiś czas robi sie czarna. auto podczas jazdy przy wciśnięciu sprzęgła nie zchodzi tak szybko z obrotów jak powinno. Dodam ze silnik wcześniej chodził bez zarzutu i nie brał oleju. Miał ktoś podobny problem? Może doradzi mi coś jakiś mechanik bo ja już nie mam pojęcia

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/51666-olej-na-%C5%9Bwiecy/
Udostępnij na innych stronach

Gość rafcio693

To partacz nie mechanik !!! Zawsze planuje sie glowice i wymienia uszczelniacze zaworow oraz mozna sprawdzic szczelnosc na pekniecia...to nie sa az takie duze koszta..robisz raz a porzadnie i masz pewnosc...tak jak kolega pisal wyzej skladaj reklamacje niech to zrobia porzadnie...

czyli...planowanie glowicy...wymiana usczelniaczy zaworow..ewentualnie sprawdzenie plaszcza wodnego i nowe sruby glowicy..

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/51666-olej-na-%C5%9Bwiecy/#findComment-435641
Udostępnij na innych stronach

po kazdym odkreceniu glowicy powinno sie ja planowac jesli silnik wczesniej zlapal temperature robocza,a uszczelki nie mozna uzyc ponownie jesli juz byla docisnienta glowica.kiedys ktos obliczyl moment dokrecania ktory jest kompromisem miedzy docisnieciem plaszczyzny glowicy do bloku a jej wygienciem w punktach miedzy srubami.czesto mechanicy nie zdaja se z tego sprawy i kreca ile sily w lapie...pozniej nazywane jest to wada fabryczna uszczelki + planowanie calego zapasu materialu

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/51666-olej-na-%C5%9Bwiecy/#findComment-435655
Udostępnij na innych stronach

Gość rafcio693

To partacz nie mechanik !!! Zawsze planuje sie glowice i wymienia uszczelniacze zaworow oraz mozna sprawdzic szczelnosc na pekniecia...to nie sa az takie duze koszta..robisz raz a porzadnie i masz pewnosc...tak jak kolega pisal wyzej skladaj reklamacje niech to zrobia porzadnie...

czyli...planowanie glowicy...wymiana usczelniaczy zaworow..ewentualnie sprawdzenie plaszcza wodnego i nowe sruby glowicy..

oczywiscie uszczelka glowicy nowa

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/51666-olej-na-%C5%9Bwiecy/#findComment-435680
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności