Skocz do zawartości

Odpala dopiero po chwilowym ostygnięciu


Gość wilku

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam takie oto dziś zdarzenie. Zrobiłem dziś parę kilometrów i postawiłem samochód na godzinę pod blokiem. Chce odpalić i nic. Po 20-tym razie odpalił i pojechałem na stacje zatankować. Wszystko ok, pojeździłem trochę i w pewnym momencie zgasł. 5 minut odczekałem i odpalił , na obroty się wkręca ale wystarczy , że ruszę to gaśnie. Wciskałem odpowietrznik i paliwa może poleciały 3 krople! Check engine nie świeci się. Samochód odstawiłem na 2 godziny i odpala. Pare metrów przejechałem , obroty dobre i moc ma. Niestety boje się dalej jechać:)

 

Czy pompa zebrała brud i nie daje odpowiedniego ciśnienia?

 

Zaznaczę , że od dłuższego czasu pojawia się zapach benzyny przy redukcji biegów i hamowania silnikiem . Przewody pod spodem suche. Przewody od pompy pod siedzeniem suche. Filtr paliwa zmieniałem parę mc temu. W komorze silnika przewody suche. Przewód od regulatora ciśnienia nowy. Na zewnątrz samochodu nie śmierdzi. Bak pod spodem suchy i nic nie kapie.

 

 

Nie mam żadnych błędów.

 

 

Dodam jeszcze , że od jakiegoś czasu ruszając, corsa "wstaje" zrwynie , ale po chwili traci moc i bez dociskania pedału gazu moc wraca. Robi sie taka dziura , ale tylko na 1 biegu.Trwa to może ze 2 sekundy.

 

Dzis sprawdzilem i silnik po nagrzaniu gasnie. Chwile postoi +/- 5 minut i odpala. Cewka zdjęta na gorącym silniku i daje iskre.

 

Gdzie szukać ? Czujnik wału ?

Edytowane przez wilku

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marti82

Sprawdż EGR i sprawdź Przepływomierz! a to że się check nie pali nie znaczy że nie ma błędu!

aktualnie nie masz zarejestrowanego błędu ale uwierz że prędzej czu puźniej check się zapali!

najlepiej podepnij się fejsem i zczytaj błędy! napewno jest jakiś oczekujacy błąd(błędy).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdż EGR i sprawdź Przepływomierz! a to że się check nie pali nie znaczy że nie ma błędu!

aktualnie nie masz zarejestrowanego błędu ale uwierz że prędzej czu puźniej check się zapali!

najlepiej podepnij się fejsem i zczytaj błędy! napewno jest jakiś oczekujacy błąd(błędy).

 

Tak dzis podłącze . Przepływomierz odpięty i w awaryjnym to samo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Yogi97037

Tak dzis podłącze . Przepływomierz odpięty i w awaryjnym to samo.

 

Może spróbuj odpiąć przepływomierz w momencie kiedy wszystko jest ok i wtedy zobacz jak sie zachowa auto. Jeśli jest w tym modelu bo sie nie orientuje to samo zrób z potencjometem przepustnicy gdy wszystko ok odłącz go

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązanie

 

Błędy

 

P0335

 

P0100

 

P0110

 

 

Przepływomierz odłączałem wiec błędne wskazanie. Padło na czujnik wału. Wymieniony , samochód zagrzałem do włączenia wentylatora i działa.

Obroty ciut równiejsze jak na trzy garowca

Edytowane przez wilku

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności