Gość Yareq Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Witam, chciałem podzielić się swoimi problemami z uruchamianiem zimnego silnika, które ostatnio przezwyciężyłem dzięki temu forum.Sprawa ciągnie się od blisko roku (tyle też posiadam samochód Astra H). Sprzedawca sugerował wymianę akumulatora na zimę - tak też zrobiłem. Jednak to nie pomogło. Zainwestwałem w świece Beru - i tym razem nie pomogło. Samochód uruchamiałem z wielkimi problemami przy niewielkich przymrozkach. Aż krórejś soboty kręciłem go tak długo, że rozładowałem nowy akumulator . To przelało czare goryczy.Za namową kolegi udałem się do serwisu Bosch'a w Cz-wie (odradzam wszystkim). Po blisko dwóch dniach odprawiono mnie z kwitkiem. Diagnoza: niskie sprężanie (nie poparte żadnymi wynikami, ani też testami). Sugestia: władowanie około 5000zł w kompletny remont silnika bądź pozbycie się samochodu Po tym incydencie szukałem informacji na forach. 4 na 6 przypadków, które były opisane sugerowały regenerację rozrusznika. I to okazał się strzał w 10 Rozrusznik..Rozrusznik..Rozrusznik..Jak usłyszałem odgłos wydawany przez zregenerowany rozrusznik to wiedziałem, że to jest to. To był świst, wcześniej jednen głośny warkot. Samochód pali od strzała. Testowałem go przez kilka dni przy -5st na zewnątrz.Samochód dostał drugą szansę. To tak jakby człowiekowi przeszczepić serce.Dziękuję wszystkim, którzy naprowadzili mnie właśnie na ten trop (bo szykowałem się z zamiarem regeneracji wtrysków i na kompletny remont silinika - powstrzymała mnie jedna mądrość, którą przeczytałem gdzieś na forum: "te silniki są projektowane by przejechać 500tyś km", a ja mam niespełna 180).Pozdrawiam!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54475-vectra-c-problem-z-odpalaniem/page/3/#findComment-481338 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.