Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

jesli mowa o regneracji samej tarczy to u radzika robilem tarcze do tdi gdzie niuton mialem 360 Nm i spokojnie moge stwierdzic ze po tej regeneracji byla jak nowa na okladzinach luka. JEsli chodzi o regneracje czy wzmocnienie docisku to tez Radzik robi i zrobi lepiej jak fabryka. Zrobil juz chyba z tauzena do tdików wszelakiej masci z mocami i po 200 i po 300 i wiecej koni. Egzotyki tez robi. Za tarcze zaplacilem 90 zl plus przesylka to 30 czyli lacznie 120 zl gdzie tarcza jest srednicy 240 mm.

 

Swoją drogą ciekawe ile wytrzymuje takie sprzęgło po regeneracji . Nie miałem nigdy z takim do czynienia , a może sie okazać , że to całkiem opłacalna opcja .

Edytowane przez marco84

 

tyle samo co ori. JEst dokladnie z tych samych okladzin robione. Jak zrobis zu Radzika to masz nawet na okladzinach oznakowanie luka widoczne. Ile moze wytryzmac hmm skoro ganiaja tdiki po 450 Nm to chyba zniesie tyle co mas zu siebie coprawda na mneijszej tarczy. Generalnie jesli dasz mi auto to zniszcze ci sprzeglo w dwa dni nawet nowe ori. Kwestia jak jezdzisz tez jest wazna. Za moc trzymania sprzegla i ile przeniesie poza tarcza to główny wplyw ma docisk. On decyduje o uslizgu w zasadzie.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności