Gość mk5 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Swiece powinno sie raz podgrzewac,ten silnik jak wczesniej pisałem swietnie pali.Ladowanie mozesz sam sprawdzic miernikiem za 15zł choc podejrzewam ze na diagnostyce to sprawdzili.Wstaw filmik bedzie łatwiej ocenic.   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56518-termostat-17-cdti/page/6/#findComment-569885 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość irek711 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Czasem jest jakaś głupota a mechanicy pół silnika by wymienili. Ja miałem przypadek w starej corsie że żaden mróz jej nie straszny aż pewnej jesieni zaczęło się kręcenie. Rozrusznik tam był na przekładni planetarnej więc kręcił jak głupi. Więc że pompa, że wtryski, że świece. poszperałem na forach i sam zrobiłem . Przyczyną były za małe luzy na zaworach wydechowych. W CDTI jest ten nieszczęsny zawór SCV czy jak mu tam. Aku sobie sprawdź w jakimś sklepie co tym się zajmuję. Mają takie mierniki z obciążeniem i będzie widać czy napięcie bardzo spada. To takie sugestie zwykłego użytkownika opla.   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56518-termostat-17-cdti/page/6/#findComment-569896 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Irek711 ten zawór to naszczescie nie w naszych cdti :-)   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56518-termostat-17-cdti/page/6/#findComment-569898 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość irek711 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Ok. Nie mam CDTI tylko to nie wiem dokładnie. Zawór regulujący ciśnienie w układzie chyba jest ?   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56518-termostat-17-cdti/page/6/#findComment-569926 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Jest system boscha i jest mało awaryjny w stosunku do słynnego denso.   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56518-termostat-17-cdti/page/6/#findComment-569932 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LukasPodkarpackie Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 (edytowane) Chyba jednak wrócę do serwisu który regenerował mi rozrusznik. http://imageshack.com/a/img631/9903/HNe1ee.jpg Wyniki akumulatora. Edytowane 27 Stycznia 2015 przez LukasPodkarpackie   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56518-termostat-17-cdti/page/6/#findComment-570018 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Było wstawic filmik z porannego odpalana.   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56518-termostat-17-cdti/page/6/#findComment-570063 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LukasPodkarpackie Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Tak tak pamiętam, szykują się niższe temperatury nocne więc wstawię filmik. Panowie powiedzcie mi jeszcze jedną rzecz co ile powinno się wymieniać filtr paliwa w dieslu. Czy jest to ten sztywny czas w momencie wymiany oleju i filtrów ja to robię co 15 tyś, ale gdzieś na tym forum przeczytałem żeby lepiej się przed zimną przygotować i zamontować nowy filtr, bez znaczenia czy się wymienia olej wraz z całym pakietem.   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56518-termostat-17-cdti/page/6/#findComment-570479 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Kolego mnie uczyli żeby filtr paliwa wymieniać przed zimą. W lecie sobie można darować ale zima jest tą trochę gorszą pora roku gdzie lepiej jest filtr paliwa mieć w dieslu nowy. W moim wypadku to się sprawdziło przez 6 sezonów zimowych nie miałem z paliwem problemów a autko stało na dworze. Roczne przebiegi powyżej 20tkm. a filtr paliwa wymieniany tylko przed zimą.   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56518-termostat-17-cdti/page/6/#findComment-570480 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel7318 Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 (edytowane) Dzisiaj zagrzałem świece raz około 10 sekund, zaskoczył ale za chyba jakoś 6 albo 7 obrocie A jak ty te swiece grzejesz ? U mnie kontrolka swieci max 3 sekundy przy mocnych mrozach. Jak byl taki (nie tej zimy) to grzalem raz, czekalem z 5 sekund, grzalem 2gi raz i odpalalem jak tylko kontrolka zgasla i zawsze ruszal natychmiast. Edytowane 2 Lutego 2015 przez pawel7318 Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/56518-termostat-17-cdti/page/6/#findComment-570829 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi