Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobione. Okazało się że nie łączyły kable przy akumulatorze. DZIWNE, ALE PRAWDZIWE:) Przy okazji zniknęły problemy z obrotami. Czasami zatrzymywały się na 1000 a teraz jest ok.

Kosztowało 150zł. Czy dużo - nie wiem. Poprzedni "majster" chciał wymienić alternator za 350+robocizna , więc chyba źle nie trafiem.

 

  • 3 lata później...
Gość karol255

Tutaj pisze ze trzeba skalibrowć

W Corsach z systemem ESP trzeba po całej akcji skalibrować czujnik kąta skrętu, bo traci on regulację po każdym odłączeniu akumulatora.

 

Jak to zrobić

 

Kierownica w prawo i w lewo do oporu kilka razy.

 

nie trzeba nic kalibrowac po odpinaniu aku. takei rzecyz to tez sie robi sprzetem do diagnostyki.

 

U mnie gdy były niedomagania wspomagania pomogło właśnie to co pisałem.W Tisie pisze o wymianie aku i nic nie pisze o kalibracji. A masz jakieś problemy ze wspomaganiem teraz?

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności