Skocz do zawartości

już nie wiem co robic - 3 warsztaty tylko zbili kasę ale problem nadal


Rekomendowane odpowiedzi

Ta cieńsza wciśnięta z drugiej strony w kolektor

 

Sam siebie zacytuję :lol:/> , jest wciśnięta - znaczy naciagnięta na króciec .

 

Trochę pociagnąć w osi , lekko pokręcać w prawo/lewo i wyjdzie .

Mimo że na początku opór stawia spory a robi sie to na wyczucie tylko.

W obu autach sciągałem.

Edytowane przez jarek65w

 

  • 3 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 31
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Witam,

 

Przepraszam za odgrzewanie, ale oglądałem dziś samochód na który niemal jestem zdecydowany (Astra 1.4, 90KM), gdzie brakowało właśnie jednego z tych wężyków ze zdjęcia - tego cieńszego, po lewej stronie. Za co jest on odpowiedzialny i z czym wiąże się jego brak?

 

brakowało tego cieńszego, po lewej stronie. Za co jest on odpowiedzialny i z czym wiąże się jego brak?

witam

wąż wentylacji silnika,(ten gumowy cieńszy) łączący kolektor dolotowy i pokrywę głowicy cylindrów, był sparciały i zatkany, ale po wymianie różnicy w pracy silnika nie zauważyłem.

 

 

Tak dokładnie o tę fotkę.

 

witam

wąż wentylacji silnika,(ten gumowy cieńszy) łączący kolektor dolotowy i pokrywę głowicy cylindrów, był sparciały i zatkany, ale po wymianie różnicy w pracy silnika nie zauważyłem.

 

Dzięki. Ciekawi mnie o czym może swiadczyć jego brak...?

 

witam

wąż wentylacji silnika,(ten gumowy cieńszy) łączący kolektor dolotowy i pokrywę głowicy cylindrów, był sparciały i zatkany, ale po wymianie różnicy w pracy silnika nie zauważyłem.

 

na weekend ja sprawdziłem ten wąż i zauważyłem że jest znowu cała gumowa rurka zapchana takim samym "majonezem" co robi się na korku wlewu oleju.

​Jest to rezultat niedogrzanego silnika na krótkich odcinkach. Jedyna zmiana co zauważyłem że silnik pracuję jakoś równiej ale taki samo dobrze przyśpiesza

 

  • 4 lata później...

Witam wszystkich.

 

Mam pytanie czy ta cieńsza rurka wychodząca z pokrywy zaworów wpływa na pracę silnika. U mnie jest pęknięta a drugi koniec lata sobie luźno nie jest nigdzie założona.

 

Objawy silnik po rozgrzaniu na biegu jałowym chodzi nierówno na benzynie (po przegazowaniu jest ok) na wydechu słychać wypadanie zapłonów.

 

Po przełączeniu na gaz jest prawie że dobrze.

 

Opel 1.4 XEP 90KM

 

Gdzie powinna być założona masz tutaj napisane:https://opel.7zap.com/pl/car/x03/e/1/12-0/#1

 

Załóż ją i doprowadź układ Pb do normalnej pracy.

 

Dzięki za schemat ja tylko nie wiem gdzie on powinien być zamontowany w kolektorze. W pokrywie zaworów jest zamontowany a drugi koniec lata nigdzie nie wciśnięty.

 

W momencie nierównej pracy słychać strzelanie/cykanie z kolektora a więc mogą to być też te klapki. Wiadomo jednak że pierwsza rzecz to właściwe zamontowanie całego przewodu odpowietrzenia skrzyni korbowej.

 

Na zimno chodzi przez jakiś czas dość dobrze i cicho nawet łańcuch nie klekotał przy odpalaniu.

Edytowane przez akrystian

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności