Gość pawelpaciorek Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Witam, jak wyżej posiadam Astre H 1.7CDTI, silnik DTH, rocznik 2005. Pytanie mam o wymiane filtra paliwa. Czy po założeniu filtra powinienem go zalać ropą (do pełna? do połowy?) czy przekręcić kluczyk żeby zapaliły się kontrolki poczekać aż pompa sama zaleje filtr ? Czy przy tej sytuacji wyjscie mam zostawić odłączone, rozumiem, że służy to odpowietrzeniu?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59439-wymiana-filtra-paliwa-astra-h-17cdti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Tu masz co i jak http://forum.opel24.com/topic/47758-Instrukcja-wymiany-filtra-paliwa-w-Opel-Astra-H-19-DTL/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59439-wymiana-filtra-paliwa-astra-h-17cdti/#findComment-476703 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawelpaciorek Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Ok, dzięki, widziałem to. Rozumiem, że fakt iż mam inny silnik nie ma znaczenia ? No i jest tam dość nieprecyzyjnie napisane. Czy po założeniu filtra, podpięciu elektryki, a przed przkręceniem kluczyka podpinamy oba przewody paliwowe (dolot/wylot) czy tylko dolot a wylot zostawiamy odpięty ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59439-wymiana-filtra-paliwa-astra-h-17cdti/#findComment-476706 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Tu masz co i jak http://forum.opel24.com/topic/47758-Instrukcja-wymiany-filtra-paliwa-w-Opel-Astra-H-19-DTL/ chciałbym przekazać Wam informację, że wymiana, którą tutaj przedstawiacie to pierwszy krok do zatarcia zaworka SCV. Wyciągając filtr w ten sposób i wkładając nowy bez wyciągnięcia obudowy powodujecie, że strona czysta (paliwo filtrowane) i strona brudna (paliwo niefiltrowane) mieszają się. Należy wyciągnąć całe obudowę wylać zawartość i następnie włożyć filtr i nalać czyste paliwo do pełna, aby pompa mogła je zassać. Jeżeli wyciągniecie obudowę zobaczycie na pewno drobne opiłki na dnie. Myślę, że ta instrukcja powinna zostać zmodyfikowana. To dobra rada.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59439-wymiana-filtra-paliwa-astra-h-17cdti/#findComment-476726 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 no i w 1.7 nie ma pompki podjacej elektrycznje wiec przekrecanie kluczykiem w stacyjce nic nie da.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59439-wymiana-filtra-paliwa-astra-h-17cdti/#findComment-476729 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Myślę, że ta instrukcja powinna zostać zmodyfikowana Dodaj post w podanym, temacie aby zwrócić na to uwagę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59439-wymiana-filtra-paliwa-astra-h-17cdti/#findComment-476737 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 no i w 1.7 nie ma pompki podjacej elektrycznje wiec przekrecanie kluczykiem w stacyjce nic nie da. no nie zupełnie tak ... rzeczywiście nie pompki elektryczne w silnikach 1.7 więc zaleca się zalewanie filtra po czubek .. oczywiście jest pompa zębata w pompie wysokiego ciśnienia .. ale od baku ciężko jest jej to pociągnąć .. od filtra jest łatwej. nowe silniki jak 1.7 DTS, DTC mają już pompę elektryczną ... Corsa D; Meriva B, Astra IV wszystkie 130KM.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59439-wymiana-filtra-paliwa-astra-h-17cdti/#findComment-476755 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawelpaciorek Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Ano właśnie, czyli jednak różnica jest dość znacząca Reasumując, wyciągam filtr z obudową, czyszczę obudowę, wkładam nowy filtr, zalewam do pełną świeżym paliwem, dokręcam, podłączam elektrykę i odpalam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59439-wymiana-filtra-paliwa-astra-h-17cdti/#findComment-476796 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Ano właśnie, czyli jednak różnica jest dość znacząca :-) Reasumując, wyciągam filtr z obudową, czyszczę obudowę, wkładam nowy filtr, zalewam do pełną świeżym paliwem, dokręcam, podłączam elektrykę i odpalam. :-) tak dokładnie .. to jest wg. mnie najważniejsza czynność .. wymyć obudowę w wewnątrz.; chciałbym abyście napisali, potwierdzili, że to co mówię jest prawdą .. tylko dokładnie oglądajcie ..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59439-wymiana-filtra-paliwa-astra-h-17cdti/#findComment-476797 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregy Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Potwierdzam-po wyjeciu starego filtra trzeba zdemontować również całą obudowę filtra, wylac z niej ropę i dobrze oczyścić na spodzie,nastepnie zakładamy nowy wkład filtra paliwa i zalewamy ropą.Cała operacja nie jest trudna, można sobie smiało poradzić samemu. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/59439-wymiana-filtra-paliwa-astra-h-17cdti/#findComment-497107 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.