Skocz do zawartości

Wymiana filtra paliwa Astra H 1.7CDTI


Gość pawelpaciorek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 37
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

wlasnie dzieki damiano! milo ze ktos popiera moja opinie, ktora jak piszesz ma sens! natomiast przykro mi wesol ale nie masz racji w tym temacie, czyli tak do konca o auto nie dbasz skoro nie wiesz jak dawno temu wymieniales ten filtr, a 60 tys.km to duzo za duzo! nawet na oryginal, a zamiennik lepiej zmieniac wczesniej nawet co 20 tys.km dla optymalnej filtracji! Twoje wpisy nic nie zmienia bo to indywidualna sprawa kazdego co ile zmienia i ja np.nie zmienie swoim zwyczajow w trosce o mojego diesela i jego osiagi! a osoby co nigdy nie zmieniaja czy po 200tys.km to dla mnie zwykle "niedbaluchy"! tylko trzeba uwazac zeby potem nie trafic i nie kupic auta od takiego! ale jak mowimy i sie powtarzam maja do tego prawo bo ich samochod to ich wlasnosc..

 

P.S.natomiast jestem pelen podziwu co do twoich duzych predkosci jazdy w Polsce, nie wiedzialem ze u nas da sie tak jezdzic i ze jest w ogole gdzie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak bo filtr paliwa to tak mega skomplikowany jest normalnie ze inni sobuie nie radzą. A kto powiedzial ze wtryski leca przy przebiegu magicznym 400 tys km. Ile tych wtryskow koeldzy nawymieniali wlasnorecznie w swoijej karierze jesli mozna spytac?? Ja wymienialem w wielu opelkach ale i w fordach. Kilka pryzpadkow mialem w corsach 1.3 i 1.7 z przelotem 70-80 tys km. Auta flotowe jezdzace w firmach a paliwo lana w najlepszych stacjach bo na to nie szczedzili nigdy kasy. Oczewiscie wymiana nie calego kompletu tylko jedna albo dwie sztuku. Sporo merivy tez mialo wymienianych wtryskow unas. 1.9 w astrach i viki tez bylo ale jakos wydaje mi sie ze najwiecej to 1.3 i1.7 bylo.

 

W swoim aucie mam filry wymienione od kilku miechow a z filtrami sie wstryzmywalem jakos bo zawsze braki czasu albo cos innego do zrobienia bylo. Od tego to mi silnik sienie wykrzaczy. Kuzyn swoja alhambra sam nakulal pnad pol banki a jak auto sprzedawal to mialo 800 tys km i pompowtryski, turbina byly ori wiec co sie stalo czemu nie wykrzaczyly sie pompowtryski??? Filtr paliwa nakulal 200 tys km. Auto sluzylo do wozenia ludzi oraz ciagania lawety z autami z Włoch DE, Holandii itp krajów.

 

W oplu mialem tez przypadek ze w combolocie z 1.7 cdti po sholowaniu okazalo sie ze w filtrze paliwa bylo mnustwo wody i od tego sie pompa wykrzaczyla ale po rozbiorce, wyczyszczeniu i zlozeniu juz autko odpalalo a tak to nei szlo go uruchomic. Mimo to dalismy pompe do regenracji bo nie bylo nie tyle co mocy co na obroty sie slabo wkrecal.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 lat później...

Jesli nie masz odsysarki lub kanału to daj na warsztat. Jesli sam to mann filtron mozna spokojnie zakladac. Nie sa to jakies wybitne ceny. Ja dodatkowo przy kazdej wymianie oleju wymieniam korek spustowy . 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin koledze chodzi chyba o filtr paliwa.

Nie mam diesla więc nie piszę, ale w pb używam Mann-a, lub GM.

W ropniakach mogą być inne polecane a kolega nie pisze jaki ma teraz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam. Zle doczytałem. Mimo to mann i filtron nadal polecam. Ja zazwyczaj kupuje to co maja na stanie z tych dwóch firm od kilku ładnych lat. Nie mialem nigdy problemu . Korek spustowy oleju zatem odpada :-D

Jesli nie zapowietrzysz całego ukladu to nie powinienes miec żadnych problemów

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, chodzi i filtr paliwa. Co do wymiany to jak było wczesniej napisane to po wyjeciu filtra i oczyszczeniu obudowy, nowy filtr należy zalać świeżą ropą. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyda się zalać świeżą ropą, jeśli jest wstępna pompa w baku to warto kilka razy nabić ciśnienie zanim się odpali. W starszych konstrukcjach też zalewało się filtr paliwa i po odpaleniu trzymano ciut wyższe obroty aby poprzez jakieś małe zapowietrzenie nie zgasł bo wtedy była zabawa z odpowietrzaniem. Nie jest to skomplikowane tylko trzeba się trzymać konkretnych procedur i nie uszkodzić obudowy filtra paliwa. Wpisz na YT a na pewno pojawi się jakiś tutorial z opisem jak wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności