Gość RODI86 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 to znaczy że jej wcale nie powinno słychać? na biegu jałowym jak daje ostro gazu nie słychać jej tylko pod czas jazdy jak dochodzi do 4tyś obrotów to odzywa się ale nie gwiżdże mocno   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 to znaczy że jej wcale nie powinno słychać? na biegu jałowym jak daje ostro gazu nie słychać jej tylko pod czas jazdy jak dochodzi do 4tyś obrotów to odzywa się ale nie gwiżdże mocno ciężko mi określić nie słysząc tego .. może udało Ci się poskładać całkiem sensownie .. i wszystko będzie OK   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 treoszke zawsze kazda gwiżdze. Chyba ze skuteczniezaglusza silnik i wydech.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 treoszke zawsze kazda gwiżdze. Chyba ze skuteczniezaglusza silnik i wydech. na ciepłym silniku dobra nowa turbosprężarka z silników 1.7 nie gwiżdże .. Opel skutecznie takowe wyłapuje .. .. delikatny gwizd jest wtedy niesłyszalny w kabinie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RODI86 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 turbinke praktycznie wcale nie słychać delikatnie w końcowych obrotach jak się wsłucha dobrze pod czas jazdy na biegu jałowym bawiąc się gazem nie słychać jej ale autko ma dużo więcej mocy niż miał na starej turbinie a stara miała spore luzy jedyny problem który kazano mi pilnować to czy luz się nie będzie zwiększał i olej jak będzie go ubywało to turbina do wywalenia bo autko nie brało nigdy mi oleju   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 jedyny problem który kazano mi pilnować to czy luz się nie będzie zwiększał i olej jak będzie go ubywało to turbina do wywalenia bo autko nie brało nigdy mi oleju ktos kto Ci to doradził miał rację .. olej w układzie dolotowym nie wróży nic dobrego .. ani dla silnika ani dla turbiny, która go przepuszcza .. powodzenia   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 zalezy ile tego oleju tam jest. Nawet nowe turbo puszcza nieco oliwy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 zalezy ile tego oleju tam jest. Nawet nowe turbo puszcza nieco oliwy. to nie turbina puszcza olej .. tylko olej dostaje się do układu z odpowietrzenia skrzyni korbowej .. gdyby olej dostawał się z turbiny, to zawsze byłoby go sporo, ponieważ olej dostarczany jest pod ciśnieniem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RODI86 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 (edytowane) o ile dobrze pamiętam to gdy rozebrałem swoją turbine to w koło obudowy tam gdzie jest wirnik było sporo oleju w tej drugiej mniej ale też było na to chyba nie ma mocnych w tym miejsc ale różnica jest duża po wymianie moja miała spore luzy i powyginane łopatki wymyłem intercooler benzyną bo tam też było sporo oleju i śmiga Edytowane 15 Kwietnia 2013 przez RODI86   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 (edytowane) o ile dobrze pamiętam to gdy rozebrałem swoją turbine to w koło obudowy tam gdzie jest wirnik było sporo oleju w tej drugiej mniej ale też było na to chyba nie ma mocnych w tym miejsc ale różnica jest duża po wymianie moja miała spore luzy i powyginane łopatki wymyłem intercooler benzyną bo tam też było sporo oleju i śmiga i dobrze zrobiłeś .. luz na turbinie .. zarówno osiowy jak i promieniowy świadczą o zużyciu turbiny. Edytowane 16 Kwietnia 2013 przez grzes08 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.