Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Żadnych błędów nie powinno być, bo niby skąd i jakie?!

Jeśli wszystkie czujniki zamontowane w okolicy filtra pozostały na swoim miejscu, to jedynym mankamentem usunięcia filtra z układu wydechowego będzie cykliczne ( z praktyki około 1000-1500 km) wypalania, co będzie się objawiało dymem nie spalonego paliwa i może powodować przybywanie oleju silnikowego, przy przerywaniu procesu wypalania.

 

Kiedyś w jednym z ASO przewiercono filtr, robiąc w nim trzy otwory o średnicy ok. 8-10 mm, przez które przepływały spaliny i sadza w filtrze nie zostawała. Efekty były takie jak opisałem powyżej.

 

Oczywiście usunięcie filtra powinno być również zrobione z oprogramowaniu sterującym, ale póki nie masz kasy możesz tak jeździć pamiętając o tym, co wyżej napisałem.

już zrobiłem to do porządku i powiem szczerze że nawet spoko kasa wyszła za wywalenie dpf z przeprogramowaniem;) więc czasem warto szukać bo okazuje się że mozna zrobić to duzo taniej niż za 1200zł :) autko smiga i ma usunięty z systemu DPF tak żeby nie tracić zbędnie ropy na przpalanie nieistnięjącego filtra ;)

 

Patenty są różne. U mojego managera w Pugu 407 wyciągnęliśmy filtr, przelaliśmy wrzątkiem, zalaliśmy środek do czyszczenia piekarników, później poszedł Karcher :-)

Po złożeniu uruchomiliśmy wypalanie Clipem i po zabiegu. W oplu nie kombinowałem. O patencie wiercenia dziur też słyszałem, a wszystko w imię ekologii :ph34r:

 

Patenty są różne. U mojego managera w Pugu 407 wyciągnęliśmy filtr, przelaliśmy wrzątkiem, zalaliśmy środek do czyszczenia piekarników, później poszedł Karcher :-)

Po złożeniu uruchomiliśmy wypalanie Clipem i po zabiegu. W oplu nie kombinowałem. O patencie wiercenia dziur też słyszałem, a wszystko w imię ekologii :ph34r:

Apropo ekologii to wyczerpując już maksymalnie temat to ktoś orientuje się jakie przyrostu mocy przy wywaleniu samego DPFu można uzyskać?;) i jak wygląda spalanie bo wymontowaniu tego terrorysty?:D

 

Z którego roku masz auto? W starszych można to zrobić op-comem uaktywniając w module DIS funkcję komputera pokładowego oraz zmianę indeksu kodu o jeden wyżej niż obecny. Nowsze sterowniki Delphi obsługuje tylko serwisowy Tech2.

auto 2007 rok

 

Apropo ekologii to wyczerpując już maksymalnie temat to ktoś orientuje się jakie przyrostu mocy przy wywaleniu samego DPFu można uzyskać? ;) i jak wygląda spalanie bo wymontowaniu tego terrorysty? :-D

 

Zadnej. KAstracja nie dodaje mocy. Moc sie bierze z podlania paliwem no i dolozeniu nieco powietrza by to paliwo spalic.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności