Skocz do zawartości

rozrząd sintra


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 152
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość FatherTom

 

 

Nie zniszczyłeś gniazda pompy?

Nie wszystko OK. Gniazdo oczyściłem drobnym papierem ściernym, odtłuściłem benzyną, wysuszyłem i zamontowałem nową pompę.Przy montażu nowej pompy zastosowałem szarą masę uszczelniającą dirko (elring).

Napinacz, rolki i pasek założone. Przekręcone kilka razy wałem i niby OK.

Szwagier dzwonił do swojego mechanika i ten powiedział, że gdyby pokrzywiło w środku silnika to nie mógł bym wałem wogóle przekręcić, mówił też, że dla pewności mogę zdjąć pokrywę zaworów, przekręcić wałem i zobaczyć jak zawory "chodzą" (tak zrobiłem), mówił też, że można wykręcić świecę włożyć tam śrubowkręt i przekręcić wałem jeżeli cylindry "wypychają" śrubowkręt to wszystko OK .

Jutro jak czas pozwoli to skręcam dalej.

Harnaś musiałem coś wykąbinować :-D

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/6/#findComment-545761
Udostępnij na innych stronach

Gość harnas1515

Szwagier pyta mechanika o podstawowe tematy ?

To przecież oczywiste.

Gdyby uderzył i pogial zawory, to byś usłyszał.

Lub dziurę w tłoku zrobil.

 

Bez przesady, może lekko się przestawil, ale nadal był i trzymał.

Dlatego nie pozwalalismy kręcić silnikiem. A krzyczelismy aby sprawdzić rozrzad.

 

Edytowane przez harnas1515

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/6/#findComment-545787
Udostępnij na innych stronach

Gość FatherTom

Złożone (oprócz zbiorniczka spryskiwacza i mechanizmu wycieraczek) i nie chce odpalić, tzn. odpaliła po długim kręceniu rozrusznikiem, pochodziła kilka sekund tak jakby na dwóch garach i zgasła. Ogólnie to objaw jest taki jakby coś z zapłonem było nie tak.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/6/#findComment-545902
Udostępnij na innych stronach

Gość FatherTom

 

 

uzwojenie wtórne (WN) między 1 i 4 oraz 2 i 3 rezystancja powinna być od 11.000-16.000 ohm. uzwojenie pierwotne między pinami 1 i 4 oraz 2 i 4, ok 0,45-0,65 ohm. Dane wg Autodata.

Nic nie rozumiem, jakieś zdjęcie by się przydało :gwizd: Gdzie te piny 1,4 i 2,4 ? Gdzie miernik przyłożyć ?


Ustawia się tam (w sintrze) jakoś zapłon ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/6/#findComment-545909
Udostępnij na innych stronach

Wtórne czyli WN to chyba wiesz które. Zmierz każdy jeden z pozostałymi łącznie z masą. Będziesz wiedział przy okazji czy nie ma przebicia.

Na wtyczce zasilającej cewkę są małe numerki, więc też nie będzie problemu z identyfikacją.


Jeszcze ten temat może być przydatny jeśli to wina elektryki i zasilania http://forum.opel24.com/topic/62305-nie-chodzi-na-2-cylindry/

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/6/#findComment-545910
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności