Gość mirekhood Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Ups, ktoś tu stracił cierpliwość Nie zniszczyłeś gniazda pompy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/6/#findComment-545748 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas1515 Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Też bym jej przylał. Chyba nawet szybciej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/6/#findComment-545755 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FatherTom Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Nie zniszczyłeś gniazda pompy? Nie wszystko OK. Gniazdo oczyściłem drobnym papierem ściernym, odtłuściłem benzyną, wysuszyłem i zamontowałem nową pompę.Przy montażu nowej pompy zastosowałem szarą masę uszczelniającą dirko (elring). Napinacz, rolki i pasek założone. Przekręcone kilka razy wałem i niby OK. Szwagier dzwonił do swojego mechanika i ten powiedział, że gdyby pokrzywiło w środku silnika to nie mógł bym wałem wogóle przekręcić, mówił też, że dla pewności mogę zdjąć pokrywę zaworów, przekręcić wałem i zobaczyć jak zawory "chodzą" (tak zrobiłem), mówił też, że można wykręcić świecę włożyć tam śrubowkręt i przekręcić wałem jeżeli cylindry "wypychają" śrubowkręt to wszystko OK . Jutro jak czas pozwoli to skręcam dalej. Harnaś musiałem coś wykąbinować   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/6/#findComment-545761 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas1515 Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 (edytowane) Szwagier pyta mechanika o podstawowe tematy ? To przecież oczywiste. Gdyby uderzył i pogial zawory, to byś usłyszał. Lub dziurę w tłoku zrobil. Bez przesady, może lekko się przestawil, ale nadal był i trzymał. Dlatego nie pozwalalismy kręcić silnikiem. A krzyczelismy aby sprawdzić rozrzad. Edytowane 7 Lipca 2014 przez harnas1515   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/6/#findComment-545787 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FatherTom Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Złożone (oprócz zbiorniczka spryskiwacza i mechanizmu wycieraczek) i nie chce odpalić, tzn. odpaliła po długim kręceniu rozrusznikiem, pochodziła kilka sekund tak jakby na dwóch garach i zgasła. Ogólnie to objaw jest taki jakby coś z zapłonem było nie tak.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/6/#findComment-545902 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Zrób więc pomiary cewki WN. Jak będzie prawidłowo to zostaje pomiar ciśnienia czy może faktycznie nie pogięło zaworów jak rozrząd przeskoczył.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/6/#findComment-545903 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FatherTom Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Zrób więc pomiary cewki WN W jaki sposób ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/6/#findComment-545904 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Miernik nie jest Ci obcy. :-) http://forum.opel24.com/topic/28413-cewka-wn-w-sintrze/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/6/#findComment-545907 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FatherTom Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 uzwojenie wtórne (WN) między 1 i 4 oraz 2 i 3 rezystancja powinna być od 11.000-16.000 ohm. uzwojenie pierwotne między pinami 1 i 4 oraz 2 i 4, ok 0,45-0,65 ohm. Dane wg Autodata. Nic nie rozumiem, jakieś zdjęcie by się przydało Gdzie te piny 1,4 i 2,4 ? Gdzie miernik przyłożyć ? Ustawia się tam (w sintrze) jakoś zapłon ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/6/#findComment-545909 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Wtórne czyli WN to chyba wiesz które. Zmierz każdy jeden z pozostałymi łącznie z masą. Będziesz wiedział przy okazji czy nie ma przebicia. Na wtyczce zasilającej cewkę są małe numerki, więc też nie będzie problemu z identyfikacją. Jeszcze ten temat może być przydatny jeśli to wina elektryki i zasilania http://forum.opel24.com/topic/62305-nie-chodzi-na-2-cylindry/ Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6167-rozrz%C4%85d-sintra/page/6/#findComment-545910 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.