Gość Simek2729 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 UCH?? co to jest??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62305-nie-chodzi-na-2-cylindry/page/3/#findComment-491240 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Może to chodzi o moduł nadwozia ? Bez niego też powinno auto odpalić. Która to czerwona kontrolka immo - ja takiej chyba nie mam. Może migać kontrolka silnika. Jeszcze pytanie: jak wyjąłeś kostki z kluczyków - kiedyś z ciekawości próbowałem ale bałem się że uszkodzę, więc dałem sobie spokój.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62305-nie-chodzi-na-2-cylindry/page/3/#findComment-491247 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Simek2729 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 (edytowane) Udało mi sie przy pomocy małego śrubokreta i pencety A ta kontrolka jest obok stacyjki taka czerwona.. moze ktoś dołożył tam jakies zabezpieczenie?? Edytowane 17 Czerwca 2013 przez Simek2729   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62305-nie-chodzi-na-2-cylindry/page/3/#findComment-491251 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 U mnie nie ma nic takiego - może jest tak jak napisałeś. Jak nie ma zgodności immo z ECU to zazwyczaj szybko mruga kontrolka silnika. A ta kontrolka może jest od dokładanego alarmu. Pilot masz oryginał czy inny. Jak tam z napięciami na cewce po zmianie ECU ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62305-nie-chodzi-na-2-cylindry/page/3/#findComment-491256 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Simek2729 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Wróce z pracy to sprawdze napięcia.. alarmu nie mam wogole i kluczyk oryginalny, zauwazylem ze nie mam na desce check engine wogole albo dioda spalona moze ktos wyprowadzil ta czerwona diode zamiast check engine..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62305-nie-chodzi-na-2-cylindry/page/3/#findComment-491257 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Alarm masz fabryczny jak wszystkie Sintry. Zwróć uwagę gdy będziesz zamykać drzwi kluczykiem to przekręć go jeszcze trochę do zaryglowania drzwi. Obok wyświetlacza radia zacznie mrugać czerwona dioda. Postaraj ustalić się co to za dioda o której wspominasz. Żarówkę kontrolki silnika może poprzednik wymontował bo mu świeciła ciągle.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62305-nie-chodzi-na-2-cylindry/page/3/#findComment-491259 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Simek2729 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Troche rzeczy udało mi sie ustalic, mianowicie ta czerwona dioda to odcciecie pompy paliwa bo znalazlem pstryczek elektryczek pod deska.. pompa nie działa i tak.. dlatego pale go na gazie jakis rzemieślnik chyba go zakładał ponieważ kable są na tak zwaną sztuke pokutowane kolejna rzecz to pomierzylem troche miernikiem i na 1 i 20 pinie ECU jest prad ale na 2 pinie cewki juz nie ma czyli jezeli dobrze rozumiem to gdzieś miedzi pinem 20ECU i 2 Cewki jest przewalony kabel czy moge np plus zmostkowac?? i ktore przewody jezeli tak   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62305-nie-chodzi-na-2-cylindry/page/3/#findComment-491288 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 A mierzyłeś omomierzem czy jest przejście pomiędzy 20 ECU i 1 cewki ? Jeśli jest to przy wypiętych wtyczkach sprawdź czy nie ma zwarcia do masy. Jeśli nie będzie przejścia na tym przewodzie to oskrob kawałek izolacji przy wtyczkach na tym przewodzie i pociągnij drugi równoległy kabel. Jak tam wygląda pomiar cewki - nic nie wypominałeś. Sprawdź rezystancje pomiędzy pinem 4 - 1 oraz 4 - 2   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62305-nie-chodzi-na-2-cylindry/page/3/#findComment-491290 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Simek2729 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Sprawdzilem i przejscie jest pomiedzy 1 ECU i 1 cewki na 20 ECU i 2 cewki sprawdzilem rezystancje na cewce i na obydwu jest po 1.4 ohm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62305-nie-chodzi-na-2-cylindry/page/3/#findComment-491294 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 (edytowane) Sprawdzałeś też czy nie ma zwarcia do masy ? Sprawdź czy na odpiętym ECU jest napięcie na wszystkich przewodach w wtyczce cewki. edit odejmując rezystancje przewodów itp rezystancja cewki zgadza się http://forum.opel24.com/topic/28413-cewka-wn-w-sintrze/?p=95672 Edytowane 17 Czerwca 2013 przez Kacper Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/62305-nie-chodzi-na-2-cylindry/page/3/#findComment-491308 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.