Skocz do zawartości

Zimno... ciężej kręci.


Gość Maly7

Rekomendowane odpowiedzi

w jakich temp dodatnich?

do kilku stopni powyżej zera może być powodem

wiem, bo miałem jedną wypaloną i nie był w stanie zapalić - akumulator padał i tylko z kabli od innego auta na 3 gary ruszał

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 44
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Ok. Świece nowe, aku sprawny auto dalej nie odpala. Dzisiaj, jak auto stało pod górkę odpaliło dopiero za 5-6 razem. Pompa pompuje.

 

Jakieś pomysły?

Na dniach wymienię filtr paliwa, paliwo tankuje na orlenie.

 

Mocno dymi na czarno. Sporo czarnego dymu leci przy zmianie biegów. Oleju nie zżera nic.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet przy jednej spalonej świecy powinen zapalić w dodatniej temperaturze, moja przy temperaturze w okolicy 0 przy jednej spalonej odpaliła tylko trzeba było przytrzymać. Zacznij od podstaw, tak jak napisałeś, filtry itp, posrawdzaj wtyczki, które widać gołym okiem od wtrysków itp. Czarny dym to ropa, proponuję w późniejszym czasie sprawdzić wtryski, sprężanie, rozrząd. Nowe świece nie oznaczają sprawe, sprawdź je na wszelki wypadek i podgrzewacz również. Jeżeli na ciepłym silniku niema problemów z odpaleniem, to jednak przyjżał bym się układowi świec i grzania. W dieslu grzanie to podstawa.

Edytowane przez Gość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

hejka. Przez tydzień auto jako tako odpalało za pierwszym razem. Nie idealnie - kręcił jakby miał zaraz przestać ale odpalal nawet przy minus 15.

 

Dzisiaj dodatnia temperatura, kręcił kręcił i nie odpalił. Akumulator po około 7 próbach padł.

 

Przyjechała siostra swoją corsa b 1.7 diesel, podłączylismy klemy i odpalił od razu, nawet nie zdążyłem usłyszeć rozrusznika.

 

Wychodzi na to, że 9letni aku już poważnie nie domaga.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.....podłącze się do tematu... CC 1.3 cdti , 2004 r. , 157 000 km

 

Od wrzesnia 2013 r. wyskakuje mi bład P0683-04 .... spalona świeca .... ale autako jakoś paliło (dość dobrze) a , że zima u mnie łagodna postarałem smigąć .... czasam było trzeba zagrzac dwa razy świecie (przy -10) ale odpalał.....zaznacze ,że po przejechaniu kilkunastu km zgaszeniu auta zapaleniu ponownie już kontrolka z błedme się nie pokazuje....

 

....ale dzis rano temperatura w garażu około 3 stopni na plusie i masakra nie chciał odpalic , odpalił dopieor za 4 razem przy każdym odpalaniu dośc sporo kręciłem.....zero czarnego , czy niebieksiego dymu....zaznacze ,że po przejaechaniu około 10 km zgaszeniu silnika odpalił na dotyk , dwa razy sprawdzałem..... mogła paśc druga świeca i dlatego już jest spory problem z odpalaniem ? Nie wymieniłem od wrzęsnia swiec po boje sie ich ukręcenia....piskałem już kilka krotnie WD 40 i trzeba się będzie za to zabrac....oczywiście na ciepłym silniku ??

 

Czy może szukać przyczyny w czymś innym zanim wymieniać świece ? Aku nowe.....paliwa pól zbiornika z Shella....może czujnik położenia wału korbowego....ale z odpaleniem jest problem po nocy....a czujnik dawał by również oznaki na ciepłym....itd.....ale wtedy wyskakiwały by inne błedy od czujnika wału korbowego czy przekaźnika swiec a jest tylko ten P0683-04

 

pozdrawiam

 

 

Swiece wymienione....

Naszczęście okreciły się bez problemu ale kilkakrotnie w ciagu miesiąca były psikane W 40 .....dwie były spalone.....wymienione wszystkie 4 błąd skasowany.....teraz zobaczymy na mrozach ....

 

Pytanie tylko czy konieczne jest dokrecenie kluczem dynamometrycznym czy z czuciem do oporu ?

pozrawiam

Edytowane przez impress

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... wracając do swojego tematu ...

 

zauważyłem, że auto zawsze odpala bez problemu, gdy zaparkowane jest z górki (maską w dół). Gdy przeciwnie - pojawiają się problemy.

 

Może układ się zapowietrza czy coś? Pompa słaba?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może być też alternator albo zawór ciśnienia paliwa :) też miałam z tym problem i wymieniłam i jedno i drugie :)


... wracając do swojego tematu ...

 

zauważyłem, że auto zawsze odpala bez problemu, gdy zaparkowane jest z górki (maską w dół). Gdy przeciwnie - pojawiają się problemy.

 

Może układ się zapowietrza czy coś? Pompa słaba?

Sprawdż sobie jakie masz ciśnienie paliwa na Tech-u albo podjedź do jakiegoś mechanika niech Ci sprawdzi , bo z tego co czytam to masz z tym właśnie problem :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Może układ się zapowietrza czy coś? Pompa słaba?
generalnie w tym silniku były problemu z zaworem zwrotnym paliwa, który nie działa prawidłowo i układ sie zapowietrzał i autko długo paliło...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to nie jest tak, że zawór zwrotny montują sobie na własną rękę kierowcy?

 

Seryjnie corsa jest w niego wyposażona? Gdzie się znajduje i jak wygląda? Ewentualnie może ktoś podać jego profesjonalną nazwę, producenta, numer jakiś seryjny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności