Gość Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 pompowtryski to w 1.9TDI   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość babba Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 no zgadza się. mechanik mówił o pompowtryskach w sensie dymienia, a nie że są one w z13dtj   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcinkno Opublikowano 9 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2018 Mam podobny problem tylko że wtryski są po regeneracji świece zmienione i dalej to samo co jeszcze może boleć ten silnik?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 9 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2018 A kiedy podepniesz auto do komputera i zrobisz mu logi aby ogarnięty mechanik je odczytał ? W ten sposób to wymienisz pół silnika. Przecież trzeba sprawdzić jak działają świece żarowe, EGR itp. Ale niebieski dym to olej. Ja bym podejrzewał uszczelniacze zaworów też.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 9 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2018 5 godzin temu, Marcinkno napisał: Mam podobny problem tylko że wtryski są po regeneracji świece zmienione i dalej to samo co jeszcze może boleć ten silnik? A skąd masz pewność że regeneracja się powiodła? Ja bym je sprawdził. I to co Adaś pisze + sprawdzenie turbiny.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.