Skocz do zawartości

Problem z przepustnicą błąd P1500


Gość karol255

Rekomendowane odpowiedzi

chodziło mi o wszystkie parametry pracy silnika jakie jesteś w stanie nagrać .. od włączenia zapłonu .. poprzez uruchomienie silnika .. po jego wyłaczenie i nagrywanie do momentu odłaczenia samoistnie napięcia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość karol255

ok rozumiem posiadam kabel diagnostyczny elm 327 to jaki programem mam to odczytać te parametry

 

Bez%20fds2.jpg

Edytowane przez karol255

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem .. bo nie wiem jakie dane ten program jest w stanie ściagnąć .. zbierz dane i wyślij .. zobaczę co da sie zrobić.

 

Zrób mi zdjęcie tej przepustnicy .. chodzi mi o numery częsci .. sprawdze co mam u siebie, moze uda mi się coś zorganizować na sprawdzenie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzes08 nie moglem nigdzie znalesc parametrow online, wymieniłem przepustnie i nadal wystepuje ten blad P1500 i P1511i P0400 mogl bys rozszywrowac ten blad P1511

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazłem ten post wcześniej czy to będzie miało związek z przepustnica tak jak pisałem przepustnice wymieniłem i nadal to samo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo to jest to co mówiłem .. nie masz w ogóle napiecia na przepustnicy .. bład P1511 mówi, "Intake throttle controller failure status" watunki wystepowania: Diagnostic common condition is fulfilled: Battery voltage VB>9(V); Time after ECU power on exceeds 2 seconds powód: Failure feed back signal from intake throttle controller is low (XITHRST=0). Co oznacza, że przepustnica się nie rusza i nie ma sygnału zwrotnego na zadawane przez moduł ustawienia (I/THR full open) przepustnica jest w pełni otwarta. Odłącz rurę od przepustnicy i obserwuj co sie z nia dzieje podczas rozruchu, podczas gaszenia i przegazówki. Na wolnym obrotach powinna się przymykac w czasie przegazówki powinna sie otwierać. Po wyłączeniu stacyjki dopiero po kilkunastu sekundach powinna opaść zamknąc się całkowicie. Dalej uważam, że jest problem z napieciem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ale na tej kostce jest napięcie co na zdjęciu, jest jakiś bezpiecznik odpowiedzialny za przepustnice

post-42406-0-78337900-1396426799_thumb.jpg

Edytowane przez karol255

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzes08 problem rozwiozany az sie wstyd przysnac bezpiecznik sie przepalil numer 43 od elektroniczne sterowanie silnikiem, zobaczymy czy blad powroci po kilku dniach jeszcze raz dzieki za pomoc :-) :-) a propo tej przepustnicy bo odpaleniu silnika przymyka sie a po przegazuwce otwiera sie miales racje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności