Skocz do zawartości

Opel podłączenie do komputera


Gość kamilserek

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kamilserek

Hej,

 

Na początku przywitam się serdecznie, gdyż jest to mój pierwszy post.

 

Chciałbym zapytać się czy ktoś z użytkowników byłby w stanie podłączyć mi samochód do komputera za przysłowiowy czteropak? Coś się dzieje i nie wiem czy mogę jeździć czy nie mogę.

 

Drugie pytanie natomiast dotyczy warsztatu godnego polecenia i taniego, do którego można się udać celem naprawy tego co zdiagnozuje? Jestem studentem i nie znam Warszawy kompletnie.

 

Dzięki za pomoc!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kamilserek

Coś się dzieje... Ogólnie jest kilka problemów. Ostatnio samochód stał jakieś dwa tygodnie na zaciągniętym hamulcu, hamulce jakby zapiekły się, coś mocno zgrzytnęło podczas pierwszego ruszenia. Później zauważyłem (nie wiem na ile jest to powiązane), że podczas dodawania gazu jest charakterystyczne puknięcie, jakby coś się obijało.

 

Kolejną rzeczą jest fakt, iż ostatnio jak podpinałem samochód do komputera były problemy z samą komunikacją z samochodem. Jak już się udało wyskoczyły błędy związane z czujnikiem kąta skrętu kierownicą, sam ESP chyba też nie działa.

 

Kolejną rzeczą, która zaniepokoiła mnie dość mocno to fakt, że jak zapali się rezerwa coś się z samochodem dzieje. Na niskich obrotach skakały obroty delikatnie, po czym auto szarpneło i zapaliła się kontrolka "sprawdź silnik". Po ponownym odpaleniu znikneła, ale po jakichś 5km sytuacja się powtórzyła. Po zatankowaniu wszystko jest ok do teraz.

 

Chciałem sprawdzić ogólnie auto bo było niedawno kupione i chcę ogarnąć co trzeba zrobić. Dodam, że to Corsa 1,3 CDTI 75KM z 2009r. To mój pierwszy samochód, nie znam się kompletnie i chciałbym w miarę zadbać, żebym mógł nim jeszcze pojeździć ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamulce zapieczone do ogarnięcia - ale komputer tego nie zrobi, pasi człowieka ogarniętego z tematem.