wesol Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 Po tej pracy to tez sie pryzchylam ze moze byc problem z ukladem zaworowym, Kiedys mialem nawet taki przyzpadek ze walek pękl. Wieksza czesc miala naped na zawory ale jeden gar juz nie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 Z tego co słychać to wygląda że krzywka na wałku utarta jest. Zwalić pokrywę i zobaczyć.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Potaj Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Pokrywe zrzuciłem i krzywki na wałku wygladaja wporzadku,zadna nie jest podrobiona, i to tylko tyle co udało mi sie zrobić,ponieważ nie sprawdziłem luzu zaworowego, czekam na nowy szczelinomierz bo ten moj nie jest dokładny   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primo86 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 zaciagnij reczny, wbij bieg, dodaj gazu tak na 1500-2000 obr i popuszczaj sprzeglo by zaczynalo ciagnac ale nie do konca by silnik nie zgasnał. Nasluchuj czy silnik klepie jak szalony czy raczej miekko przy tym tescie pracuje. A jak interpretować ten test? Co oznacza głośny klekot w tym teście?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 (edytowane) Potaj nie szczleinomierzem masz sprawdzic luz bo tu masz hydroszotsy wiec to nie tym sie sprawdza. Chodzi oto czy nie ma luzu jakowego na popychaczach bo to oznacza ze taki popychacz jest wytrzaskany i nie robi swojego zadania juz. A jak interpretować ten test? Co oznacza głośny klekot w tym teście? Oznacza tyle ze ktorys wtrysk zamiast mgiełki przy obciazeniu czyli duzym podlaniu paliwem "sika" i mamy takie walenie jakby ktos mlotem walil w silnik. Takie wtryski to nie tyle ze powoduja twarda prace czy inne niuanse akustyczne czy komfortowe ale przy wysokich obrotach i szybkiej jedzie na autostradzie powoduja duze ryzyko ze wypali w tloku dziure jak palec i tloki splyną przy okazji niszczac gladz cylindra. Edytowane 8 Czerwca 2015 przez wesol   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Wesol,w którym miejscu w 120 masz hydrauliki?? Chyba że o amortyzatory tylnej klapy Ci chodzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Potaj Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Wesoł robiłem tak i delikatnie było słychać stuki,pewne jest ze wtryski musze dać do sprawdzenia, Bodajrze w z19dt nie ma hydrauliki i ustawia sie luz odpowienimi podkłądkami   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Tak jak piszesz.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primo86 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 A jakie maksymalne odchyły w korektach są dopuszczalne? U mnie korekty są ciut lepsze: ale też słychać stukanie (bardziej cykanie), szczególnie na zimnym silniku.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość VanDerWoestijn Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Tez obstawiam wtryskiwacze. Ostatecznie mozna tez sie przyjrzec zaworowi SCV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.