Gość Potaj Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Daj znac co wyszło i czy to był ten problem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primo86 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Wszystkie wtryski w normie. Już sam nie wiem co tak klekocze...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Potaj Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 (edytowane) a koło pasowe sprawdzałes Gdzie sprawdzałes wtryski, masz wydruk parametrów jaki koszt był Edytowane 17 Czerwca 2015 przez Potaj   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primo86 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 a koło pasowe sprawdzałes Gdzie sprawdzałes wtryski, masz wydruk parametrów jaki koszt był Zawory ustawione miesiąc temu. Koło pasowe?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Potaj Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 te które przykreca sie na wale, poczytaj o nim bo to moze byc to   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primo86 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Wtryski demontowali mi w SaabiX i wysyłali do jakiegoś serwisu bosch, ale nie mam jego adresu. Mam wydruk, po 4 testy każdego wtrysku, chyba rożne tryby pracy, ale dokładnie nie wiem o co chodzi. Są parametry zadane i otrzymane i wszystko mieści się w normach. Jak ktoś się lepiej zna to mogę wrzucić skana. Koszt to 50 zł za sztukę. Raczej koło pasowe to nie jest. Po trasie, kiedy silnik jest dobrze rozgrzany (ale bez ostrych przegazówek), stukanie ucicha, albo całkiem zanika. Jedno co mnie zdziwiło to zajrzałem w opcje kodowanie wtrysków i żaden z numerów tam podanych nie odpowiada numerowi nadrukowanym na wtryskach. Czy oznacza to że ktoś wymienił kiedyś te wtryski i nie przekodował? Jaki to ma wpływ na ich pracę?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Potaj Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 (edytowane) W końcu wziąłem się za wtryski,prowizorycznie zrobiłem osprzet i do dzieła, oto co wyszło: 2 i 3 do wymiany, objawy to metaliczny stuk podczas przyśpieszania oraz szarpanie w czasie przyśpieszania w granicach 1-2 tyś obrotów, rano po postoju nie równa praca/strasznie kopcił z wydechu. po wymianie wszystko ustało lecz z 4 zakupionych wtrysków tylko jeden nadal sie do założenia, w week bede miał inne i dalej bede sprawdzał Po wymianie 2 i 3 , lecz 3 nadal do wymiany Edytowane 30 Listopada 2015 przez Potaj   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 (edytowane) Na jalowych to slaby test ze tak powiem. Wiem ze tak podaje TIS ale to stwierdza tylko to co juz podejrzewamy przed przystapieniem do testu. Sa inne lepsze testy do sprawdzenia wtryskow jak sie sprawuja i czy juz lekko kuleją. Poza tym pamietajmy z ejesli ktorys gar bedzie nodomagal to tez beda takie wyniki nawet na zdwoch wtryskach prosto z aso. Ja u siebie tez mam korekcje teraz dosc mocno rozbiezne a sa to pompowtryski po regeneracji na naowych koncowkach w chyba najlepszym serwisie wtryskow w PL i co tez mam sie martwić?? Ano nie bo na wydajniejszych rozpylaczach tak dosc czesto walsnie bywa ze korekcje sie rozjezdzają. Edytowane 3 Grudnia 2015 przez wesol   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Potaj Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Wesoł masz race, teraz po teście wychodzi ze 1 tez nie domaga, na razie zostawię to jak jest, w miedzy czasie podjade i sprawdze je na maszynie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Poza tym co to za test jak wszystkie wtryski beda powiedzmy dawaly na przelewy wiecej paliwa jak nowe wtryski. Tak naprawde trzeb aby zalozyc nowy wtrysk jeden i porownac przelewy z pozostalymi. Wiele aut mialem na pdonosniku i wiele razy robilem proby przelewowe i w jednym menzurki zapelnialy sie w przeciagu nawet nie minuty i nawet jak byly prawie rowne to wiadoma sprawa bylo to ze wtryski do luftu. Co do czyszczenia wtryskow sa rozne opinie ale ja stwierdzam ze wszelkimi plynami dolewanymi do paliwa czy do baku czy w uklad zamkniety to sobie mozna poprawic conajwyzej humor. Czyszczenie w myjce bez rozbierania wtrysku tez bywa raczej slabe. Otworki rzpylajace dosc czesto za przytkane i albo wogule nei pdoje danym otworkiem paliwa albo zamiast mgielki wali dziwnym siurem co bywa nawet zagrozeniem poplyniecia tloka przy wysokich obrotach. Co do czyszczenia w myjce rozebranego wtrysku na czesci pierwszej a glownei chodzi nam o koncowke ropzylajaca to daje najlepsze efekty. Czyszczenie szczotka druciana na wiertarce to tez raczje zabieg uszkadzajacy wtryski choc probowalem wiele razy i dawalo skutek pozytywny jesli chodzi o korekcje i rozpylanie. Starsze wtryski z ukladow z pompa wtryskowa to z powodzeniem rozbieralem, czyscilem w domowych warunkach i efekt bardoz dobry. Tez dosc czesto rozpylacz byl zapchany. Otworki udrażniałem cieniutkim drucikiem. Jednakze otworki sa dosc male i drucik o srednicy np 0.1 mm to raczje ciezko dostac. Ja mam tego troszke z roznych zegarkow czy innych dziwnych sprzetow z rozbiórki. Otowrki maja zazwyczja srednice okolo 0.15 mm do 0.20 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.