Skocz do zawartości

fabryczne lpg w astrze J - czy może sprawiać kłopoty?


Rekomendowane odpowiedzi

Stag. Miałem KME Diego - do Staga to jakaś porażka. Zenit upierdliwy w regulacji samemu, najłatwiejszy Stag.

 

  • Odpowiedzi 90
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • 2 tygodnie później...

Witam. Chcę odnowić temat. Jeśli koledzy, którzy włączyli się wcześniej w dyskusję chcą podjąć zagadnienie to zapraszam.

 

Jestem po zmianie LPG w Astrze J [fabryczne landi renzo] na sterownik STAG, wtryskiwacze baracuda. Lecz sprawa nie była taka prosta. Astra J ST, wyszła z fabryki w UK w listopadzie 2013. W tej wersji komputer samochodu był bardzo zintegrowany z sterownikiem LPG Landi Renzo. Mi padł sterownik do LPG. Po zmianie wtryskiwaczy, dołożeniu sterownika STAG i wpięciu się w instalację komputera oprogramowanie nie dopuszczało sterowania LPG przez STAG-a. Okazało się, że trzeba przeprogramować komputer samochodu tylko i wyłącznie na PB, wyrzucając tym samym opcję współpracy z LPG. Po przeprogramowaniu uzyskuje się w Astrze J tylko zasilanie na PB, i wtedy można dopiero podpiąć dowolną instalkę niezależnego dostawcy (STAG, KME, AG]. Jeśli koledzy będą zainteresowani to w najbliższym czasie służę info odnośnie tego jak autko po konwersji się sprawuje.

 

Domyślam się że trochę ludzi się znajdzie którzy chętnie by się dowiedzieli czegoś bliżej .

Czyli czym było przeprogramowane ,jak to było zrobione .

 

Powiedziałeś ,,a,, na forum to i powiedz ,,b ,,dla pozostałych z tym problemem.

 

Programowanie dokonywane jest przez SPS z poziomu ASO przy użyciu MDI. Nie wiem, czy macherzy mają możliwość zrobić je bez dostępu do serwera GM - chyba, że zgrywają soft ze sterownika innego auta bez LPG.

 

Właśnie liczyłem na to że macherzy już opracowali sposób na monopol ASO

 

Wydaje się, że powiedziałem sporo. Nie jestem specjalistą, wiem, że mój "gazownik", któremu zleciłem sprawę przełożenia instalacji {konkretnie przodu: butla została], znalazł kogoś kto wiedział o co chodzi i miał ku temu sposobne narzędzia. Nie znam szczegółów, za usługę zapłaciłem. Podobno dla ASO nie jest problemem przeprogramować. Ja nie wiem czy czasami mój gazownik nie podjechał do ASO, i tam po rabacie sprawę załatwił.

 

Programowanie w ASO nie jest najmniejszym problemem. W zasadzie można odpuścić samo programowanie, a wykonać jedynie konfigurację i ustawienie sterownika ECM - podczas procesu konfiguracji wystarczy w pozycji, gdzie jest LPG wybrać "NOT EQUIPPED" i sterownik będzie traktował auto jak każdy inny benzyniak.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności