Gość tdr Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 to nie wtryski gazu ani benzyny i nie kolektor na 100 % cykaja zawory zimna cisza im bardziej sie rozgrzewa tym bardziej słychac   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Płukanie zrobione z głową i według opis na opakowaniu nie zrobi nic motorkowi oprócz ujawnienia nieszczelności. Bardzo słusznie . Mnie diabeł podkusił 2-3 lata temu i nawet wymiana wszystkich uszczelniaczy nie pomogła . Co do naprawy silnika , dużo taniej jest kupić cały silnik niż marnować pieniądze na remont i dokupywanie cześci. Nie ma problemu z kupnem silnika , który ma certyfikat ciśnienia na cylindrach. Ja tak uwaliłem 2800 zł . Zachciało mi się remontu , który był zbędny , ale pieniądze poszły . Miałem dwa ople , ale każdy miał tendencję do dzwonienia na pierwszym cylindrze , więc też można/należy to olać. Tym bardziej ,że - z tego co się orientuję - to wina popychaczy , a nie zapchanych kanałów olejowych.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Do sintry każdego 2,2 nie włożysz i tu jest problem. A z certyfikatem są dość drogie a i tak serwis musisz zrobić bo po krótkim czasie siądzie UPG lub pokażą się wycieki. Myślałem o czymś takim lecz kolega wyprowadził mnie z błędu, gwarancja jest krótka na certyfikowane motorki i na takie awarie jej nie ma. Popychacze żeby były cicho powinny właśnie chodzić na 10w40 i montowane nie chińskie za 16zł.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tdr Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 co to tych drgan miska napewno była sciagana myslałem zeby uniesc lekko silnik i zobaczyc czy przestanie moze to ktoras poduszka chyba ze pusty kat robi taki rezonans   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Ty nie robiłeś z misą tylko poprzedni właściciel? Z tego wynika że zaglądał na panewki, lub coś robił z wałkami balansowymi. Jak są źle założone to mogą robić takie wibracje. Gdzieś ktoś opisywał jak należy je montować by działały prawidłowo (był nawet manual z rysunkami) ale nie pamiętam gdzie. Ktoś też opisywał że ich nie montował po remoncie i silnik dosyć równo pracował, mowa o motorku X22XE. Rura po kacie nie robi rezonansu aż takiego (mój jeszcze jest) ale słyszałem bez i było dość spokojnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Migel Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Rura po kacie nie robi rezonansu aż takiego (mój jeszcze jest) ale słyszałem bez i było dość spokojnie. Potwierdzam.Mam nowy wydech ze strumienicą po kacie i ne ma żadnych wibracji oraz sintrolot nie jest głośniejszy niż przeciętne auto.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tdr Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 ale ja mam pustego orginalnego kata ktos go wybił miski ja nie ruszałem i nie wyglada zeby ktos swiezo tam grzebał ale napewno była zdejmowana kiedys   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 z certyfikatem są dość drogie a i tak serwis musisz zrobić bo po krótkim czasie siądzie UPG lub pokażą się wycieki. Myślałem o czymś takim lecz kolega wyprowadził mnie z błędu, gwarancja jest krótka na certyfikowane motorki i na takie awarie jej nie ma. Ale ,że niby jak ?? Mają papierowe pierścienie ?? Coś za dużo bajeru jak dla mnie i to zmyślonego . Popychacze żeby były cicho powinny właśnie chodzić na 10w40 i montowane nie chińskie za 16zł Nie wiem co lali poprzedni właściciele do mojego silnika , ale fakty temu przeczą. Przed remontem i po remoncie miałem/mam 10W40 i n i g d y popychacze nie były ciche. ( W sumie to ok 130 ts km.... ) Jest to teoria wyssana z palca. Tworzysz chłopie legendy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Kolego Vertix Poczytaj dokładnie gwarancję jaką daje sprzedawca silnika - najdłuższą widziałem 30 dniową i czego nie gwarantuje. Nie wiem co robiłeś za remont że popychacze masz głośne, u mnie po remoncie są cicho - nie były wkładane nowe.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Poczytaj dokładnie gwarancję jaką daje sprzedawca silnika - Kolego rafalgrzegorz - gwarancja to pikuś = ważne jest ciśnienie na cylindrach. Teoretycznie , różnica 1 atm to szrot , ale u mnie przed remontem i po remoncie jest identyczna = bez znaczenia. Z twojego wywodu wynika , że lepiej jest kupić silnik bez pomiaru= bezsens. Jeśli tego nie rozumiesz - nie wprowadzaj ludzi w błąd . Ps Co do popychaczy - jak pisałem silnik ma przelatane ponad 400 ts km i zawsze dzwoniły ( tak w kadecie jak i w omedze) , więc odpuść sobie , że silnik opla nie będzie dzwonił - laryngolog przysługuje na kasę chorych... Jeśli tego nie potrafisz usłyszeć , to Ci współczuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.