Skocz do zawartości

kontrolka oleju


Gość tdr

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 116
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

 

 

Płukanie zrobione z głową i według opis na opakowaniu nie zrobi nic motorkowi oprócz ujawnienia nieszczelności.

 

Bardzo słusznie . Mnie diabeł podkusił 2-3 lata temu i nawet wymiana wszystkich uszczelniaczy nie pomogła . :zalamany:

Co do naprawy silnika , dużo taniej jest kupić cały silnik niż marnować pieniądze na remont i dokupywanie cześci.

Nie ma problemu z kupnem silnika , który ma certyfikat ciśnienia na cylindrach.

Ja tak uwaliłem 2800 zł . Zachciało mi się remontu , który był zbędny , ale pieniądze poszły .

Miałem dwa ople , ale każdy miał tendencję do dzwonienia na pierwszym cylindrze , więc też można/należy to olać.

Tym bardziej ,że - z tego co się orientuję - to wina popychaczy , a nie zapchanych kanałów olejowych.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sintry każdego 2,2 nie włożysz i tu jest problem. A z certyfikatem są dość drogie a i tak serwis musisz zrobić bo po krótkim czasie siądzie UPG lub pokażą się wycieki.

Myślałem o czymś takim lecz kolega wyprowadził mnie z błędu, gwarancja jest krótka na certyfikowane motorki i na takie awarie jej nie ma.

Popychacze żeby były cicho powinny właśnie chodzić na 10w40 i montowane nie chińskie za 16zł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to tych drgan miska napewno była sciagana myslałem zeby uniesc lekko silnik i zobaczyc czy przestanie moze to ktoras poduszka chyba ze pusty kat robi taki rezonans

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty nie robiłeś z misą tylko poprzedni właściciel?

Z tego wynika że zaglądał na panewki, lub coś robił z wałkami balansowymi.

Jak są źle założone to mogą robić takie wibracje. Gdzieś ktoś opisywał jak należy je montować by działały prawidłowo (był nawet manual z rysunkami) ale nie pamiętam gdzie.

Ktoś też opisywał że ich nie montował po remoncie i silnik dosyć równo pracował, mowa o motorku X22XE.


Rura po kacie nie robi rezonansu aż takiego (mój jeszcze jest) ale słyszałem bez i było dość spokojnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Rura po kacie nie robi rezonansu aż takiego (mój jeszcze jest) ale słyszałem bez i było dość spokojnie.

 

Potwierdzam.Mam nowy wydech ze strumienicą po kacie i ne ma żadnych wibracji oraz sintrolot nie jest głośniejszy niż przeciętne auto.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ja mam pustego orginalnego kata ktos go wybił miski ja nie ruszałem i nie wyglada zeby ktos swiezo tam grzebał ale napewno była zdejmowana kiedys

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

z certyfikatem są dość drogie a i tak serwis musisz zrobić bo po krótkim czasie siądzie UPG lub pokażą się wycieki. Myślałem o czymś takim lecz kolega wyprowadził mnie z błędu, gwarancja jest krótka na certyfikowane motorki i na takie awarie jej nie ma.

 

Ale ,że niby jak ?? Mają papierowe pierścienie ?? :aniolek:

Coś za dużo bajeru jak dla mnie i to zmyślonego .

 

 

 

Popychacze żeby były cicho powinny właśnie chodzić na 10w40 i montowane nie chińskie za 16zł

 

Nie wiem co lali poprzedni właściciele do mojego silnika , ale fakty temu przeczą.

Przed remontem i po remoncie miałem/mam 10W40 i n i g d y popychacze nie były ciche. ( W sumie to ok 130 ts km.... )

Jest to teoria wyssana z palca.

Tworzysz chłopie legendy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Vertix

 

Poczytaj dokładnie gwarancję jaką daje sprzedawca silnika - najdłuższą widziałem 30 dniową i czego nie gwarantuje.

Nie wiem co robiłeś za remont że popychacze masz głośne, u mnie po remoncie są cicho - nie były wkładane nowe.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Poczytaj dokładnie gwarancję jaką daje sprzedawca silnika -

 

Kolego rafalgrzegorz - gwarancja to pikuś = ważne jest ciśnienie na cylindrach. Teoretycznie , różnica 1 atm to szrot , ale u mnie przed remontem i po remoncie jest identyczna = bez znaczenia.

Z twojego wywodu wynika , że lepiej jest kupić silnik bez pomiaru= bezsens.

Jeśli tego nie rozumiesz - nie wprowadzaj ludzi w błąd .

 

Ps Co do popychaczy - jak pisałem silnik ma przelatane ponad 400 ts km i zawsze dzwoniły ( tak w kadecie jak i w omedze) , więc odpuść sobie , że silnik opla nie będzie dzwonił - laryngolog przysługuje na kasę chorych...

Jeśli tego nie potrafisz usłyszeć , to Ci współczuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności