Skocz do zawartości

Zużycie benzyny na "zimne" rozruchy przy instalacji 4gen. x22xe


Gość Migel

Rekomendowane odpowiedzi

Bronek bo jest tak - u mnie jak ustawiony mam gaz na 30 - 32oC to jednak silnik trochę kuleje, ale jeszcze nie miałem kiedy podstawić autko u mojego gazownika.

I faktycznie gdy sam załączę LPG jak motorek już przekroczy te 40oC to się lepiej zachowuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 29
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Jest jeszcze coś takiego jak podgrzewana listwa wtryskowa LPG, efekt jest taki, że (przy 30 stopniach przełączania) paliwo jest wtryskiwane jak należy bez żadnych falowań i zaduszeń silnika. Ja co miesiąc samej PB tankuje za około 100-200 PLN a o LPG nie będę wspominał ale za to przyjemność z jazdy.....miodzio :-D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam ja policzyłem orientacyjnie ile mi spala na PB to znaczy na rozpałkę

średnio mam dziennie 4 pełne rozruchy ,600-700 m na PB to daje

4*700 =2,8 metrów *30 dni= 78 km *17lit zimnego =13-14 lit * 4 zł =56 zł na rozpałkę

I tak wychodzi mi 60-80 zł na rozpałkę

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest na miesiąc?Podaj jeszcze przebieg.Tak dla porównania

Ja w miesiącu robię Mery ok 1500 km.Tankuję Pb za 50 zł na kwartał.Gdy zaświeca rezerwa leję za 50 dych

Mi na Pb pracuje jakieś 600-800m.Temp.przełączania 30 st.C

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi przełącza przy 40-42 C około 1000 km miesięcznie ,to co piszesz nie mam podstaw ci nie wierzyć ale nawet jak by ci przełączał po 300 metrach razy rozruch 4 dziennie razy 30 dni spalanie 17 litrów PB to daje 6.5 lit razy 4 zł (teraz ) 26 zł miesięcznie.Jak byś tylko dwa razy odpalał na dzień to wyjdzie ci 13 zł na miesiąc to wtedy na kwartał 50 zł,wiec chyba ciągle jeździsz na gazie,ale to już inna bajka :drunk:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w zimie ustawione 32st.C a w lecie zmniejszam na 25.Teraz tylko trochę mi się wydłużyło bo przepiąłem reduktor szeregowo w nobwód nagrzewnicy

Rafał mogę wziąć interfejs jeżeli masz Staga i przełączymy i można włączyć rozgrzewanie wtrysków na spocie jeżeli do niego dojdzie.

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harnas1515

W mojej się coś porobiło.

I po odpaleniu jedzie 6km na pb. Później się już przełącza :)

Temp. powyżej 80, po przelaczeniu nic nie szarpie. :)

 

Paliwka spala tyle ile wleje, bo wskaźnik nie działa.

Za to druga nie reaguje na temperaturę. Po podniesieniu obrotów następuje przełączenie na lpg. Nawet przy minusie na polu.

 

Dobrze ze nikt poza mną nią nie jeździ. Steruje przełączanie ręcznie. Lub rozgrzewam na podwórku przed wyjazdem.

 

Przydało by się odpalanie z pilota. Hyhy.

.

 

 

 

 

 

 

Sądzę że w obu przypadkach winne są uszkodzone czujniki temp.

 

Widocznie tak ma być.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w zimie ustawione 32st.C a w lecie zmniejszam na 25.Teraz tylko trochę mi się wydłużyło bo przepiąłem reduktor szeregowo w nobwód nagrzewnicy

to być możne ze tak niskie zużycie rozpałki ,nie za niskie temperatury ja miałem 42 stopnie zmniejszyli do 40 ,przy takiej temperaturze jaka masz nie popsujesz sobie coś z gazem ,silnikiem itp jak miałem poldka to w zimie odpalałem na gazie bi padła mi pompa paliwa ciężko ale szedł ,tu bym sie bał ,już sie przyzwyczaiłem i co zauważyłem jak jest -10 i +25 to róznica w załączeniu gazu jest możne około 100 m ,i dlatego te 15 litrów wlać :spoko::drunk:

W mojej się coś porobiło.

I po odpaleniu jedzie 6km na pb. Później się już przełącza : SMILE :

Temp. powyżej 80, po przelaczeniu nic nie szarpie. : SMILE :

 

Paliwka spala tyle ile wleje, bo wskaźnik nie działa.

Za to druga nie reaguje na temperaturę. Po podniesieniu obrotów następuje przełączenie na lpg. Nawet przy minusie na polu.

 

Dobrze ze nikt poza mną nią nie jeździ. Steruje przełączanie ręcznie. Lub rozgrzewam na podwórku przed wyjazdem.

 

Przydało by się odpalanie z pilota. Hyhy.

.

 

 

 

 

 

 

Sądzę że w obu przypadkach winne są uszkodzone czujniki temp.

 

Widocznie tak ma być.

Jak by miał jechac 6 km to bym gaz wywalił bo do pracy mam 8.5 km :devil2: bogaty jesteś :spoko:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam zapewne do spotu dojdzie, jeżeli nie w lutym to może kiedy indziej - ale odnośnie LPG u mnie trochę się porobiło. Z resztą zanosi się na to że zabawię na chwilę w Opolu. A jadę DK 44 - więc nie widzę problemu.

Z Maciejem Oli sprawdzaliśmy i wychodzi na to że centralka gazu na ułamek sekundy traci napięcie co powoduje reset ustawień - Tak więc dotąd dopóki nie zrobię coś z kabloteką silnika i LPG nici z regulacji.

Oczywiście dziękuje za pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności