Skocz do zawartości

Zgasiłem i nie odpala Meriva 1.3 CDTI POMOCY!


Gość gonzo 1983

Rekomendowane odpowiedzi

No tu jest problem żeby bez przyrządów posprawdzać. Na oko to można tylko po zdjęciu głowicy sprawdzić jak dolegają zawory do siedzeń i czy są szczelne wlewając do otworów wlotowych i wylotowych naftę.Już to jest jakieś wstępne określenie.Ale jeżeli już jeden hydropopychacz jest walnięty to następne mogą polecieć za chwilę.Czyli wymiana wszystkich.Poczytaj w temacie ,,dobry warsztat,, gdzie znaleźć w twoim rejonie jakiś warsztat który regeneruje głowice.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 45
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość gonzo 1983

Witam, finał finałów jest taki-na 3 baniaku wymienione zawory i hydropopychacze ponieważ była znikoma kompresja i na 4 też ponieważ była 15.4.Wszystkie zawory podocierane(te z 1 i 2 też)uszczelniacze powymieniane.Silnik poskręcany rozrząd ustawiony według znaków.Kręciliśmy rozrządem na "sucho" żeby olej wszędzie podochodził.Przed pierwszym rozruchem pościągaliśmy wtyczki z wtrysków i próba na Plak-a.Na Plak-u nie chce zagadać i co najlepsze kręcąc wałem coś blokuje(tylko skąd skoro jak sprawdzaliśmy po złożeniu nic nie blokowało)!!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wczoraj popołudniu pojechałem moja mery 1.3 cdti do sklepu bez żadnych problemów wjechałem do garażu i gdy chciałem jechać na nocke chcę odpalić a tu zoonk jakby odpalił na dwa gary i gasl i tak za każdym razem, 2 miesiące temu miałem wygenerowana pompę paliwa, na mrozy zalalem vpovera na shelu.POMOCY

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

teraz niemogę odpalić samochodu napisałem o pompie dla wskazówki by ktoś mi pomógł

 

To że nie możesz odpalić to już wiemy.A będziesz łaskawy powiedzieć nam jaki błąd teraz masz wygenerowany?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@egonik
Nie jestemy wróżkami, więc staraj się jak najwięcej informacji podać, czy wyskakują błędy, czy są jakieś nietypowe dźwięki itp. Przy krótkich i chaotycznych odpowiedziach ciężko cokolwiek poradzić. Czy rozrusznik kręci a pompa paliwa buczy?

Po pierwsze to naładuj akumulator.

Po drugie to sprawdź pod maską, czy nie ma jakiś wycieków, szczególnie za filtrem paliwa, pompą wtryskową i w okolicy wtryskiwaczy. Spadek ciśnienia może być winowajcą.

Po trzecie sprawdź wszystkie bezpieczniki. Może po mroźnej nocy pompa paliwa się zablokowała i spaliła bezpiecznik.

Po czwarte podłącz do komputera - Tech2, OP-Com, Bosch KTSxxxx. Jeśli nie ma żadnych błędów to przejdź w sekcję sprawdzanie pomiarów z czujników na żywo. Może któryś z czujników wałka rozrządu itp pokazuje kosmiczne wartości.

Po piąte: możesz sprawdzić, czy odpali z "plaka".

Po szóste: może problem nie jest po stronie silnika a np immobilisera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności