adam1954 Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 (edytowane) JElsi sie robi cisnienie w ukladzie jest sykniecie konkretne pryz odkrecaniu korka to co ci ludzi eglupio wymyslaja jakies wymiany korkow itp sprawy. moze dziure wywiercic w tym korku to cisnienia nie bedzie co?? Tu już przesadzasz.Miałem podobny przypadek w mojej Felicji.Zapchał się korek od koncentratu G12. Szkoda że wyrzuciłem to zdjęcie.Ale pokazałbym ci jak pięknie było zaklejone.Ale wcześniej kupiłem nowy i okazał się bubel.Miał upuszczać ciśnienie przy max 1.1 a puszczał dopiero przy 2.5.Też miałem zdjęcie jakie węże były napuchnięte.Kupiłem następny i ten z kolei puszczał przy 0.8.Wyczyściłem więc stary(dało się go rozebrać) i było to 5 lat temu a córka na nim do tej pory jeździ. Czy pojeździłaby na tym z ciśnieniem 2.5? Nie wiem dla czego zapowietrza się u innych.Może za szybko zalewają i powietrze w trakcie wlewania płynu nie zdąży uciec a potem się bąbel przemieszcza i nie da się go łatwo wywalić.Powodów może być mnóstwo Edytowane 26 Maja 2016 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusz4553 Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Dziś zobaczyłem dziwną rzecz na moim korku, otóż brak jednego zaworka ( pokazane na foto tego górnego zaworka jest dziura , wziąłem z neta zdj zeby pokazac jakiego zaworka brak ) Czy on mógł sie urwać i wpaść gdzieś ? I moze to właśnie coś blokuje ? http://img19.staticclassifieds.com/images_tablicapl/278741991_2_1000x700_oryginalny-korek-do-zbiornika-plynu-wyrownawczego-opel-astra-f-dodaj-zdjecia.jpg   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Jeszcze gdybyś zaznaczył jakiego brakuje?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusz4553 Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 tego z tą gwiazdką brakuje   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 O ile się nie mylę to jest zaworek podciśnieniowy dopuszczający powietrze do układu.ale masz w tym miejscu dziurę czy jest zaklejone? Wymień korek   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusz4553 Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 To prawdopodobnie wyleciało i mogło wlecieć do obiegu, czy takie zapchanie może powodować moje objawy ?? I gdzie najprawdopodobniej mógł sie zapchać ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 (edytowane) Odkręć jeszcze raz ten korek i zobaczysz że nie masz w zbiorniczku tak wielkiej średnicy węża aby tak duże kółko wpadło do obiegu.Może być na dnie zbiorniczka i ewentualnie przytykać któryś wąż do niego wpięty.No chyba że się rozleciało na drobne kawałeczki. Albo go w ogóle nie było od kupna auta. Edytowane 28 Maja 2016 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusz4553 Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Patrzyłem ten korek i ten zaworek śmiało się prze ciście przez ten wąż na dole   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 No to możesz mieć problem.Zostaje ci spuścić płyn i odpiąć węża od elementu do którego jest wpięty.Może się tam zatrzymał na wlocie jeżeli śr.jest mniejsza..Zostaje szukanie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusz4553 Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 I to może być tego przyczyną ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.