Skocz do zawartości

Ciśnienie w układzie chłodzenia


Gość mariusz4553

Rekomendowane odpowiedzi

No to sprawdzanie spalin w płynie i chyba wymiana UPG cię czeka.Choć może teraz podczas stygnięcia się odpowietrzy(gdyby to było zapowietrzenie)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 36
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość mariusz4553

A jesli jest to uszczelka to dlaczego tylko 2 przewody puchną ? a nie wszystkie ? Przecież cisnienie powinno być w całym ukladzie a nie tylko w chłodnicy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłodnica wymieniona na nową czy używkę? Ja jak miałem zakochana chłodnicę to też były takie objawy.

 

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jesli jest to uszczelka to dlaczego tylko 2 przewody puchną

 

Nie wiem jak u ciebie idą kanały chłodzące ale może być być tak że kompresja idzie w duży obwód chłodzący.Zrób test spalin

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mariusz4553

chłodnice zakładałem nową. Zrobiłem ten test spalin i wyszło wszystko ok, ja juz nie wiem gdzie mam szukać tego problemu ;/

Edytowane przez mariusz4553

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak i kto robił ci test?Jeżeli ci to robił mechanik to mógł jeszcze sprawdzić ciśnienie w układzie chłodzenia.

Próbuj go odpowietrzać dalej w takim razie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem co ci ludzie wymyslaja. Kto takie brednie wymysla o jakims odpowietrzaniu ukladu jakimis dziwnymi procedurami i ze to sie nei daje tak latwo uklad odpowietrzyc to ja nie rozumiem. Czy wszyscy mysla ze w aso to sie robi jedno auto dwa dni?? Zalewasz, rozgrzewasz auto, troszke przegonisz, dlewaz do wlasciwego poziomu i ma byc dobrze. Jelsi robi sie cisienie to sie neir obi z nikąd przecie. uszczelka pod glowica i tyle.

Odpowietrzenie ukladu to nie wyprawa na marsa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wesol wiem jak sie robi w ASO.Ja też nigdy przy swoich i innych autach nie musiałem kombinować.Zalałem ,przejechałem parę kilometrów i po kłopocie.Ale jak przeczytasz posty ludzi typu bulgotanie itp.to wychodzi że mieli zapowietrzone.Jak oni to zrobili nie wiem.Mi się nigdy tak nie udało :zdziwko:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to czemu ja jak robie takie rzecyz to nie mam takich problemow. Zalewam normalnie przez zbiorniczek, odpalam auto dalej dolewam, trzymam na gazie i temp sie podnosi. dolewki i jest okej.

 

JElsi sie robi cisnienie w ukladzie jest sykniecie konkretne pryz odkrecaniu korka to co ci ludzi eglupio wymyslaja jakies wymiany korkow itp sprawy. moze dziure wywiercic w tym korku to cisnienia nie bedzie co??

Edytowane przez wesol

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W większości odpowietrzenie jest proste, ale nie tak do końca. Wiem na swoim przypadku. Normalnie zawsze odpowietrzałem przez czujnik na zegary,(AF 1.6 8v). pewnego razu pękł wąż chłodniczy i po zamontowaniu nowego, odpowietrzeniu , bulgotanie, przelewanie w układzie , miesiąc jezdziłem i zadnej poprawy, ponowne odpowietrzanie i ponownie problem, Mechanik juz chciał brać sie za głowicę, ale inny doradził by go odpowietrzyć przy reduktorze(jest w najwyzszym miejscu w układzie) i pomogło. Dlaczego w czesniejszych przypadkach wystarczyło przez czujnik?Przeciez lpg miałem zamontowane zaraz po zakupie?

Tak jak z płynem chłodniczym-niby mieszać można wszystke, ale na swoim przykładzie, wiem że jednak nie

Choć w przypadku autora moim zdaniem to nie zapowietrzenie/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności