Gość janek92 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 podmianka DIS-a.Nowy, czy używany?Podczas wizyty w serwisie astra wkręcała się na maxa bez problemów. Ledwo wyjechałem (2km) auto zaczęło się dusić Wniosek – zapchany katalizator.Katalizator się odtyka, a innym razem zatyka?Wątpię, czy to pomoże. [ Dodano: Czw Lut 04, 2010 18:44 ] janek92, powtarzasz ciągle to samo, aż do znudzenia. Poczytaj o wypadaniu zapłonów na innych forach. Ten problem dotyczy różnych silników i różnych producentów. Powtarzam tylko to co pomogło mi w usunięciu awarii.Pytania również się powtarzają, ale to można zignorować i nie pisać ,,do znudzenia".Trochę taktu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7663-wypadanie-zap%C5%82onu-opel-astra-16-16v-2002r-z16xe/page/24/#findComment-103148 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Pytania również się powtarzają, ale to można zignorować i nie pisać ,,do znudzenia".Trochę taktu.Właśnie trochę taktu i proszę bez zwracania takich uwag aspius, często trzyma się tego co mówi i często po jakimś czasie przyznają mu rację Więc proszę powstrzymać temperament Dzięki za wysłuchanie i nie oczekuję odpowiedzi w tej kwestii   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7663-wypadanie-zap%C5%82onu-opel-astra-16-16v-2002r-z16xe/page/24/#findComment-103077 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Witam!!! Miałem podobny przypadek tylko raz, astra odpaliła mi na trzy garki. Zgasiłem ją i ponowne odpalenie a raczej brak odpalenie przez około 30s,(czyli kręcenie rozrusznikiem 30s) potem jakoś odpaliła bez problemów i tak do dziś(odstukać żadnych problemów). Podjechałem do teścia na warsztat sprawdzić czy są zapisane jakieś kody błędów i ku mojemu zdziwieniu i zdziwko elektromechanika żadnych błędów , no ale przy okazji diagnostyka. Wiec tak Raport diagnostyczny X431 (komp. laudman chyba tak się pisze) Cylinder 1 prędkość silnika -1200RPM IAC-Położenie -34 kroki Impuls wtrysku - 2,56ms Wyprzedzenie zapłonu - 7 stopni kw Cylinder 2 1200 RPM 34 kroki 2,48ms 7 stopni kw Cylinder 3 1200 RPM 34 kroki 2,48ms 7 stopni kw Cylinder 4 34 kroki 2,39 ms 7 stopni kw mam asie drugą zimę i nic żadnych problemów.dodam że mam olej mobil s 10w40 a i rok produkcji astry 1998 pozdrawiam może to komuś pomorze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7663-wypadanie-zap%C5%82onu-opel-astra-16-16v-2002r-z16xe/page/24/#findComment-102913 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 aspius, często trzyma się tego co mówi i często po jakimś czasie przyznają mu racjęNo to polscy, niemieccy, norwescy mechanicy powinni się uczyć od aspiusa, który osobiście nie miał tego problemu w swojej astrze ale myśli, że zna przyczynę. A ja chętnie poczekam aż u niego pojawi się ten problem i zacznie operacje na swoim aucie. Wówczas pojeździ sobie na kilku podmienionych cewkach, podmienionym sterowniku, czujnikach, świecach, wtryskiwaczach i na końcu mu się odechce, bo co by nie robił z elektryką i elektroniką to wypadanie zapłonu będzie nadal.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7663-wypadanie-zap%C5%82onu-opel-astra-16-16v-2002r-z16xe/page/24/#findComment-102885 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 uczyć od aspiusa, który osobiście nie miał tego problemu w swojej astrze ale myśli, że zna przyczynę. Zanim się wypowiesz a jakimś temacie, to przeczytaj przynajmniej ze dwie poprzednie strony, a najlepiej posty tego usera, co do którego masz jakieś uwagi. Jako, że wcześniej jeździłem autami, których sterowniki nie diagnozowały tej usterki, ten problem teoretycznie mnie nie dotyczył. W momencie kiedy ja również doświadczyłem tej usterki, spędziłem wiele godzin na poszukiwaniu źródeł, które wyjaśniły by mi dogłębnie to zjawisko. Polecam pójście tą samą drogą.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7663-wypadanie-zap%C5%82onu-opel-astra-16-16v-2002r-z16xe/page/24/#findComment-102877 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość janek92 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 aspius, często trzyma się tego co mówi i często po jakimś czasie przyznają mu racjęNo to polscy, niemieccy, norwescy mechanicy powinni się uczyć od aspiusa, który osobiście nie miał tego problemu w swojej astrze ale myśli, że zna przyczynę. A ja chętnie poczekam aż u niego pojawi się ten problem i zacznie operacje na swoim aucie. Wówczas pojeździ sobie na kilku podmienionych cewkach, podmienionym sterowniku, czujnikach, świecach, wtryskiwaczach i na końcu mu się odechce, bo co by nie robił z elektryką i elektroniką to wypadanie zapłonu będzie nadal. Całkowicie się z tobą zgadzam.Osobiście to przerabiałem.Nie będę pisał o kosztach.Po prostu silnik podatny na zamulanie.Nie będę już ,,zanudzał ",jak mnie podsumowano.Podałem fakty i chyba komuś się to nie podoba.Nie oczekuję odpowiedzi.Moje są kasowane.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7663-wypadanie-zap%C5%82onu-opel-astra-16-16v-2002r-z16xe/page/24/#findComment-102511 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Całkowicie się z tobą zgadzam.Osobiście to przerabiałem.To umówcie się na spota i tam sobie ponarzekajcie. Nie będę pisał o kosztachNapisz... napisz, bo to będzie najlepszą przestrogą, dla tych którzy nie chcą być nabici w butelkę. Po prostu silnik podatny na zamulanie. Jeśli mułem go karmisz, to się nie dziw. Nie będę już ,,zanudzałNareszcie.Bo poza nudzeniem niczego nie wniosłeś do tematu. O przepraszam... zapomniałem o przestrodze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7663-wypadanie-zap%C5%82onu-opel-astra-16-16v-2002r-z16xe/page/24/#findComment-102477 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 dobra, dość tego dobrego nie podoba mi się taki obrót sprawy jak w tym temacie nieniejszym mam propozycję nie do odrzucenia: janek92, skoro jesteś kozak i dla ciebie rady doświadczonych osób z forum są guzik warte, to : 1. nigdy więcej nie pytaj o cokolwiek 2. w każdym wypadku jedź prosto do mechanika 3. nie szarp taką gadką cudzych nerwów nie biorę udziału w dyskusji, ale widok takich tekstów podnosi mi ciśnienie niniejszym dla zamknięcia sprawy: nic nie wnosisz poza biciem piany, zatem proszę albo o konkretne i rzeczowe informacje albo nie pisz kolejny wyskok będę zmuszony usadzić mam nadzieję że wyrażam się dostatecznie jasno p.s. nigdy nie powtarzam 2 razy - za 2 razem już działam - to tak zeby nie było niespodzianki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7663-wypadanie-zap%C5%82onu-opel-astra-16-16v-2002r-z16xe/page/24/#findComment-102451 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość janek92 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 rady doświadczonych osób z forum są guzik warteNigdy nie ignorowałem rad uczestników forum.Jeżeli ktoś w ten sposób to odebrał ,to przepraszam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7663-wypadanie-zap%C5%82onu-opel-astra-16-16v-2002r-z16xe/page/24/#findComment-102136 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Zanim się wypowiesz a jakimś temacie, to przeczytaj przynajmniej ze dwie poprzednie strony, a najlepiej posty tego usera, co do którego masz jakieś uwagi.Zawsze tak robię. Opiszę taki przypadek. Jesień, zimne noce, ciepłe dni. Rano po odpaleniu silnika nierówna praca i jakby palił na trzech cylindrach. Po krótkim rozgrzaniu i ruszeniu brak mocy, dławienie i głośna praca wydechu. Po przejechaniu ok.2km zaczyna mrugać check i mruga tylko podczas przyspieszania. Po przejechaniu 6km silnik rozgrzany i lepsza praca silnika. Sprawdzenie kodów . Wypadanie zapłonów P300 i P3004. Powrót z przejażdżki i zamiana Dis-a, na Dis-a z mojego auta . Kasowanie kodów usterek. Jazda testowa ok. 10km i objawy praktycznie takie same plus kody usterek. Można wyciągnąć wniosek, że to nie wina Dis-a, bo przecież mój Dis na 100% dobry. Zostawiam auto na noc i powtarzam test na drugi dzień. Po odpaleniu sytuacja się powtarza, ale nie zrażam się i przejeżdżam około 20km. Robię 10minutowy postój, odpalam auto ponownie i ruszam. Lampka nie świeci, auto ciągnie, aż miło. Przekładam wadliwego Dis-a do mojego auta i żadnych problemów. Po przejechaniu 15km wracam i zostawiam auto na noc pod chmurą. Rano odpalam auto, nierówna praca, ruszam i jak można było oczekiwać. Wypadanie zapłonów. Wniosek: 1.Dopóki cewka była ciepła pracowała dobrze. 2.Spadek temperatury w nocy ujawniał jej wadę. 3.Nie wystarczy tylko podmienić na moment jakiś element, bo sterownik nie taki głupi na jakiego wygląda. A ja opiszę taki przypadek. Trzy dni pod rząd odpalam rano auto i przez pierwszy kilometr jadę na 3 biegu 40-50km/h i codziennie występuje wypadanie zapłonu. Przez następne trzy dni odpalam rano auto i przez pierwszy kilometr jadę na 3 biegu 60-70km/h i wypadania zapłonu nie ma. Wniosek: 1. temperatura cewki nie ma znaczenia bo we wszystkich próbach była taka sama 2. im niższa prędkość obrotowa zimnego silnika tym częściej występuje usterka Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7663-wypadanie-zap%C5%82onu-opel-astra-16-16v-2002r-z16xe/page/24/#findComment-102026 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.