Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 41
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Przepływka ori bosch, czy to normalne zeby na postoju daje 0 kg/h a przy pelnym bucie ok 110kg/h ale to widać po logach napewno

Edytowane przez adrusek

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/77329-prosz%C4%99-o-analize-log%C3%B3w/page/2/#findComment-643696
Udostępnij na innych stronach

nie podoba mi się wyjście z kolektora na wężyk serwo. Ten kruciec rusza się na boki i nie wiem czy tak ma być. Psikałem plakiem i silnik nie reaguje a hamulce są ok. Po odpaleniu silnika normalnie pedał schodzi. Na wolnych obrotach powinien pokazywać jakiś przepływ powietrza ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/77329-prosz%C4%99-o-analize-log%C3%B3w/page/2/#findComment-643699
Udostępnij na innych stronach

Powinien pokazywać 11kg/h na wolnych

A to odpowiada 1.6V

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/77329-prosz%C4%99-o-analize-log%C3%B3w/page/2/#findComment-643701
Udostępnij na innych stronach

Co do napięcia pokazuje od 1.33-1.4V na wolnych obrotach i 0kg/h

 

-C,Silnik,Z 10 XE

 

Dane z bloków pomiarowych:

 

Napięcie akumulatora,14.4 V

Glówny przekaznik,Aktywny

Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny

Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),0.98 V

Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.49 V

Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,0 %

Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Aktywny

TP (pozycja przepustnicy) czujnik 1,0.61 V

TP (pozycja przepustnicy) czujnik 2,4.39 V

Obliczona pozycja przepustnicy,2 %

Położenie przepustnicy,Bieg jalowy

Prędkość silnika,843 obr/min

Przepływomierz powietrza,1.41 V

Przepływomierz powietrza,0.00 kg/h

Temperatura cieczy chłodzącej,1.20 V

Temperatura cieczy chłodzącej,81 °C

Temperatura powietrza wlotowego,3.16 V

Temperatura powietrza wlotowego,30 °C

Sensor zbiornika paliwa,3.06 V

Sensor zbiornika paliwa,12 Mala predkosc

Ciśnienie oleju,Normalne

Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nie zaprogr.

Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),5.00 V

Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0 kPa

Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny

Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny

Prędkość pojazdu,0 km/h

Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nie zaprogr.

Tempomat (Cruise Control),Nie zaprogr.

Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nie zaprogr.

Solenoid EGR (Recrkulacji Gazu Wydechowego),Nieaktywny

żądana pozycja EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),0 %

Wartość rzeczywista pozycji EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),1.04 V

Zawór odpowietrzający zbiornika pali,0 %

Uklad zapob. spalaniu stuk.,Nieaktywny

B1S1 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 1),Aktywny

B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1),78 mV

B1S1 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 1),Uboga

B1S2 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 2),Nieaktywny

B1S2 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 2),451 mV

B1S2 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 2),Uboga

O2 Pętla sensora,Zamknięte

B1 Długoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1),0 %

B1 Krótkoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1),0 %

Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nie zaprogr.

Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,Nie zaprogr.

Lampka kontrolna wadliwego dzialania (MI),Wył

Serwisowa lampka kontrolna (SVS),Wył

Prędkość silnika,843 obr/min

Pożądana prędkość jałowa,850 obr/min

Przesunięcie prędkości jałowej,Nieaktywny

Przyspieszenie pojazdu,0.0 m/ s2

Kat zwarcia styków,1.8 ms

Czas wtrysku,4.1 ms

Kat wyprzedzenia zaplonu,10 CA

B1 Sygnal czujnika spalania stukowego (rzad 1),0.00 mV

Wzgledne obciazenie silnika,5 %

Normalna temperatura pracy silnika,Aktywny

Tryb pracy awaryjnej (uklad elektr. ster. przepustnica),Nieaktywny

Licznik nauki ukladu przepustnicy elektronicznej,11

Zawór odpowietrzający zbiornika pali,Nieaktywny

Przekaźnik 1 wentylatora,Nieaktywny

Przekaźnik 2 wentylatora,Nieaktywny

Przekaznik 3 wentylatora,Nieaktywny

Zaprogramowano funkcję immobilisera,Yes

Czas oczekiwania zabezpieczenia,Nieaktywny

BCM:ID pojazdu jest zaprogramowane (Moduł ster.nadw),Yes

Zest.wskaźników: ID pojazdu jest zaprogramowane,Yes

BCM: Stan ID pojazdu (Moduł sterowania nadwozia),Okay

Zestaw wskaźników: Stan ID pojazdu,Okay

Edytowane przez adrusek

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/77329-prosz%C4%99-o-analize-log%C3%B3w/page/2/#findComment-643714
Udostępnij na innych stronach

No to jak pisał Beny72 szukaj nieszczelności w dolocie ale już za przepływką.Chociaż nie wykluczone że jest walnięta przepływka.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/77329-prosz%C4%99-o-analize-log%C3%B3w/page/2/#findComment-643718
Udostępnij na innych stronach

No to może być coś z wiązką od przepływki. lub lewe powietrze które idzie poza jej pomiarem.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/77329-prosz%C4%99-o-analize-log%C3%B3w/page/2/#findComment-643723
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności