Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 41
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Pierwsza pracuje od 90-730 a druga stoi przeważnie ok 451 +- 30. Odłączyłem serwo i zaślepiłem króciec i odpowietrzenie oparów zbiornika przy kolektorze i dalej przepływ 0 na wolnych obrotach. Nie wiem za co się zabrać :cry:












Dane z bloków pomiarowych: Napięcie akumulatora,14.3 V Glówny przekaznik,Aktywny Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),0.98 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.49 V Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,0 % Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Aktywny TP (pozycja przepustnicy) czujnik 1,0.61 V TP (pozycja przepustnicy) czujnik 2,4.39 V Obliczona pozycja przepustnicy,2 % Położenie przepustnicy,Bieg jalowy Prędkość silnika,846 obr/min Przepływomierz powietrza,1.43 V Przepływomierz powietrza,0.00 kg/h Temperatura cieczy chłodzącej,1.08 V Temperatura cieczy chłodzącej,86 °C Temperatura powietrza wlotowego,2.57 V Temperatura powietrza wlotowego,43 °C Sensor zbiornika paliwa,3.10 V Sensor zbiornika paliwa,12 Mala predkosc Ciśnienie oleju,Normalne Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nie zaprogr. Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),5.00 V Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0 kPa Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny Prędkość pojazdu,0 km/h Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nie zaprogr. Tempomat (Cruise Control),Nie zaprogr. Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nie zaprogr. Solenoid EGR (Recrkulacji Gazu Wydechowego),Nieaktywny żądana pozycja EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),0 % Wartość rzeczywista pozycji EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),1.08 V Zawór odpowietrzający zbiornika pali,0 % Uklad zapob. spalaniu stuk.,Nieaktywny B1S1 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 1),Aktywny B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1),706 mV B1S1 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 1),Uboga B1S2 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 2),Nieaktywny B1S2 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 2),451 mV B1S2 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 2),Uboga O2 Pętla sensora,Zamknięte B1 Długoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1),0 % B1 Krótkoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1),-4 % Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nie zaprogr. Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,Nie zaprogr. Lampka kontrolna wadliwego dzialania (MI),Wył Serwisowa lampka kontrolna (SVS),Wył Prędkość silnika,846 obr/min Pożądana prędkość jałowa,850 obr/min Przesunięcie prędkości jałowej,Nieaktywny Przyspieszenie pojazdu,0.0 m/ s2 Kat zwarcia styków,1.8 ms Czas wtrysku,3.9 ms Kat wyprzedzenia zaplonu,11 CA B1 Sygnal czujnika spalania stukowego (rzad 1),0.00 mV Wzgledne obciazenie silnika,5 % Normalna temperatura pracy silnika,Aktywny Tryb pracy awaryjnej (uklad elektr. ster. przepustnica),Nieaktywny Licznik nauki ukladu przepustnicy elektronicznej,0 Zawór odpowietrzający zbiornika pali,Nieaktywny Przekaźnik 1 wentylatora,Nieaktywny Przekaźnik 2 wentylatora,Nieaktywny Przekaznik 3 wentylatora,Nieaktywny Zaprogramowano funkcję immobilisera,Yes Czas oczekiwania zabezpieczenia,Nieaktywny BCM:ID pojazdu jest zaprogramowane (Moduł ster.nadw),Yes Zest.wskaźników: ID pojazdu jest zaprogramowane,Yes BCM: Stan ID pojazdu (Moduł sterowania nadwozia),Okay Zestaw wskaźników: Stan ID pojazdu,Okay

 

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/77329-prosz%C4%99-o-analize-log%C3%B3w/page/3/#findComment-643809
Udostępnij na innych stronach

Temp. powietrza wlotowego powinna być 10-40st.C 4.1-2.6 V

Przepływomierz poniżej 11kg/h i poniżej 1.6 V

 

Temp powietrza wlotowego jest trochę podniesiona ale wartość napięcia jest w normie..

A gdy przytykasz wlot powietrza ręką to coś w parametrach przepływki się zmienia?

Pokrywę przepustnicy masz szczelną?Tam jest gumowy oring uszczelniający ją z przepustnicą.

post-37019-0-53867900-1469474500_thumb.jpg

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/77329-prosz%C4%99-o-analize-log%C3%B3w/page/3/#findComment-643811
Udostępnij na innych stronach

Oringi były wymieniane na nowe. Po zasłonięciu przepływomierza w 3/4 takie pojawiają się parametry :

 

Dane z bloków pomiarowych:

Napięcie akumulatora,14.4 V

Glówny przekaznik,Aktywny

Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny

Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),0.98 V

Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.49 V

Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,0 %

Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Aktywny

TP (pozycja przepustnicy) czujnik 1,0.61 V

TP (pozycja przepustnicy) czujnik 2,4.39 V

Obliczona pozycja przepustnicy,2 %

Położenie przepustnicy,Bieg jalowy

Prędkość silnika,852 obr/min

Przepływomierz powietrza,1.61 V

Przepływomierz powietrza,9.21 kg/h

Temperatura cieczy chłodzącej,1.71 V

Temperatura cieczy chłodzącej,65 °C

Temperatura powietrza wlotowego,2.75 V

Temperatura powietrza wlotowego,39 °C

Sensor zbiornika paliwa,3.10 V

Sensor zbiornika paliwa,12 Mala predkosc

Ciśnienie oleju,Normalne

Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nie zaprogr.

Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),5.00 V

Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0 kPa

Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny

Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny

Prędkość pojazdu,0 km/h

Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nie zaprogr.

Tempomat (Cruise Control),Nie zaprogr.

Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nie zaprogr.

Solenoid EGR (Recrkulacji Gazu Wydechowego),Nieaktywny

żądana pozycja EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),0 %

Wartość rzeczywista pozycji EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),1.04 V

Zawór odpowietrzający zbiornika pali,0 %

Uklad zapob. spalaniu stuk.,Nieaktywny

B1S1 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 1),Nieaktywny

B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1),921 mV

B1S1 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 1),Uboga

B1S2 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 2),Aktywny

B1S2 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 2),451 mV

B1S2 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 2),Bogata

O2 Pętla sensora,Zamknięte

B1 Długoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1),-1 %

B1 Krótkoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1),-25 %

Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nie zaprogr.

Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,Nie zaprogr.

Lampka kontrolna wadliwego dzialania (MI),Wył

Serwisowa lampka kontrolna (SVS),Wył

Prędkość silnika,852 obr/min

Pożądana prędkość jałowa,850 obr/min

Przesunięcie prędkości jałowej,Nieaktywny

Przyspieszenie pojazdu,0.0 m/ s2

Kat zwarcia styków,1.8 ms

Czas wtrysku,5.5 ms

Kat wyprzedzenia zaplonu,-7 CA

B1 Sygnal czujnika spalania stukowego (rzad 1),0.00 mV

Wzgledne obciazenie silnika,10 %

Normalna temperatura pracy silnika,Nieaktywny

Tryb pracy awaryjnej (uklad elektr. ster. przepustnica),Nieaktywny

Licznik nauki ukladu przepustnicy elektronicznej,0

Zawór odpowietrzający zbiornika pali,Nieaktywny

Przekaźnik 1 wentylatora,Nieaktywny

Przekaźnik 2 wentylatora,Nieaktywny

Przekaznik 3 wentylatora,Nieaktywny

Zaprogramowano funkcję immobilisera,Yes

Czas oczekiwania zabezpieczenia,Nieaktywny

BCM:ID pojazdu jest zaprogramowane (Moduł ster.nadw),Yes

Zest.wskaźników: ID pojazdu jest zaprogramowane,Yes

BCM: Stan ID pojazdu (Moduł sterowania nadwozia),Okay

Zestaw wskaźników: Stan ID pojazdu,Okay

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/77329-prosz%C4%99-o-analize-log%C3%B3w/page/3/#findComment-643818
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie że problemem będzie puszka od filtra powietrza.O ile nie sam filtr.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/77329-prosz%C4%99-o-analize-log%C3%B3w/page/3/#findComment-643843
Udostępnij na innych stronach

Nowy ale może być nieodpowiedni.Puszka gdzieś nieszczelna.Skoro przytkanie wlotu do przepływki podnosi parametry do wartości zgodnych z instrukcjami to świadczyłoby o jakimś zbyt dużym swobodnym przepływie powietrza który ma być tez ograniczony filtrem.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/77329-prosz%C4%99-o-analize-log%C3%B3w/page/3/#findComment-643861
Udostępnij na innych stronach

Filtr daje opór powietrza .U ciebie wygląda że tego brakuje. Bo po przysłonięciu wlotu pokazuje ci wartości

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/77329-prosz%C4%99-o-analize-log%C3%B3w/page/3/#findComment-643863
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności