adam1954 Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 (edytowane) Ja z tym na co dzień nie robię ale grzanie świec masz od tego: Kabel niebieski steruje czasem grzania swiec, sterowny z ECU, ktory bierze temp z czujnika temp plynu chlodzącego. Edytowane 5 Listopada 2016 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78330-kilka-problem%C3%B3w-z-moj%C4%85-astr%C4%85-g-17-isuzu-2000r-prosz%C4%99-o-pomoc/page/3/#findComment-652182 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość irek711 Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 Po odpaleniu świece dogrzewają cylindry więc sprawność czujników ma wpływ na działanie sterownika od świec Tyle teorii a co do tego który czujnik za co odpowiada jak już napisałem niech podpowiedzą fachowcy :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78330-kilka-problem%C3%B3w-z-moj%C4%85-astr%C4%85-g-17-isuzu-2000r-prosz%C4%99-o-pomoc/page/3/#findComment-652184 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 (edytowane) Tak to na fotce zalacza prad do swieczek. Jednakze nazywac go przekaznikiem nie mozna gdyz w srodku zadnego przekaznika nei zaznamy. Jest tam plytka i tranzystory mocy akurat dwie sztuki gdyz swieczki dostaja prad parami. Prami dwie zewnetrzne czyli 1 i 4 gar razem i dwie wewnetrzne czyli 2 i 3 gar razem. Po przekreceniu zaplonu prad dostaja wszytskie swieczki staly przez okreslona ilosc sekund. Po odpaleniu silnika zasialnie swieczek jet jeszcze 2.5 minuty lub do osiagniecia temperatury plynu chlodzacego rowna 64 stopnie. Jednakze zasialanei swieczek jest naprzemienne czyli parami dostaje 1 i 4 gar a 2 i 3 nie ma pradu i po sekundzie odwrotnie czyli 2i3 gar ma prad a 1 i 4 nie ma i tak caly czas przez 2.5 minuty. Sterowanie jest nei na przekaznikach bo by wypalilo styki chyba w tydzien albo szybciej a na tranzystorach mocy. Co do przpelywki to zbadac ja mozna tak jak podaje TIS ale tez wystarczy z epodasz wartosci jakie wskazuje na jalowych obrotach i jak depniesz na pedal gazu w podloge na kilka sekund. Tylo wcisnij ten pedal po męsku i przytrzymaj bez odpuszczania choc ze 4 -5 sekund. Edytowane 5 Listopada 2016 przez wesol   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78330-kilka-problem%C3%B3w-z-moj%C4%85-astr%C4%85-g-17-isuzu-2000r-prosz%C4%99-o-pomoc/page/3/#findComment-652185 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 Wesol a da się w tym silniku wyłączyć przepływkę? Odpadł by koledze jeden problem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78330-kilka-problem%C3%B3w-z-moj%C4%85-astr%C4%85-g-17-isuzu-2000r-prosz%C4%99-o-pomoc/page/3/#findComment-652187 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hold_on1 Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 (edytowane) Właśnie wróciłem ze sklepu, przed wyjazdem wsadziłem paluszki pod maskę i pogwałciłem trochę wtyczkę od czujnika, podociskałem, poruszałem we wszystkie strony i co się okazało to odpadł nam jeden problem z nierównymi obrotami. Silnik na wolnych ma 800obr. Dźwięk silnika cieszy ucho, pracuje równo pomijając szarpanie na zimnym silniku, które zostało. Dzis wieczorem jak pojadę do pracy to sprawdzę czy wskaźnik temp. na zegarze się dźwignie. W poniedziałek zakupie też nowy filtr powietrza i zobaczymy : SMILE : P.S.Znikła też ta żółta kontrolka o której pisałem - Edytowane 5 Listopada 2016 przez Hold_on1   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78330-kilka-problem%C3%B3w-z-moj%C4%85-astr%C4%85-g-17-isuzu-2000r-prosz%C4%99-o-pomoc/page/3/#findComment-652193 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 jak odlaczy przpelywke to powinien pryzjac wartosci zastepcze ktore sa w sumie dosc wysokie i auto idzie dobrze wtedy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78330-kilka-problem%C3%B3w-z-moj%C4%85-astr%C4%85-g-17-isuzu-2000r-prosz%C4%99-o-pomoc/page/3/#findComment-652204 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 (edytowane) I nie wywali mu następnych błędów od przepływki? Wydaje mi się że wypięcie urządzenia i jeżdżenie z nim z następnymi błędami nie ma większego sensu.Chyba że jest opcja wyłączenia tego urządzenia programem. Znikła też ta żółta kontrolka o której pisałem Jak pisałem na poczatku posprawdzać wtyczki( wypięte można poprwaić styk preparatem) i w razie potrzeby pomierzyć. Czasem brak styku może być I u ciebie może to pomogło.To samo możesz zrobić z wtyczką od przepływki. Wypiąć ,psiknąć sprayem do poprawy styku i zobaczyć czy pomogło Edytowane 5 Listopada 2016 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78330-kilka-problem%C3%B3w-z-moj%C4%85-astr%C4%85-g-17-isuzu-2000r-prosz%C4%99-o-pomoc/page/3/#findComment-652205 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hold_on1 Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 (edytowane) Czujnik dobry na 100%. Właśnie wróciłem z pracy i wskazówka pokazała ponad 80stopni Silnik pracuje równo i łatwiej zapala. Kontrolka od świec żarowych paliła się tylko chwilę (może sekundę) i auto odpaliło za drugim obrotem wału (temperatura na zewnątrz wynosiła 8stopni celsjusza). Co więcej mam wrażenie, że sam rozrusznik jakby szybciej kręcił. Wentylator jest OK. Kto by pomyślał jeden czujnik, a tyle w aucie się posypało Pozostaje sprawa szarpania na zimnym silniku P.S.Błędy nadal są na komputerze i check się świeci, ale rozumiem że po kilku poprawnych uruchomieniach ECU wykasuje błędy i kontrolka zniknie, mam rację ? Edytowane 6 Listopada 2016 przez Hold_on1   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78330-kilka-problem%C3%B3w-z-moj%C4%85-astr%C4%85-g-17-isuzu-2000r-prosz%C4%99-o-pomoc/page/3/#findComment-652266 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Nie. Przeczytaj co sam napisałeś. Błędy nadal są na komputerze i check się świeci, ale rozumiem że po kilku poprawnych uruchomieniach ECU wykasuje błędy i kontrolka zniknie, mam rację Poprawne uruchomienie to uruchomienie bez usterek czujników.Jeżeli nie odczytałeś błędu czy jest on już nieobecny czy istniejący ,o jak wiesz że poprawnie odpalasz astrę? Szarpanie na zimnym może być jeszcze problem z grzaniem świec..Jakieś świece mogą nie grzać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78330-kilka-problem%C3%B3w-z-moj%C4%85-astr%C4%85-g-17-isuzu-2000r-prosz%C4%99-o-pomoc/page/3/#findComment-652275 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość irek711 Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Wiele nie pomogłem ale przy okazji czegoś się nauczyłem. Wiedziałem że świece grzeją po odpaleniu ale że w ten sposób! Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78330-kilka-problem%C3%B3w-z-moj%C4%85-astr%C4%85-g-17-isuzu-2000r-prosz%C4%99-o-pomoc/page/3/#findComment-652280 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.