adam1954 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Wystarczy poszukać. ArKos to ładnie opisał.Ale to trzeba wpisać hasło w szukajkę .http://forum.samnaprawiam.com/elektryka-gdzie-szukac-komputerow-vt788.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78701-spadaj%C4%85ce-obroty/page/11/#findComment-658866 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcin444 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 A chciałbym sie dowiedzieć czy przyczyną wyskoczenia tego błedu moze być chwilowe przeciążenie silnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78701-spadaj%C4%85ce-obroty/page/11/#findComment-658895 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 (edytowane) Marcin podałem ci definicję twojego kodu błędu.Napisałem co masz sprawdzić.Więc zacznij sprawdzać a nie snuj domysłów. A na marginesie to kiedy w końcu wpiszesz w profilu swój silnik aby nie trzeba się było domyślać i szukać we wcześniejszych postach.?? Edytowane 22 Stycznia 2017 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78701-spadaj%C4%85ce-obroty/page/11/#findComment-658896 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Nie ma czegoś takiego, jak chwilowe przeciążenie silnika. Nie w benzynie. Nie szukaj kłopotów tam, gdzie ich nie ma.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78701-spadaj%C4%85ce-obroty/page/11/#findComment-658899 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcin444 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Właśnie zmierzyłem napiecie na kostce bo czujnika przepustnicy według wytycznych i dokładnie wynosi 5.07v. Czyli jest ok. Nie wiem gdzie dalej szukać przyczyny. Komputer do wymiany?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78701-spadaj%C4%85ce-obroty/page/11/#findComment-658906 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 (edytowane) To teraz w sterowniku pin D2-masa (zapłon włączony) ma być 0V C14 zapłon włączony 5V C13 zapłon włączony przepustnica całkiem otwarta 4.2-4.8V C13 zapłon włączony przepustnica zamknięta 0.3-1.1V Te same piny od strony wiązki możesz przedzwonić miernikiem czy nie mają przebić przewody od tych pinów do potencjometru Ale jest też w twoim aucie korektor oktanów.Może on jeszcze coś mieszać i trzeba będzie przestawić na odpowiednie.? Ale to już wiem tylko tyle że jest gdzieś w rejonie zbiorniczka płynu chłodzącego.Kiedyś o tym czytałem a na schemacie teraz też widzę że masz coś takiego. No i według schematu ten korektor jest wpięty do wiązki od potencjometru przepustnicy między pinem D2 a pinem B we wtyczce. Edytowane 22 Stycznia 2017 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78701-spadaj%C4%85ce-obroty/page/11/#findComment-658912 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Na początek to miernik do reklamacji, nie spotkałem się, żeby było powyżej 5V. 4,7 to max. Nie chce mi się czytać 10 stron, ale VSS masz sprawny?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78701-spadaj%C4%85ce-obroty/page/11/#findComment-658913 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 (edytowane) Ja37 ale według błędu ma zwarcie do plusa.Więc wtedy by były wartości większe. Błąd miernika można wliczyć w błąd pomiaru Myślę że dla pewności powinien kilka razy pomierzyć a szczególnie w momencie wyskoczenia błędu Edytowane 22 Stycznia 2017 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78701-spadaj%C4%85ce-obroty/page/11/#findComment-658917 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcin444 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 No jutro wezme sie i sprubuje sprawic aby znow wyskoczył ten bład i jeszcze raz zmierze. I ten sterownik tez pomierze tak jak bede umiał choć nie ukrywam ze nie wiem jak zabrać sie do tego co napisałeś tu: To teraz w sterowniku pin D2-masa (zapłon włączony) ma być 0V C14 zapłon włączony 5V C13 zapłon włączony przepustnica całkiem otwarta 4.2-4.8V C13 zapłon włączony przepustnica zamknięta 0.3-1.1V Nie wiem które to piny. A ten kolektor oktanów to wiem gdzie jest i sprawdzałem go wizualnie. Jutro sprawdze czy kable nie mają zwarcia na tym kolektorze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78701-spadaj%C4%85ce-obroty/page/11/#findComment-658946 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Jak dostaniesz się do sterownika i zdejmiesz wtyczki od niego (poczytaj w googlach jak je wypiąć abyś czegoś nie pourywał)to będziesz miał taki widok Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78701-spadaj%C4%85ce-obroty/page/11/#findComment-658950 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.