adam1954 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 A czym była sprawdzana i jakie miała wartości? No i pytanie czy sprawdziłeś EGR ale nie czy ładnie wygląda ale jak pracuje w całym zakresie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo75 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 (edytowane) Jeszcze raz. Mam odpiąć wtyczkę od sterownika włączyć stacyjkę i sprawdzić napięcie między PIN B11 a masą? Ma być 0,43-047V Edytowane 8 Stycznia 2018 przez bolo75   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 Tak   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo75 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 Tak dla pewności czy to jest ten PIN B11 patrząc na wtyczkę?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 Tak   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo75 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 Na tym pinie jest 0V. Na sondzie cały czas 0,17.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 Źle ci podałem. Przepraszam. Ale ten rysunek który ci podałem to jest zrzut pinów na sterowniku. Więc we wtyczce masz odwrotność czyli drugi pin ale z lewej. To co przytaknąłem że to ten pin to według schematy jest wolny styk więc tam ma być 0 V   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo75 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 Raczej podałeś dobrze patrzę na kable które wchodzą do wtyczki i jeden z nich to kabel który idzie od sondy w moim przypadku czarny gruby a wewnątrz zielony. Po drugiej stronie którą podajesz są cienkie kable. Poza tym co ja miałem zmierzyć? Jak wypiąłem tą wtyczkę od sterownika a do niej dochodzi kabel od sondy to niczego nie zmierzę bo tak jakbym przykładał miernik do kawałka kabla. Tam nie ma podawanego prądu na sondę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 Ze sterownika ma wychodzić prąd jak podaje autodata 0.43-0,47V   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo75 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 (edytowane) Czyli nie mogę wypinać tej wtyczki od sterownika tylko muszę wpiąć się z miernikiem w pin który idzie na sondę. Jak okaże się że przy sterowniku na wtyczce jest 0,43-0,47V a na sondzie jest 0,17V to znaczy że przebicie jest gdzieś za sterownikiem. TAK? Ewentualnie musiałbym wypiąć wtyczkę i wpiąć się miernikiem w pin sterownika sprawdzając jaki podaje prąd na sonde. Edytowane 8 Stycznia 2018 przez bolo75 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.